quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Hoor ik daar nou al voor de derde keer een haan kraaien?
IK OOK!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef veto het volgende:
Iedereen is gespannen!
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Hoor ik daar nou al voor de derde keer een haan kraaien?
wachten op plasmaboyquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
Wat gebeurt er nu? Waarom zitten ze aan tafel en zegt niemand iets ?
huh?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nicolaas zal nu thuis op de bank zitten en op BB Janine wijze zeggen "what comes around goes around"![]()
Of hij hangt ergens aan een tap en heeft geen idee wat BB is en kan zich niet meer herinneren ooit aan DGK meegedaan te hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nicolaas zal nu thuis op de bank zitten en op BB Janine wijze zeggen "what comes around goes around"![]()
Haha idd, wat een koekenbakkert. (leuk woord)quote:Op donderdag 30 november 2006 21:27 schreef noekje het volgende:
vrouwen manipuleren is niet goed. Ze kuttekop noemen, dat is pas goed. Wat een misselijkmakend mannetje!
Zo ging het de vorige keer ook..quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Vindt er nu achter de schermen overleg plaats of zo ? Weirde situatie.....
ze zitten hier te F5'enquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Vindt er nu achter de schermen overleg plaats of zo ? Weirde situatie.....
Vrouwen manipuleren? Ik ga je zweren: Stefan gaat een lesje leren.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Roy_vdm het volgende:
Brain, keep it short man. You ain't need to put je hele philosophy op de table dude.
NEE!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |