quote:Op donderdag 30 november 2006 15:35 schreef Jayhawk het volgende:
Check the brains on Soempie!
Dat is inderdaad behoorlijk stoerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
geniale reclame uit die tijd:
"Na 400.000 restauratiepuntjes kreeg ik opeens een helder moment"
Met dan een grote bus rode latex eronder
Reclame van Sigma Coatings...
Er werd er ook maar 1 gevraagdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Strax het volgende:
WOW ik weet er eentje
het 2e hoesje (edit: EN de CD natuurlijk ook )heb ikke![]()
Zita Swoon!
Ik vind de hoesjes ook:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Mark_V het volgende:
De voorkanten zien er erg "soempieachtig" uit(avatar enzo).
Ik heb het opgezocht op google en het zegt me niks.....
Ik ben nu ECHT ECHT ECHT weg
Nee hoor ik bedoelde welke band inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
dEUS Real sugar
SES heb ik je ook in gevondenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:55 schreef Nesle het volgende:
Zeg Jayhawk de bioloog.
Met ANW hadden wij vandaag een les over de UVC straling en weet ik het al niet meer. Dat die niet op aarde aankomt ofzo? Ik snap daar echt geen reet van en ik hoop dat jij er wel wat van weet?
Ik ben te vinden in het SC topic
Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen ideequote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
En het zingende paardquote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
haha sprookjesboekquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen idee
Echt waar?quote:
ow SC staat voor slowchat, sukkel die ik benquote:Op donderdag 30 november 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Echt waar?
edit-Ik heb mijn vraag daar nog niet neergezet, alleen hier
Even corrigeren: De dodemansknop moet blijvend worden ingedrukt. Bij mat '64 met de rechtervoet of de rechterhand op de "gas"hendel.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Soempie + 1
Ik geloof dat hij/zij hem af en toe moet indrukken, het moet voorkomen dat de trein kan doorrijden na bijv. een hartaanval van de machinist.
Stand deel 468
Soempie + 1
het antwoord weet je denk ik ook welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
Jij wel, ja. Maar de vraagsteller niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Soempie het volgende:
ehm, nee. Maar hoort Gorter daarbij? Ik ben niet zo literair
Oh, alle musea gratis, daar ben ik ook een voorstander van.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
oftewel ars gratia artis
Ik had net ook een simpele bijbelvraag en niemand wist hemquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
Welke 5 Bijbelboeken vormen de Torah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |