áls jaquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
maar als hij blijft, gaan Natasia en Brian gezamelijk over de rooie
Brian zei zojuist in het gesprek met Nena heel beheerst (maar ik vermoed een tactiek om Nena niet tegen hem in het harnas te jagen) dat het niet uitmaakte of Stephan er wel of niet uitging. Als het niet nu is, komt het binnenkort wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
Tja... zou kunnen. Nena speelt het minst van allemaal een spel (denk ik), dus het zal haar niet zoveel kunnen schelen of hij eruit gaat of erin blijft. Zij gaat toch niet voor het geld.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:29 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Nena gaat tegenstemmen.
Als ze het doet, Ik zeg ALS ze het doet, is dat om de onderlinge verhoudingen weer eens op te schudden, want zo als het nu is vindt ze niks
Dat wil ik wel graag zienquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef teamlead het volgende:
Maar Nena moet Stephan totaal niet, ze heeft eerder gezegd als hij A zegt zeg ik B, ik moet 'm gewoon niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:31 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Tja... zou kunnen. Nena speelt het minst van allemaal een spel (denk ik), dus het zal haar niet zoveel kunnen schelen of hij eruit gaat of erin blijft. Zij gaat toch niet voor het geld.
Instant klassieker!!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Gert het volgende:
BB3-Ed was eng, BB2-Ed geenszins. Die was fantastisch! Of je moet het "eng" vinden dat hij Desiree een keer probeerde te shocekeren door ineens spiernaakt de douche uit te lopen en te vragen of ze het zeepje even wilde aangeven.
Nena heeft vanaf het begin een hekel aan Stephan dus die zal niet tegenstemmen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:31 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Tja... zou kunnen. Nena speelt het minst van allemaal een spel (denk ik), dus het zal haar niet zoveel kunnen schelen of hij eruit gaat of erin blijft. Zij gaat toch niet voor het geld.
Nena heeft zo'n beetje aan iedereen wel een hekel gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena heeft vanaf het begin een hekel aan Stephan dus die zal niet tegenstemmen.
ik snap niet waarom ilona dan de lul zou zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Natel geeft aan dat als Stefan niet weggaat, de hel los breekt.... "En Ilona gaat vliegen "
Ilona gaat NIET vliegen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Natel geeft aan dat als Stefan niet weggaat, de hel los breekt.... "En Ilona gaat vliegen "
Ilona gaat niet vliegen, zegt hij.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Ah, okequote:Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ilona gaat niet vliegen, zegt hij.
Slaat op het halen van het vliegbrevet
Ik had al medelijden met 'm. Maar ik ben vooral plaatsvervangend woest op Brian.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef shmoopy het volgende:
Stephan loopt echt met z'n ziel onder z'n arm door het huis, net stond ie helemaal in z'n eentje in een hoekje buiten te roken.
Ik ga bijna medelijden met 'm krijgen, zo'n watje ben ik dan ook wel weer.
Als de regie besluit dat het beter voor het programma en de kijkcijfers is dat Stephan erin blijft zal er vast wel iemand "opeens" tegenstemmen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena heeft vanaf het begin een hekel aan Stephan dus die zal niet tegenstemmen.
tis BB nietquote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef Wireless het volgende:
[..]
Als de regie besluit dat het beter voor het programma en de kijkcijfers is dat Stephan erin blijft zal er vast wel iemand "opeens" tegenstemmen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De regie is er altijd als de kippen bij wanneer Nena een banaan of ijsje eet.
Zekers, mijn nieuwe favoriet. Brian is gedaald op de ladder.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:48 schreef Ace1 het volgende:
Sylvia ownt.
Hij vertelde tegen de wijnman dat hij dan meteen gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef RTM1988 het volgende:
stefan gaat er niet uit?
waneer moet tie eigelijk weg als hij er wel uitgestemt word?
Nena, en Evil en Sylvia hebben ook gezegd haar te willen behouden.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:51 schreef sirrom het volgende:
Wie zou Ilona binnenhouden als er voor haar gestemd zou worden.
Eveline en Sylvia zijn dikke maatjes, denk niet dat ze Eveline gaat dwarsbomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat sylvia tegen gaat stemmen
Ik reken er eigenlijk op.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef Wireless het volgende:
Als de regie besluit dat het beter voor het programma en de kijkcijfers is dat Stephan erin blijft zal er vast wel iemand "opeens" tegenstemmen.
Mocht Stefan er niet uitgestemd worden, dan pakken ze llona meteen de vlieglessen af. Op die manier weten ze zeker dat llona nooit meer zal meewerken met hun plannetjes.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:51 schreef sirrom het volgende:
Wat er ook gebeurd: Ilona is de volgende die ze eruit gaan proberen te stemmen. Ze zou er mi goed aan doen om stefan binnen te houden. Die twee hebben elkaar nodig. Wie zou Ilona binnenhouden als er voor haar gestemd zou worden.
tja, ik zou overwegen het lot niet aan te nemen, maar dat staat dan ook weer zo confronterend.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
Koopt .NL nu iedereen om met een kraslot?
hoe willen ze dat doen dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht Stefan er niet uitgestemd worden, dan pakken ze llona meteen de vlieglessen af. Op die manier weten ze zeker dat llona nooit meer zal meewerken met hun plannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |