quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Perfide vrouwen..... geen idee wat dat betekent.... maar laat de plaatjes maar komen![]()
quote:U hebt gezocht op perfide:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
per·fi·de (bn.)
1 trouweloos, verraderlijk
Ja hallo, met drie posts binnen een minuut is dat ook niet zo gek, natuurlijk!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Z het volgende:
Ik ben over de 20 k heen.
Nee, maar ze was weergaloos in Last Seduction.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde ze in Nort end Saus?
Die rol speelde ze in een zeer bekende film.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Tokay het volgende:
Wetenschapster?
Of nee, dat zal wel niet goed zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Tokay het volgende:
Kate Beckinsale?
Ja maar...... noir, sensuel, en venimeux, wél.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Last seduction klinkt inderdaad heel Frans![]()
Die Fransozen zullen hem wel na-gesynchroniseerd hebben. Pyl kennende is het een Amerikaanse actrice met Italiaanse voorvaderenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja maar...... noir, sensuel, en venimeux, wél.
En er staat een TF1-logo rechtsonderin.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Fransozen zullen hem wel na-gesynchroniseerd hebben. Pyl kennende is het een Amerikaanse actrice met Italiaanse voorvaderen![]()
Ik heb zo ook nog een hele fijnequote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef pyl het volgende:
Nee en nee.
Overigens zou ik gaarne plaatsing in dit topic van genoemde dames in overweging willen geven.![]()
Ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij een Fiorentina?
Geen woord dat ik dagelijks gebruik.quote:per·fi·de (bn.)
Nee, ze speelde wel in Calimero.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Heee wat gaan jullie snel zeg... eventjes weg...
Speelt zij ook in Grey's Anatomy trouwens? Ze lijkt wel wat op de vrouwelijke dokter Sheppard.
Wees blij, ik had m'n slechtste humeur sinds een jaar of wat.quote:Heee Scrut![]()
lekker "vakantie" nu? Ik heb je zaterdag niet gezien in Amsterdam
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Speelt zij ook in Grey's Anatomy trouwens? Ze lijkt wel wat op de vrouwelijke dokter Sheppard.
Ja man.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef pyl het volgende:
Is dat niet het vriendinnetje van Calimero? Was zij zo perfide?
Yepquote:Op donderdag 30 november 2006 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Priscilla heet dat vriendinnetje van Calimero toch?
Ik bedoelde de mevrouw van Pyl... in Grey's Anatomy was ze ook ontrouw trouwens.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze speelde wel in Calimero.
[..]
Gelukkig maar... maar je hebt het er nu opzitten...quote:Wees blij, ik had m'n slechtste humeur sinds een jaar of wat.
Oeh, Dogma is wel een leuke filmquote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.![]()
Ik heb het gezien... ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:03 schreef pyl het volgende:
Vind ik ook. Twee ogen, een neus, haar op heur hoofd...... sprekend Dr. Sheppard.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:03 schreef pyl het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
Dat zegt me allemaal niets, Diaan.
Ja, jij hebt thuis heel wat te verhapstukken met die kereltjes van je! Alle bewondering hoor, Diaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja..... ben niet helemaal wakker... dont blame me.
Dank je. Met Peaceman valt het wel mee hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, jij hebt thuis heel wat te verhapstukken met die kereltjes van je! Alle bewondering hoor, Diaan.![]()
Nou nou, "valt het wel mee", "valt het wel mee".quote:Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Dank je. Met Peaceman valt het wel mee hoor.
En anders weet ik nog wel een leuke oppas-oma voor jequote:Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, jij hebt thuis heel wat te verhapstukken met die kereltjes van je! Alle bewondering hoor, Diaan.![]()
Gellius. Al naar de Coop geweest?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef Gellius het volgende:
Hoi.
Jaaaaaaa hij dut ut weerquote:Op donderdag 30 november 2006 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed zeg, ik kan het topic niet lezen maar wel reageren.
Nee, jij?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius. Al naar de Coop geweest?
Dat zal Margaretha Zelle dan wel zijn.quote:
De perfide vrouwen die ik ken hebben liever niet dat ik hun foto hier plaats.quote:Zeg Scrut, ik ben toch zeker niet de enige die perfide vrouwen kent?
Eitje, hè.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zal Margaretha Zelle dan wel zijn.
Kom Scrut, tart het lot!quote:De perfide vrouwen die ik ken hebben liever niet dat ik hun foto hier plaats.
Je hebt het mis. Ze deed wel iets op televisie, maar ik weet echt niet meer wat. Volgens mij draaide ze ook nog eens een tijdje de bordjes om bij Hans van der Togt.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef pyl het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me het type vaderlandse soapster. Ik heb het toch wel mis, hè, mag ik hopen?
Uhm .. maar we kennen haar dus nog van iets anders?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt het mis. Ze deed wel iets op televisie, maar ik weet echt niet meer wat.
Dat was die vrouw van Marco Borsato. Meen ik.quote:Volgens mij draaide ze ook nog eens een tijdje de bordjes om bij Hans van der Togt.
Uhm.... neuh.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm .. maar we kennen haar dus nog van iets anders?
Dat was haar voorgangster. Leontien draaide eerst de bordjes bij Hans, Marco's favoriete programma, daarna deed ze de afwas bij Marco.quote:Dat was die vrouw van Marco Borsato. Meen ik.![]()
Je bedoelt Valerie Zwikker. Dat is een secreet. Maar die is het niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef pyl het volgende:
Wacht even, is zij de weduwe van die kleine BNN-oprichter? Dat was wel een secreet in ieder geval. Meen ik te weten.![]()
Pielstroomquote:Op donderdag 30 november 2006 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is Cindy Pielström.....
Enne vroeger hadden we tussen de middag ook pauze van kwart voor 12 tot half 2, dat is tegenwoordig niet meer. Ze moeten om kwart voor 1 alweer naar school;.
Vast. En zeker ook nog eens.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:31 schreef Tokay het volgende:
Die mevrouw van pyl is vast een Amerikaanse.
Ze was ook omroepster bij Veronica en heeft diverse programma's gepresenteerd. Ook is ze de oprichtster van Globalicious, een goed doel. Peaceman en ik hebben haar 2 jaar geleden ofzo een keer gesproken op Lowlands.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.... ik moet nu even kleuren, anders gng ik even googlen.
Lucy Ewing? Dat was een papkindje vergeleken bij mevrouw.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef Tokay het volgende:
Charlene Tilton? Die Lucy Ewing speelde?
Iets eerder, maar nog wel ook jaren zeventig.quote:Of is mevrouw van langer geleden?
O ja, omroepster.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze was ook omroepster bij Veronica en heeft diverse programma's gepresenteerd. Ook is ze de oprichtster van Globalicious, een goed doel. Peaceman en ik hebben haar 2 jaar geleden ofzo een keer gesproken op Lowlands.
quote:Ik weet dat een groot deel van de mensen mij alleen kennen vanwege mijn haar, vind ik ook prima. Waar ik dat laat doen is dan meestal de tweede.
Geertje van de Cybersalon in Amsterdam knipt mijn haar al jaren en
Great Lengths is verantwoordelijk voor het verlengen van mijn haar als ik het opeens lang wil hebben. Onder magazines staat een foto uit de Cosmo, dat zijn extensions en het rose haar bij de column is ook van Great Lengths.
TV
Ik heb 9 jaar voor televisie gewerkt en meer dan 15 programma's gepresenteerd. Ik heb zowel voor als achter de schermen gewerkt. Dat laatste weten veel mensen niet en dat maakt ook niets uit.
Ik ken mensen die mensen kennen die haar van achter kennen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:42 schreef pyl het volgende:
Jij kent Cindy vooral van achter de schermen Scrut?![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:44 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, Glenn Close?
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken mensen die mensen kennen die haar van achter kennen.
Six degrees of separation?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken mensen die mensen kennen die haar van achter kennen.
Hard rock?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo's favoriete genre?
Ja, hé, hallo. Mevrouw kreeg er een Oscar voor. En ze speelde tot dusver in 117 films.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:48 schreef Tokay het volgende:
Welke film was het ook alweer?
Wat is dat genre dan, Scrutinizer? Horror, of iets dergelijks?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo's favoriete genre?
Hoi!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Ja, hé, hallo.
Het zou zomaar kunnen ....quote:Op donderdag 30 november 2006 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelt zij ook in Grey's Anatomy trouwens?
Dan wordt het veel te gemakkelijk:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:54 schreef Tokay het volgende:
Doe eens een plaatje van hoe ze er toen uitzag, pyl???
U mag wel jij tegen mij zeggen hoor, meneer pyl.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef pyl het volgende:
Ja, Louise Fletcher, Nurse Ratched, inderdaad.
A vous, Tokay!![]()
Opslaan als C:/babes/42c85f1cquote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
U mag wel jij tegen mij zeggen hoor, meneer pyl.
Okay heren (en dames), hier komt ze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het trouwens Touriya Haoud?
Hoezo, is het een gefotoshopte Anne Widdecombe?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef Tokay het volgende:
Dat zal de droom wreed verstoren, vrees ik....
Oeps, ik heb even gegooglet, maar daar valt niet tegen aan te fotoshoppen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef pyl het volgende:
Hoezo, is het een gefotoshopte Anne Widdecombe?
Een Nederlandse met Marokkaanse roots. Fotomodel en actrice. Ze speelde in de film Shouf Shouf Habibi - best een vermakelijke film.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef pyl het volgende:
Wie is Touriya Haoud nou weer?
Ze schijnt ook een geweldige carriere in Hollywood opgebouwd te hebben. Helaas weet niemand in Hollywood dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een Nederlandse met Marokkaanse roots. Fotomodel en actrice. Ze speelde in de film Shouf Shouf Habibi - best een vermakelijke film.
Nee, nee, omdat ze niet zo'n aardig karakter schijnt te hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:23 schreef pyl het volgende:
Wacht even: omdat zij promiscue is wordt onze droom wreed verstoord?![]()
Misschien ook wel achter de schermen, Scrut.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze schijnt ook een geweldige carriere in Hollywood opgebouwd te hebben. Helaas weet niemand in Hollywood dat.
Ze heeft eerst een Amerikaanse B-acteur aan de haak geslagen, met wie ze nu is getrouwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze schijnt ook een geweldige carriere in Hollywood opgebouwd te hebben. Helaas weet niemand in Hollywood dat.
Dan hadden mijn mensen dat wel gewetenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Misschien ook wel achter de schermen, Scrut.
Tokay = Daphne Bunskoek?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze heeft eerst een Amerikaanse B-acteur aan de haak geslagen, met wie ze nu is getrouwd.
[afbeelding]
Het lijkt me een enorm tutje. Dus iemand die je alleen van een afstandje moet bewonderen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oeps, ik heb even gegooglet, maar daar valt niet tegen aan te fotoshoppen.![]()
Nee hoor, Touriya Haoud is een prachtige vrouw, maar ook nogal promiscue.
Naar het schijnt, ik ken haar niet persoonlijk. Scrut weet daar meer vanaf, of was het nou Z?
Of van achteren, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:33 schreef Z het volgende:
Het lijkt me een enorm tutje. Dus iemand die je alleen van een afstandje moet bewonderen.
De spruitjes zijn in de aanbieding bij de Plusmarkt!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga eens naar een willekeurige supermarkt
Française!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
Een Italiaanse met Amerikaanse roots?![]()
Ach, ze heeft het warm, de schatquote:Op donderdag 30 november 2006 16:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
U mag wel jij tegen mij zeggen hoor, meneer pyl.
Okay heren (en dames), hier komt ze:
[afbeelding]
Weet ik veel! Dat roepen ze toch altijd als ze gaan enteren?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:42 schreef Z het volgende:
Is dat een perfide opmerking?
Goed... Dan hebben we de keuze uit:quote:Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Française!
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:52 schreef Tokay het volgende:
Goed... Dan hebben we de keuze uit:
a) Isabelle Adjani,
b) Juliette Binoche, of
c) Emanuelle Beart
Nu krijg ik het warm. En wat als ik niet kan kiezen?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed... Dan hebben we de keuze uit:
a) Isabelle Adjani,
b) Juliette Binoche, of
c) Emanuelle Beart
Ik doe ook maar een poging hoor!quote:
d) weet niet/geen antwoordquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu krijg ik het warm. En wat als ik niet kan kiezen?
e) Michelle Monaghanquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
grmbl. dan sta ik met lege handen. Da's niks.
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:11 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Is het misschien Emanuelle Seigner?![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:11 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Is het misschien Emanuelle Seigner?![]()
Nee, maar nu wel:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
Staat er nog een plaatje open eigenlijk?
Hoe laat gaat hij normaalgesproken naar bed?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
De rust is hier in huis weergekeerd, Twan ligt al 20 minuten in bed. Eens kijken of de tip van Oblivion helpt.
Tussen 19:30 en 20:00 uur. Het is dus een half uur vroeger ongeveer.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe laat gaat hij normaalgesproken naar bed?
O, hmmm, dat vind ik best laat voor zo'n ventje...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tussen 19:30 en 20:00 uur. Het is dus een half uur vroeger ongeveer.
Jazeker. Maar Nederland wordt al te klein voor haar, ze maakt furore in het buitenland.quote:Is het een Nederlandse mevrouw?
Nee, zij zelf niet. Maar ze heeft er ongetwijfeld wel mee te maken in haar werk.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
Doet ze in mode?
Als ie ondanks dat elke ochtend om half 6 wakker is, zou je m bijna liever om half 11 naar bed doen.. geloof mequote:Op donderdag 30 november 2006 19:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, hmmm, dat vind ik best laat voor zo'n ventje...
Hmmmmm, een hooggehakte dame met een polaroidcamera en een blik bier........quote:
Psssst foto, ze was al geraden hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef fotoloog het volgende:
Hmmmmm, een hooggehakte dame met een polaroidcamera en een blik bier........
Zou ik toch moeten weten.... Toestandenden allemaal..
Mwah... maak daar maar fotografe van.quote:
Dat is toch ook een soort van kunst.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mwah... maak daar maar fotografe van.![]()
Volgens mij is dat wel een normale tijd ... we zijn ook vaak pas rond kwart voor 7 ofzo thuis ivm zwemles en spraakles.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, hmmm, dat vind ik best laat voor zo'n ventje...
[..]
Een journaliste? Fotografe dus.quote:Jazeker. Maar Nederland wordt al te klein voor haar, ze maakt furore in het buitenland.
Grmbbzz Te laat ....quote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Psssst foto, ze was al geraden hoor.![]()
Het is Emmanuelle Seigner, mevrouw Polanski dus.
Zo laat nog?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is dat wel een normale tijd ... we zijn ook vaak pas rond kwart voor 7 ofzo thuis ivm zwemles en spraakles.
Fotografe.quote:Een journaliste?
Zwem- en spraakles beginnen altijd om 18:00 uur, het kan ook wel vroeger, maar ja dat lukt niet ivm mijn werk. Ow en Sesamstraat begint tegenwoordig al om 17:25 uur... haha.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo laat nog?Houden ze bij de lestijden geen rekening met de allerkleinsten?
Hier was het altijd 'na Sesamstraat naar bed!'. 18:10 u. of zo?
[..]
hmm ik herken haar totaal nietquote:Fotografe.
Dat was vroeguh..... Heel vroeguh....quote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo laat nog?Houden ze bij de lestijden geen rekening met de allerkleinsten?
Hier was het altijd 'na Sesamstraat naar bed!'. 18:10 u. of zo?
Nee, niet Annie. Annie is een Amerikaanse.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef fotoloog het volgende:
Leibowitz?
O, dat wist ik niet. Ik hou dat tegenwoordig niet meer zo bij.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zwem- en spraakles beginnen altijd om 18:00 uur, het kan ook wel vroeger, maar ja dat lukt niet ivm mijn werk. Ow en Sesamstraat begint tegenwoordig al om 17:25 uur... haha.
Dat kan.quote:hmm ik herken haar totaal niet![]()
Toestanden allemaal...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, niet Annie. Annie is een Amerikaanse.
Mijn mevrouw is een Nederlandse fotografe die het helemaal aan het maken is.
Samen met haar man Vinoodh Matadin heeft ze alle foto's voor de nieuwe Pirelli-kalender gemaakt.
Dat kan wel kloppen, want ze haalde een week (?) geleden nog het Journaal, toen ze foto's maakte van Sophia Loren voor die kalender...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
Ik herken haar wel, maar ik weet niet hoe ze heet.
Kop op, foto!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef fotoloog het volgende:
Toestanden allemaal...
k ben er te lang uit...![]()
quote:
Het is ook allemaal zóó veranderd... hele dag door zijn kinderprogramma's op NED 3, maar kindertijd en Sesamstraat is dan vanaf 17:00 uur weer op NED 1... zo onlogisch en zelfs zondag en soms zaterdags is er niet eens Sesamstraat savonds op tv. Om Peaceman te quoten: HET IS EEN SCHANDE!!!!! ow ja als er doordeweeks wat spannends gebeurt, dan is er ook geen Sesamstraat.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Ik hou dat tegenwoordig niet meer zo bij.
Maar een aantal jaar geleden was het nog klokslag 18:00 u. Tik Tak, en daarna meteen Sesamstraat.
[..]
Ik herken haar van een docu van een paar jaar geleden. Dat ze onlangs in het nieuws was, is nieuw voor me.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen, want ze haalde een week (?) geleden nog het Journaal, toen ze foto's maakte van Sophia Loren voor die kalender...
Haar achternaam klinkt eerder een beetje Vlaams, trouwens.
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om Peaceman te quoten: HET IS EEN SCHANDE!!!!!
'n Beetje. Hoop ik. Om het spannend te houden.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:38 schreef pyl het volgende:
Zou ze perfide zijn? Wat denk je, Gellius?![]()
Het vorige topic ging over Echte Mannen, wyccie, dit over Echte Vrouwen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn perfide vrouwen?
Knap, he..... Maar wie het is, heb eigenlijk nog geen idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, filmster. Goh, wat knap dat je dat zo ziet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn perfide vrouwen?
quote:per·fi·de (bn.)
Wat ben jij opgewekt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen!
Volgens mij is die wel goed...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:04 schreef pyl het volgende:
Is het Rebecca de Mornay? The hand that rocks the cradle ...
Vroeg naar bed heeft vooralsnog niet geholpenquote:
Volhouden! Werkt waarschijnlijk niet de eerste keer...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeg naar bed heeft vooralsnog niet geholpenhet was weer 5:20 uur vanmorgen. Zit nu als een zoutzak op mn werk en ben niet vooruit te branden
en het is ook nog eens heel druk hier
![]()
Yep! Ik had nog wat plaatjes van haar staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:51 schreef Tokay het volgende:
Môggûh Obli.![]()
Is dat ons aller Cléo, Gwaen?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:03 schreef Oblivion het volgende:
En wie is deze foute Cleo?
zal mn best doen, al wordt het lastig met de komende hectische Sinterklaasdagen haha, misschien is dat trouwens ook wel een deeltje van het probleemquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volhouden! Werkt waarschijnlijk niet de eerste keer...![]()
Of je geeft gewoon antwoord?quote:
Wat een hel hè? November en december kunnen vies tegenvallen, heb ik ook een oplossing voor gevonden...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zal mn best doen, al wordt het lastig met de komende hectische Sinterklaasdagen haha, misschien is dat trouwens ook wel een deeltje van het probleem
Even wat tegenwicht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Gellius het volgende:
De Pixiesis bepaald geen perfide bandje, Z.
tja hel...dat valt op zich wel mee hoor, ik denk wel dat hij zenuwachtig is voor de feesten die eraan komen.... en jij een slechte moeder? Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Maar hoe oud is je zoon? En wat "heeft" hij...alsikdatvragenmag...mag je me ook mailen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een hel hè? November en december kunnen vies tegenvallen, heb ik ook een oplossing voor gevonden...Pepernotenstress, ofwel hoe hou je de Sint leuk? Ja, ik weet het, ben een slechte moeder...
![]()
Gaat het om mevrouw of haar rol?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog wel 'n perfide vrouw:
[afbeelding].
Het gaat om de rol, niet om de operazangeres.
Of met andere woorden: het gaat veeleer om de rol dan om de vrouw.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef Gellius het volgende:
Het gaat niet om de mevrouw zelf, maar de rol die ze ten uitvoer brengt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Gellius het volgende:
Het gaat om de rol, niet om de operazangeres.
Nee, 'n opera van Mozart.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Een opera van Wagner?
Ik PM wel even...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja hel...dat valt op zich wel mee hoor, ik denk wel dat hij zenuwachtig is voor de feesten die eraan komen.... en jij een slechte moeder? Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Maar hoe oud is je zoon? En wat "heeft" hij...alsikdatvragenmag...mag je me ook mailen hoor
Sinds ze weer een prijs gewonnen hebben kom ik nog maar weinig bij Hartog. Ik heb niet zo'n zin om de wave te doen en de tegeltjes zijn me dus nog niet opgevallen. Wel viel me op dat er nu aan de gevel een grote foto te zien is van het, in mijn ogen, mooiste winkelmeisje van Hartog.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:02 schreef Gellius het volgende:
Is het je trouwens wel eens op gevallen dat ze bij Hartog ook tegeltjes met Wijze Woorden van de Oude Hartog aan de muur hebben hangen? Het begint steeds minder op een bakkerij en steeds meer op een soort geloofsgemeenschap te lijken daar.
Misschien is het jouw smaak niet waarde Gellius, maar tussen die quasi-oude foto's van taferelen die zich in de bakkerij schijnen af te spelen hangt nu ook een foto van dat jonge caramel-kleurige ding met de pronte borstjes.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef Gellius het volgende:
Hebben ze een mooi winkelmeisje bij Hartog? Daar heb ik ze nog niet op kunnen betrappen. Waar hangt ze precies?
Ah, zij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is het jouw smaak niet waarde Gellius, maar tussen die quasi-oude foto's van taferelen die zich in de bakkerij schijnen af te spelen hangt nu ook een foto van dat jonge caramel-kleurige ding met de pronte borstjes.
Eet meer broodquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:31 schreef Gellius het volgende:
Ik heb haar in ieder geval nog niet achter de toonbank mogen bewonderen.
Het is een perfide vrouw uit de Zauberflöte inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Tokay het volgende:
On topic.
Die Zauberflöte? Of Don Giovanni, natuurlijk.
Verder kom ik niet.
Doe dan even je PM aan...quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:48 schreef Gellius het volgende:
Het is in de kerk van Hartog wel eens moeilijk te bepalen waar het gedrang groter is: vóór of achter de toonbank. Meestal zijn er: er een soort zuurdesemvrouw met een palmboom op haar hoof;, ééntje van het wat overjarige volkse type; één van het radicale lesbotype; een baardloos knaapje met een hippe bril, en één of ander melkwit blond ding uit de provincie, - dat wisselt nogal. Ik denk dat dat een soort stageplaats is voor boerendeernes.
De dichtstbijzijnde is zeker op het Beukenplein?quote:en het ziet er naar uit dat we de slijterij aan De Wibautstraat voorgoed kwijt zijn![]()
Het zal toch niet...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef Gellius het volgende:
Ik durf er niet aan te denken hoe zijn met meel bestoven handen het caramelkleurige ding met de pronte borstjes reeds onteerd hebben. om daarna weer quasi zuiver en ambachtelijk voor de foto aan een berg zemelen te gaan snuffelen.
Ik ook. Het is niet voor niets dat er met zo'n ijzeren regelmaat nieuwe blonde boerendeernes zijn - de ouwe worden schielijk en hoogzwanger terug naar de provincie abtransportiert..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal toch niet...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie 'm er wel voor aan, de gluiperd![]()
Het is de hoogste tijd voor een winkelmeisjesbevrijdingsfrontquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ook. Het is niet voor niets dat er met zo'n ijzeren regelmaat nieuwe blonde boerendeernes zijn - de ouwe worden schielijk en hoogzwanger terug naar de provincie abtransportiert..
Hmja, laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:08 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn ongetwijfeld de onfortuinlijke Holofernes en Judith. Mag ik dit zien als een tussenplaatje?
Wat Diaan zegt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, draven jullie niet een klein beetje door nu![]()
![]()
Zo zo zo, voor elke klant een winkelbediende.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Gellius het volgende:
Ze hebben een site zeg!
[afbeelding]
.
Nu ja, wij mogen toch óók wel eens even bijkletsen? Scrutinizer en ik hebben nu eenmaal niet van die enerverende thuisbezoeken van onderwijzend personeel en dergelijke, dus wij moeten het met de buurtbakker doen.quote:
Zuurdesemvrouw rechtsvoor, caramel-kleurige ding met de pronte borstjes linksachterin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:15 schreef Gellius het volgende:
Ze hebben een site zeg!
[afbeelding]
.
Welneequote:Op vrijdag 1 december 2006 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, draven jullie niet een klein beetje door nu![]()
![]()
verrek, je hebt gelijk Scrutinizer! Tweede van links - boerendeerne uit de provincie, al een paar maanden niet meer gesignaleerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zuurdesemvrouw rechtsvoor, caramel-kleurige ding met de pronte borstjes linksachterin.
De rest van de klandizie staat mij in de weg op de stoep te blauwbekken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo zo zo, voor elke klant een winkelbediende.Wat een luxe!
![]()
Yo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Z het volgende:
J-lo.
Hmmm vooruit okay.... al vond ik het winkelmeisjesbevrijdingsfront wat ver gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, wij mogen toch óók wel eens even bijkletsen? Scrutinizer en ik hebben nu eenmaal niet van die enerverende thuisbezoeken van onderwijzend personeel en dergelijke, dus wij moeten het met de buurtbakker doen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De rest van de klandizie staat mij in de weg op de stoep te blauwbekken.
Goh, ik ben nou toch wel benieuwd naar de smaakbeleving van dat bijzondere volkorenbrood...quote:
Ik zie trouwens in het filmpje dat ze brood uit de oven gewoon op de grond gooienquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:29 schreef Gellius het volgende:
Da's prima brood Tokay. Daar wil ik niks aan afdoen, ook al zijn het griezelige mensen.
Natuurlijk niet, dat brood is te heet om vast te pakken, snap dat dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Gellius het volgende:
Dat is vast voor de film, om ambachtelijk over te komen. Zò doorzichtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |