quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia tegen Stefan :" It is not your lucky day...."
Dat is waar maar alleen maar om een tijdelijk pact met Ilona te sluiten. Niet omdat ze het menen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena, en Evil en Sylvia hebben ook gezegd haar te willen behouden.
Nena heeft altijd gezegd dat ze het feit dat Ilona overal vooraan staat niet leuk vind, maar haar wel heel lief vindt. Ik geloof haar wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef sirrom het volgende:
[..]
Dat is waar maar alleen maar om een tijdelijk pact met Ilona te sluiten. Niet omdat ze het menen.
Eveline is hypocriet, Nena heeft geen mening en Sylia... tja zij misschien wel.
Reden te meer om dat vervelende mens eruit te stemmen. Aan dat plannetje hoeft ze niet mee te werken.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht Stefan er niet uitgestemd worden, dan pakken ze llona meteen de vlieglessen af. Op die manier weten ze zeker dat llona nooit meer zal meewerken met hun plannetjes.
Zal niet lang meer duren totdat ze haar harde tepels weer tevoorschijn haalt.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef happyme28 het volgende:
Zit Natasia nou met die NL te flirten?? Dat ziet er niet gezond uit hoe zijn op de bank bij hem zit en naar hem kijkt brrrrr
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren totdat ze haar harde tepels weer tevoorschijn haalt.
Rustig Gert, denk om je bloeddruk.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Gert het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nath het tijd vindt om Nataasia de duimschroeven aan te draaien. De manier waaarop ze zich nu ook weer quasi-geil naast haar nieuwe Meester op de bank heeft gevleid, door haar haar strijkend, is om te kotsen.
Ik wacht me hier ook een ongeluk, ik mis alweer de helft van het voetbal. De nasleep na zo een stemming is ook altijd interessant, dus kan laat worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Flyduck het volgende:
begin nou is een keer met die stemming !!! damn... 8 uur is 8 uur ik eis een schadevergoeding..
"volg VANAF 20.00 uur de live streams"quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Flyduck het volgende:
begin nou is een keer met die stemming !!! damn... 8 uur is 8 uur ik eis een schadevergoeding..
Ik weet het niet... het begint er op te lijken dat hij gewoon weggestemd gaat worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:04 schreef RTM1988 het volgende:
de hel gaat losbreken
Ze zitten echt wel op een lijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het begint er op te lijken dat hij gewoon weggestemd gaat worden.
Ik geloof er niets van. Áls het zo zal blijken te zijn, heb ik enorm respect voor de groep als geheel. Unanimiteit is iets heel zeldzaams, zeker als je met z'n achten bent.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het begint er op te lijken dat hij gewoon weggestemd gaat worden.
Ja, dat zul je ook nog krijgen. Nadat hij unaniem is weggestemd, komt plasmaboy met de mededeling "Als Stephan van jullie mag blijven, krijgen jullie elk 1000 contactpunten." Dan weet ik zéker dat hij niet (alsnog) wordt weggestemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zitten echt wel op een lijn.
Als de redactie niet met iets komt, dan gaat Stephan er uit!
Er zijn nu zoveel complotjes en groepjes dat iedereen misschien al blij is dit keer zélf de dans teontspringen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik geloof er niets van. Áls het zo zal blijken te zijn, heb ik enorm respect voor de groep als geheel. Unanimiteit is iets heel zeldzaams, zeker als je met z'n achten bent.
Nouja ,... er zit natuurlijk wel druk achter...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Áls het zo zal blijken te zijn, heb ik enorm respect voor de groep als geheel. Unanimiteit is iets heel zeldzaams, zeker als je met z'n achten bent.
Neequote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef teamlead het volgende:
de stemming is zeker niet anoniem he?
jammerquote:
Hier ook, alleen op een andere stream zitten er al een paar binnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef teamlead het volgende:
lekker dan.. bij mij staan ze nog gewoon buiten te kletsen
Waarom is dat zo grappig?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef veto het volgende:
Het gaat zo beginnen. Nou dag Stephan!!!! hahaha!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |