SM-Meester. Ik geef het slaag, niet ontvang.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een baan als SM-slaafje?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Aoristus het volgende:
Je bent deze vergeten, Godslasteraar
[etc.]
quote:So if I could I'd wish it all away.
If I thought tomorrow would take you away.
You're my peace of mind, my home, my center.
I'm just trying to hold on,
One more day.
Al een jaar of 8.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Monidique het volgende:
Je hebt toch wel eens gewerkt, neem ik aan?
Dacht dat het over Bin gingquote:
Ja. Maar ik heb geen full-time baan gewoon een bijbaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef Monidique het volgende:
En je studeert er ook nog bij?
Bij McDonalds?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef Monidique het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek...
O, een bijbaantje...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb geen full-time baan gewoon een bijbaan.
Dat is ook werk.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Monidique het volgende:
O, een bijbaantje...
Ach, we zien wel hoe het gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef MrX1982 het volgende:
Het intellect bij de Mac zal stijgen als je wordt aangenomen.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Volgens Carr is hij niet gestorven aan zijn eigen verslaving maar aan het meeroken. Hij zou in teveel rokerige zaaltjes hebben verkeerd. Van zijn The Easy Way to Stop Smoking zijn meer dan 10 miljoen exemplaren verkocht. Dat betekent dat Carr meer dan tien miljoen euro heeft verdiend aan mensen die met roken wilden stoppen. In plaats dat hij dankbaar is, geeft hij ze de schuld van zijn dood.
(...)
En giftigheid is zoals Paracelsus een eeuwigheid geleden al stelde, allemaal een kwestie van concentratie.
(...)
Nu we het toch over bangmakerij en concentraties hebben: de sneeuw in de Alpen verdwijnt! Dat komt door het levensgevaarlijke kooldioxide.
Weet u waar dat kooldioxide zit? In uw adem. Pas maar op dus. En weet u om welke concentratie het gaat? Dat uiterst giftige gas kooldioxide dat het klimaat bedreigt, sterker, waardoor de wereld dreigt te vergaan, komt in de atmosfeer voor met een concentratie van 0,037 procent!
Eng, hč?
quote:Het enige resultaat van zijn dialogen zijn meer en meer en meer islam.
Ik hoop dat die cohen nog eens een keer kogel van rechts krijgt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Monidique het volgende:
Denizzz
Daar kunnen we bij een gebrek aan leven en dergelijke wel een weblog aan wijden.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
Okiedokie,. Simon in Wonderland.
oh dus als de concentratie in procenten een klein getal lijkt, dan is het vaaast niet gevaarlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html
Okiedokie,. Simon in Wonderland.
http://simoninwonderland.blogspot.com/quote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh dus als de concentratie in procenten een klein getal lijkt, dan is het vaaast niet gevaarlijk
http://www.washingtontimes.com/world/20061128-115226-2217r.htmquote:Rival Shi'ite and Sunni groups are massing their militias in expectation of major confrontations, Iraqis say, even as President Bush prepares to meet today with the nation's embattled prime minister, Nouri al-Maliki.
Mr. Bush's meeting in Jordan is part of a wider attempt to involve Iraq's neighbors in efforts to end Iraq's vicious sectarian violence before it spills over into a larger regional conflict.
But Iraqis on both sides of their nation's sectarian divide report worrisome signs that the conflict will soon evolve into pitched battles between large armed groups.
One secular Shi'ite speaking on the telephone from Baghdad said Shi'ite militias were massing in preparation for a large offensive against Sunnis in the capital.
"They had a big militarylike ceremony today for the Mahdi militia, to show their force. They are making themselves ready for something big -- protests, fighting, killing," said the Shi'ite.
A secular Sunni in close contact with one insurgent faction, said rebel Sunnis were also trying to form alliances among militias for a big push in the city against the Shi'ites, including more raids on government buildings.
"I am waiting for the Sunnis to launch a 'Tet Offensive.' That is the one plug they have not pulled yet, and I could see that happening," said senior Rand defense analyst Ed O'Connell.
Heb je een weblog?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:
Eerst even wat soep eten,, en dan verder met de weblog.
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_6VYB8T?Opendocumentquote:Innovatieve interactie goed voor economische groei
28 november 2006
Nieuwe technologieën dragen alleen bij aan economische groei van ontwikkelingslanden als zij wijdverbreid in de economie worden toegepast. De innovatiebereidheid in economische sectoren hangt echter sterk af van de relatie tussen bedrijven in dezelfde bedrijfskolom, zegt NWO-onderzoeker Mamata Parhi. Zij onderzocht welke mechanismen een rol spelen bij de invoering van geautomatiseerde productietechnieken in de Indiase automobielindustrie. Parhi promoveert op 14 december aan de Universiteit Maastricht.
Indiase producenten van auto-onderdelen stappen sneller over op geautomatiseerde productietechnieken naarmate de vraag naar hun producten vanuit de autoverkoopbranche toeneemt, zo ontdekte Parhi bij haar analyse. Cruciaal daarbij is de relatie tussen leverancier en koper, zowel letterlijk als figuurlijk. Hoe beter die relatie is en hoe kleiner de afstand tussen bedrijven, hoe groter de bereidheid tot het aangaan van allerlei verplichtingen, zoals investeringen in innovatie. Voorbeelden zijn automatisering van de administratie en de toepassing van computer aided design.
Het onderzoek van Parhi bevestigde verder dat grotere bedrijven sneller overstappen op geavanceerde productietechnieken dan middelgrote en kleine. Ook de aandacht die het bedrijf besteedt aan research en ontwikkeling, het aantal werknemers en het technologische niveau van het bedrijf beďnvloeden volgens Parhi de innovatiebereidheid.
Vraaggestuurde innovatie
De verspreiding van nieuwe technologieën en de rol van netwerken en interactie tussen bedrijven is volgens Parhi in ontwikkelingslanden nog nauwelijks onderzocht. Zij denkt dat dergelijk onderzoek van groot belang is om te ontdekken in hoeverre innovatie de economische groei in deze landen kan stimuleren. Belangrijker dan de technologische vooruitgang zelf is volgens haar de mate waarin deze economiebreed wordt toegepast. De Indiase overheid zou in haar beleid daarom beter moeten inspelen op de door Parhi gesignaleerde vraaggestuurde innovatie. Zij zou de samenwerking tussen verschillende soorten bedrijven en tussen kennisproducenten en kennisgebruikers moeten stimuleren.
Parhi denkt dat vergelijkbaar onderzoek in andere sectoren, zoals de IT-sector, zinvol is. Deze sector maakte net als de automobielindustrie sinds de liberalisering van de Indiase economie begin jaren negentig van de vorige eeuw een spectaculaire groei door. Volgens Parhi blijft de sector echter kwetsbaar omdat die vooral afhankelijk is van buitenlandse vraag. Ook onderzoek in andere opkomende industrielanden zoals China, Brazilië, Mexico en Zuid-Afrika zou meer inzicht kunnen opleveren in de bijdrage van technologische vooruitgang aan economische groei.
Parhi's onderzoek werd uitgevoerd in het UNU-Merit Instituut (een samenwerkingsverband tussen de Universiteit Maastricht en de United Nations University) en werd gesteund door de NWO-Stichting voor Wetenschappelijk Onderzoek van de Tropen en Ontwikkelingslanden (WOTRO).
Well, duh!quote:'Recommendation Decision will Possibly Change'
Thursday, November 30, 2006
Finland’s Foreign Minister Erkki Tuomioja has announced that the EU Commission’s decision to suspend Turkey’s membership negotiations in eight chapters will probably be changed in favor of Turkey.
Mij ook die zetel lijkt me aan hem beter besteed dan aan de nr 26 van de SPquote:Op donderdag 30 november 2006 12:23 schreef Reya het volgende:
Ik zie net dat Harm Waalkens op het randje nog in de Kamer is verkozen. Dat doet me deugd.
Ja inderdaad een groot deel van die leerlingen moeten en willen keihard werken om wat te bereiken. Echter de aandacht gaat altijd uit naar de rotte appels ertussenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
Ik zag laatst een interview met VMBO-leerlingen, die naar de Wibautstraat in Amsterdam geweest waren om de media erop te wijzen dat het niet allemaal kommer & kwel is in het VMBO.
Die studeerden ook hard.
wat betreft het meeroken heeft hij nog wel een punt.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh dus als de concentratie in procenten een klein getal lijkt, dan is het vaaast niet gevaarlijk
Denk dat de links/rechts verhouding hier redelijk 50-50 isquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Misanthroopia het volgende:
Moet je perse links zijn om in het POLCafé te komen?
Ik snap werkelijk niet waarom ze willen toetreden bij een dergelijk Christelijk verbond.quote:
het blijft een stupide en simpel artikel.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
wat betreft het meeroken heeft hij nog wel een punt.
En daarom maar een weblog. Genoeg is genoeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het blijft een stupide en simpel artikel.
Klopt maar ik probeer het altijd positief te benaderenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
het blijft een stupide en simpel artikel.
die leven in the projects en hebben een positive attitude, je weet wel, brothers gonna work it out enzoquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
Ik zag laatst een interview met VMBO-leerlingen, die naar de Wibautstraat in Amsterdam geweest waren om de media erop te wijzen dat het niet allemaal kommer & kwel is in het VMBO.
Die studeerden ook hard.
Wat weer een extreemlinkse knuffelattitude.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Klopt maar ik probeer het altijd positief te benaderen![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
die leven in the projects en hebben een positive attitude, je weet wel, brothers gonna work it out enzo
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat weer een extreemlinkse knuffelattitude.
Vertel mij wat. Waren het die koekenbakker bij het Amstelstation of de kappers bij het Weesperplein?quote:
Waarom heb jij een kleurtje?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn negers zwart?
Naďef en slecht geďnformeerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Simon Rozendaal heeft altijd gelijk.
Ga je dat ook doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet dit schooljaar ook afstuderen.
Sinds wanneer zijn negers zwart?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent de onzichtbare man?quote:
Selfish genes. Gek!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Zo succesvol zijn die Amerikaanse Wars niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:32 schreef Monidique het volgende:
Wás er maar een War on Greenhouse Effect.
Het zal van de staten zelf moeten komen...dat begint ook aan te slaan. Schwarzenegger inmiddels.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:32 schreef Monidique het volgende:
Wás er maar een War on Greenhouse Effect.
quote:Meer belangstellenden dan demonstranten tegen boerkaverbod
AP
DEN HAAG - Op het Plein tegenover de Tweede Kamer in Den Haag demonstreren een kleine twintig mensen tegen een boerkaverbod. Om hen heen cirkelen enkele tientallen mediavertegenwoordigers, ook van internationale persbureaus. Verder zijn er veel passanten die poolshoogte komen nemen.
Ramadan is voorbij laiverd, je mag weer gewoon eten. Als je geen spekjes lust eet dan in ieder geval genoeg rrrrrroomboterquote:
War on War..quote:Op donderdag 30 november 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
War on Terror
War on Drugs
War on Greenhouse effect
quote:They gotta war for oil, a war for gold
A war for money and a war for souls
A war on terror, a war on drugs
A war on kindness and a war on hugs
A war on birds and a war on bees
They gotta a war on hippies tryin' save the trees
A war with jets and a war with missiles
A war with high seated, government official
Wall street war, on high finance
A war on people who just love to dance
A war on music, a war on speech
A war on teachers and the things they teach
A war for the last 500 years
War's just messin' up the atmosphere
A war on Muslims, a war on Jews
A war on Christians and Hindus
A whole lotta people just sayin' kill them all
They gotta a war on Mumia Abu Jamal
The war on pot, is a war that’s failed
A war that's fillin' up the nations jails
World war one, two, three and four
Chemical weapons, biological war
Bush war 1, Bush war 2
They gotta a war for me, they gotta a war for you!
Domme krakers. Zij zouden nu de "kans" moeten grijpen om het boerkaverbod te verhinderen en daarmee de grond voor het bivakmutsverbod te ondermijnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje krakersactie heeft meer medestanders..
Er zijn ook niet veel meer dan een stuk of 20 mensen in Nederland die graag een burqa willen dragen. Echter ik zie het nut van verbieden niet zo inquote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
![]()
teveel uit de pigmentbak gesnoept... tsssquote:
Zo zie je maar weer hoe de moslims erover denken. Het is toch DIEPTRIEST dat de regering en de media er dan zo een issue van maken. Er staan daar dus MEER mensen van de MEDIA dan DEMONSTRANTEN.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:You are born into this world
Looking down the barrel of a gun
And those who hold the gun
Want you to work fast and die young
And if you dont' work
If you don't obey
They'll make you live in fear till your dying day
Those who govern hold the gun to your head
With religions, corporations proud of the blood
They have shed
Whether it's God or the bomb
It's just the same
It's only fear under another name
And the corporate snakes coming in to feed
On that pathetic fact known as human greed
Skin and bone being raked over those hot coals
This dump never seems to give time to human soul
And if all those things that we have learnt
No time for questions you'll just get burnt
(Listen) You'll just get burnt
It's just the same
And those words crush you flat
Like your skulls under a brick
And the fear's so damn strong
That it makes you sick
And you can see right through those eyes
That make you fear, that make you lie
And you're taught to hold high
Yet you wonder why
Dumb values forced upon you by the
Living lie
It's just the same
Nee hoor, Napalm bv post hier ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Misanthroopia het volgende:
Moet je perse links zijn om in het POLCafé te komen?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef zakjapannertje het volgende:
http://astro.unl.edu/naap/ssm/animations/ptolemaic.swf
Er zijn ook niet meer dan 20 mensen die graag geweldadig paarden aanranden in de wei. Ik zie het nut van verbieden wel...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn ook niet veel meer dan een stuk of 20 mensen in Nederland die graag een burqa willen dragen. Echter ik zie het nut van verbieden niet zo in.
Paarden aanranden is iets heel anders dan een boerka dragen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef Napalm het volgende:
Ik verdedig de rechtse eer.
[..]
[..]
Er zijn ook niet meer dan 20 mensen die graag geweldadig paarden aanranden in de wei. Ik zie het nut van verbieden wel...
Het ging om het argument "niet belangrijk want slechts weinigen"..quote:Op donderdag 30 november 2006 14:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Paarden aanranden is iets heel anders dan een boerka dragen.
Bij paarden aanranden doe je iemand anders iets aan.
Bij een Boerka doe je alleen jezelf iets aan.
Neehoor, het ging niet om mate van "belangrijkheid", maar mate van nut.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het ging om het argument "niet belangrijk want slechts weinigen"..
sinds wanneer is links positief?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat weer een extreemlinkse knuffelattitude.
Op het laatste moment toch niet gedaan. Het is Lijst 21 geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:14 schreef Autodidact het volgende:
Had je nog D66 gestemd, KB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |