quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Perfide vrouwen..... geen idee wat dat betekent.... maar laat de plaatjes maar komen![]()
quote:U hebt gezocht op perfide:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
per·fi·de (bn.)
1 trouweloos, verraderlijk
Ja hallo, met drie posts binnen een minuut is dat ook niet zo gek, natuurlijk!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Z het volgende:
Ik ben over de 20 k heen.
Nee, maar ze was weergaloos in Last Seduction.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde ze in Nort end Saus?
Die rol speelde ze in een zeer bekende film.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef Tokay het volgende:
Wetenschapster?
Of nee, dat zal wel niet goed zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Tokay het volgende:
Kate Beckinsale?
Ja maar...... noir, sensuel, en venimeux, wél.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Last seduction klinkt inderdaad heel Frans![]()
Die Fransozen zullen hem wel na-gesynchroniseerd hebben. Pyl kennende is het een Amerikaanse actrice met Italiaanse voorvaderenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja maar...... noir, sensuel, en venimeux, wél.
En er staat een TF1-logo rechtsonderin.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Fransozen zullen hem wel na-gesynchroniseerd hebben. Pyl kennende is het een Amerikaanse actrice met Italiaanse voorvaderen![]()
Ik heb zo ook nog een hele fijnequote:Op donderdag 30 november 2006 13:27 schreef pyl het volgende:
Nee en nee.
Overigens zou ik gaarne plaatsing in dit topic van genoemde dames in overweging willen geven.![]()
Ja!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij een Fiorentina?
Geen woord dat ik dagelijks gebruik.quote:per·fi·de (bn.)
1 trouweloos, verraderlijk
Nee, ze speelde wel in Calimero.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Heee wat gaan jullie snel zeg... eventjes weg...
Speelt zij ook in Grey's Anatomy trouwens? Ze lijkt wel wat op de vrouwelijke dokter Sheppard.
Wees blij, ik had m'n slechtste humeur sinds een jaar of wat.quote:Heee Scrut![]()
lekker "vakantie" nu? Ik heb je zaterdag niet gezien in Amsterdam
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Speelt zij ook in Grey's Anatomy trouwens? Ze lijkt wel wat op de vrouwelijke dokter Sheppard.
Ja man.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef pyl het volgende:
Is dat niet het vriendinnetje van Calimero? Was zij zo perfide?
Yepquote:Op donderdag 30 november 2006 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Priscilla heet dat vriendinnetje van Calimero toch?
Ik bedoelde de mevrouw van Pyl... in Grey's Anatomy was ze ook ontrouw trouwens.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze speelde wel in Calimero.
[..]
Gelukkig maar... maar je hebt het er nu opzitten...quote:Wees blij, ik had m'n slechtste humeur sinds een jaar of wat.
Oeh, Dogma is wel een leuke filmquote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.![]()
Ik heb het gezien... ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zegt me allemaal niets, Diaan. Maar ik heb het voor je opgezocht, en nee: je hebt de verkeerde op het oog. Ze speelde in Men in Black, en in Dogma en nog wat. Maar ik ken haar eigenlijk alleen van Last Seduction.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |