abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44043448
Het ergste was nog wel, die kneus die 4 man van Ajax dolt die als hondjes zonder gestrekte benen dat duel ingaan. Alleen Sjonnie durft hem dan vol op zijn bek te meppen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:23:19 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44043458
Ook weer terug. Het was niet om aan te zien inderdaad. Even kijken of ik het ergens terug kan zien, al vermoed ik dat het de moeite niet is om naar te kijken.

Oh, en wat was Ten Cate ook weer slecht. Gaan spelen met Rosales als rechts-binnen. Ik dacht dat we voor de oorlog met die positie gekapt waren
pi_44043476
Wat een fuckin' deceptie.

Weer bijna geen enkele kans gecreëerd. Ten Cate mag nu wel eens de hand in eigen boezem gaan steken, want dit gaat helemaal nergens meer over. Wederom een stel flutwissels. Toon toch eens wat lef godverdomme, in plaats van dit obligate gewissel van louter poppetjes. Haal er eens een verdediger uit, gooi er eens een aanvaller bij of speel eens met een 10. Vanavond was echt het toppunt met Vertonghen achterin en Heitinga als verdedigende middenvelder. Sneijder en Gabri speelden 5 meter naar voren en Heitinga 5 meter naar achter, met als gevolg een gat ter grote van de provincie Utrecht op het middenveld.

Dieptepunt vond ik nog wel de counters na onze eigen corners. Dat zag je echt van mijlenver aankomen, en toch gebeurd het gewoon drie keer op rij. 1 mannetje halverwege de Espanyol helft. ! Er is dus blijkbaar niemand die bij afwezigheid van Stam (en/of Perez) de poppetjes goed neerzet.

Het was overigens ook 'gezelligheid' troef op 429 met na een kwartier al een flinke matpartij, en een Spanjool een paar rijen voor me die de volle laag kreeg na de 0-1 en in de rust. Wat een malloten zaten daar om heen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44043522
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:

Laat je club maar in de steek?

Na afloop liep ik gewoon tussen al die Espanyol gasten die uit het uitvak kwamen, gewoon normale gasten
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:27:27 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44043548
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
pi_44043558
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef Jasza het volgende:
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:

Laat je club maar in de steek?
Dat zong er idd eentje voor me, aan het begin van de wedstrijd. Geen idee waarom. Die gast met een gebroken arm.

Maar er vielen echt een paar flinke klappen daar, tering zeg. Een aantal gasten vielen een rij of 5 naar beneden.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44043564
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Mentaal gebroken door de melding van 5 wedstrijden schorsing minimaal, tsja ik snap wel dat hij een beetje aangeslagen is.
pi_44043569
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat te denken he... kan de hele fucking selectie niet eens een ochtend gaan vissen met z'n allen ofzo? Zou zoiets helpen?
Mjah, als ze dan niks vangen zijn ze nog meer gefrustreerd..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:28:30 #279
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44043571
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:

Gvd kan er ff een terroristje met een bom naar binnen lopen hier ofzo
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:30:54 #280
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44043614
Godverdomme wat een kut avond. Zaten er ook nog 3 kut boeren achter me die godverdomme de hele wedstrijd met de meest domme opmerkingen kwamen.

Enkele hoogtepunten:

"wat zieng'n zie nou?" terwijl 410 Hija de Puta aan het zingen was

"Wie bedoel'n ze met moraalridder?" terwijl 410 het moraalridder doek liet zien

"Die keeper is echt een boer" (hierbij barste ik in lachen uit)
Jawel, je keek.
pi_44043625
Nee, je moet de Arena vergelijken met het Olympisch Stadion, omdat daar ook alle Europese wedstrijden gespeeld werden. Neemt niet weg dat ik het niet erg zou vinden als Ajax een nieuw stadion krijgt ā la Arsenal bijvoorbeeld (of iets kleiner).
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:32:39 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44043648
Dan hoop ik dat je Highbury bedoelt, want als er een lelijk kutstadion is gebouwd in de laatste jaren, dan is dat het Emirates Stadium wel.
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:33:49 #283
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44043673
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, je moet de Arena vergelijken met het Olympisch Stadion, omdat daar ook alle Europese wedstrijden gespeeld werden. Neemt niet weg dat ik het niet erg zou vinden als Ajax een nieuw stadion krijgt ā la Arsenal bijvoorbeeld (of iets kleiner).
Ok die opmerking is niet gemaakt door jou
LUHG
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:43:18 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44043826
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Hij zat er geestelijk doorheen na de berichten dat de FIFA voor discriminerende opmerkingen minimaal 5 wedstrijden schorsing eist.
Vervolgens heeft Ten Cate hem, na een gesprek met hem, vanmiddag maar naar huis gestuurd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_44043839
We hebben Perez zondag wel nodig
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:51:55 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44043938
Wat een kutwedstrijd, ben in rust al weggegaan. Kutmentaliteit ofzo, boeit me niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44043959
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
de Meer
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk. Het was een goor, onhandig en een topclub onwaardig stadion. Maar wel een stadion met successen. Ik zit prima in de Arena, ik zie het prima in de Arena, ik heb in no time wat te eten en te drinken en als ik naar de plee moet sta ik niet tot mijn enkels in de zeik. Het ligt niet aan de Arena, het ligt aan de uitblijvende échte successen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:54:59 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44043977
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:44 schreef Jasza het volgende:
We hebben Perez zondag wel nodig
We hebben iedereen, behalve Rosales, de komende weken nodig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:55:08 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44043979
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.
Nee, je zei voordelen
pi_44043987
En Rosales is as usual weer de enige pispaal.
pi_44043988
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Eightball het volgende:

[..]

Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk.
Kortom, een echt voetbalstadion..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:57:47 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44044020
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef zjroentje het volgende:
En Rosales is as usual weer de enige pispaal.
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:58:22 #293
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44044030
Echt waar, met de arena is de sfeer verloren, veel echte Ajax supporters zijn verloren, het goede voetbal is verloren, en de resultaten zijn verdwenen

Ajax 4-ever, arena never.
LUHG
pi_44044044
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.
Echt niet hoor, Gabri was met afstand de slechtste man op het veld.
pi_44044055
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken
Ook als het slecht gaat sta je achter je club, of is dat niet bij ajax...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_44044083
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef venomsnake het volgende:
Kortom, een echt voetbalstadion..
Niet mijn ding (meer).
Ik heb ook een seizoenkaart bij FC Groningen en ik vind de Euroborg een erg lekker stadion. Ik mis Het Oosterpark geen moment. Net zoals ik De Meer ook geen moment gemist heb toen ik in de Arena plaatsnam.
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:03:42 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44044098
Rosales heb ik zo nu en dan toch erg mooie acties zien maken. Het vervolg was alleen zoals gebruikelijk dramatisch. Voor Mitea geldt trouwens hetzelfde.
pi_44044151
En Vermaelen moet ook nooit meer linksback spelen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:09:22 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44044179
Maargoed, pas wanneer er zondag niet wordt gewonnen hou ik op met m'n positieve instelling hier. De competitie is het belangrijkste.
pi_44044189
7 pogingen van Rosales tot een voorzet, 7 keer kut.

Eigenlijk heeft het hele team kut gespeeld. En wat bezielde Stekelenburg bij die tweede goal? Fuckin amateur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')