En alle oude vertrouwde zuigertjes ook. Helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Elusive het volgende:
ajax is weer terug in z'n oude vertrouwde vorm![]()

Heimwee naar betere tijden. Die ik nauwelijks bewust heb meegemaakt, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Nashje het volgende:
Heimwee naar Babel. Beetje snelheid voorin is welkom.

Ik word er ook schijtziek van. Er moet echt wat gebeuren in de winterstop.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PyTh het volgende:
Waarom geeft ten Cate nou nooit eens een keer openlijk toe dat z'n team KUT gespeeld heeft?

Hoi.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Houniet het volgende:
ah onze ramptoeristen melden zich ook weer

-quote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik zal eerlijk zijn, ik heb Ajax altijd een **club gevonden. Maar de afgelopen wedstrijden (mooi feitje; Den Haag scoorde in de laatste wedstrijd vijf keer zoveel als Ajax in de de afgelopen vijf), ik moet zeggen; 't is genieten. Ik geniet van Ajax..

Neemt trieste vormen aan idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PyTh het volgende:
Waarom geeft ten Cate nou nooit eens een keer openlijk toe dat z'n team KUT gespeeld heeft?

Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef koningdavid het volgende:
Nog een nadeel is dat nu we verloren hebben we Feyenoord ook niet kunnen uitlachen.![]()

En zo is het.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.

Na regen komt zonneschijn. Ik wil helemaal niet aan psv denken op dit moment.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef stefmans het volgende:
Soms he zou ik willen dat het net zo simpel ging als bij PSV.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |