Ik denk dat het alleen maar erger gaat worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef avonne het volgende:
IIk zie deze situatie niet meer veranderen, eigenlijk
Zij gaat er prat op dat ze dat 'met de meiden' voor elkaar hebben gekregen. Ze zat net nog met Sylvia buiten te praten dat het wel super zou zijn als ze dat voor elkaar zouden hebben gekregen en ondanks dat ze het lullig voor Stephan vindt hoe het met dat roken is gegaan, wil ze hem er wel uit hebben. Ik heb niet anders gezien of gehoord. (en ja ik heb het gesprek bij de schommelstoelen buiten ook gehoord)quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef Day het volgende:
Hebben jullie naar de tv-uitzending gekeken? Ik weet niet zo zeker of Evil wel tegen Stephan stemt straks.
in de uitzending maakte ze een opmerking dat ze een statement wilde maken ook naar Stephan toe dat er altijd van alles gaande was in het huis. Een soort waarschuwing dus. Ik maakte er uit op dat ze tegen ontslag zou stemmenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zij gaat er prat op dat ze dat 'met de meiden' voor elkaar hebben gekregen. Ze zat net nog met Sylvia buiten te praten dat het wel super zou zijn als ze dat voor elkaar zouden hebben gekregen en ondanks dat ze het lullig voor Stephan vindt hoe het met dat roken is gegaan, wil ze hem er wel uit hebben. Ik heb niet anders gezien of gehoord. (en ja ik heb het gesprek bij de schommelstoelen buiten ook gehoord)
Dat heb ik er absoluut niet uitgehaald.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
in de uitzending maakte ze een opmerking dat ze een statement wilde maken ook naar Stephan toe dat er altijd van alles gaande was in het huis. Een soort waarschuwing dus. Ik maakte er uit op dat ze tegen ontslag zou stemmen
hoe interpreteerde jij het dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik er absoluut niet uitgehaald.
OK.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zij gaat er prat op dat ze dat 'met de meiden' voor elkaar hebben gekregen. Ze zat net nog met Sylvia buiten te praten dat het wel super zou zijn als ze dat voor elkaar zouden hebben gekregen en ondanks dat ze het lullig voor Stephan vindt hoe het met dat roken is gegaan, wil ze hem er wel uit hebben. Ik heb niet anders gezien of gehoord. (en ja ik heb het gesprek bij de schommelstoelen buiten ook gehoord)
Als ik ook mag antwoordenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe interpreteerde jij het dan?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als ik ook mag antwoordenik interpreteer het als dat ze wil duidelijk maken dat die actie van Brian niet kon en dat wel wil duidelijk maken dat Stephan dat niet verdient, maar wel gewoon voor het vertrek van Stephan stemt
OK, dan begrijp ik nu ook waarom ze tegen Brian zei dat ze het sigarettenincident aan tafel wou bespreken, maar nu blij was dat ze het eerder met hem besproken had.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als ik ook mag antwoordenik interpreteer het als dat ze wil duidelijk maken dat die actie van Brian niet kon en dat wel wil duidelijk maken dat Stephan dat niet verdient, maar wel gewoon voor het vertrek van Stephan stemt
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog steeds het gevoel dat er toch iemand tegen gaat stemmen. Kan het niet echt staven, maar ik heb een vreemd voorgevoel.
Tsja, ze kunnen iemand het leven zo zuur maken dat de persoon uit zichzelf vertrekt. Maar ik vind juist dat het maar 1 keer in de maand kan wel leuk. Een maand lang lobbyen voor die ene avond. Het kan nog zo verkeren. Eerst waren ze het er allemaal overeens dat Evil weggestemd zou worden en moet je nu zienquote:Op donderdag 30 november 2006 20:24 schreef sirrom het volgende:
Ik hoop van harte dat Stephan mag blijven. Al is het alleen maar omdat ik het de dames Natasia en Evil niet gun. Bart en Brian ook niet. Ik vind het wel jammer dat de bewoners maar 1 instrument hebben om elkaar eruit te stemmen: de maandelijkse onslagronde. Kunnen ze niet nog meer tools/redenen toevoegen om iemand eruit te krijgen?
Dat heb ik ook... alleen heb ik geen idee wie dan tegen zou gaan stemmen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog steeds het gevoel dat er toch iemand tegen gaat stemmen. Kan het niet echt staven, maar ik heb een vreemd voorgevoel.
Mss Sylvia/Nathanael?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... alleen heb ik geen idee wie dan tegen zou gaan stemmen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |