Dat zong er idd eentje voor me, aan het begin van de wedstrijd. Geen idee waarom. Die gast met een gebroken arm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef Jasza het volgende:
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:
Laat je club maar in de steek?
Mentaal gebroken door de melding van 5 wedstrijden schorsing minimaal, tsja ik snap wel dat hij een beetje aangeslagen is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Mjah, als ze dan niks vangen zijn ze nog meer gefrustreerd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat te denken he... kan de hele fucking selectie niet eens een ochtend gaan vissen met z'n allen ofzo? Zou zoiets helpen?
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:
Gvd kan er ff een terroristje met een bom naar binnen lopen hier ofzo![]()
Ok die opmerking is niet gemaakt door jouquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, je moet de Arena vergelijken met het Olympisch Stadion, omdat daar ook alle Europese wedstrijden gespeeld werden. Neemt niet weg dat ik het niet erg zou vinden als Ajax een nieuw stadion krijgt ā la Arsenal bijvoorbeeld (of iets kleiner).
Hij zat er geestelijk doorheen na de berichten dat de FIFA voor discriminerende opmerkingen minimaal 5 wedstrijden schorsing eist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk. Het was een goor, onhandig en een topclub onwaardig stadion. Maar wel een stadion met successen. Ik zit prima in de Arena, ik zie het prima in de Arena, ik heb in no time wat te eten en te drinken en als ik naar de plee moet sta ik niet tot mijn enkels in de zeik. Het ligt niet aan de Arena, het ligt aan de uitblijvende échte successen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
de Meer
We hebben iedereen, behalve Rosales, de komende weken nodig.quote:
Nee, je zei voordelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.
Kortom, een echt voetbalstadion..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk.
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef zjroentje het volgende:
En Rosales is as usual weer de enige pispaal.
Echt niet hoor, Gabri was met afstand de slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.
Ook als het slecht gaat sta je achter je club, of is dat niet bij ajax...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken
Niet mijn ding (meer).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |