Waarom wordt dan zo rucksichtlos ongeveer alles dat met Fok! te maken heeft met een IP ban geweerd?quote:
Weerhoud ons nou allemaal niet van die uiterst toffe site! Ik had zojuist de intentie om mijn levenslied als profiel te plaatsen.quote:
waarom zou je fokkers willen op je site? die kutten alleen maar en vinden zichzelf te goed voor zn site.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Paxlie het volgende:
maar je moet vooral alle mensen van fok gaan blokkeren, zal goed gaan met die aanmeldingen denk ik
dat hebben een paar ircers helaas voor de rest van fok verpest.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef TR08 het volgende:
[..]
Waarom wordt dan zo rucksichtlos ongeveer alles dat met Fok! te maken heeft met een IP ban geweerd?
Je bent wel een beetje een jankerd zeg.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat hebben een paar ircers helaas voor de rest van fok verpest.
toen die op een nacht gingen klooien enz enz enz heb ik een script gemaakt dat elk ip van fok automatisch bande.
en die ips van irc heb ik er gelijk ingezet.
Kijk eens op watvoor site je momenteel zélf aant posten bent?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarom zou je fokkers willen op je site? die kutten alleen maar en vinden zichzelf te goed voor zn site.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat hebben een paar ircers helaas voor de rest van fok verpest.
toen die op een nacht gingen klooien enz enz enz heb ik een script gemaakt dat elk ip van fok automatisch bande.
en die ips van irc heb ik er gelijk ingezet.
fout, aangezien ik dit allemaal zelf heb gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:13 schreef tonks het volgende:
Die site is ook gewoon een complete rip van sugababesvolgens mij gebruiken die sites allemaal dezelfde engine
Ach. Die standaard PHP scriptjes zijn overal te downloaden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:13 schreef tonks het volgende:
Die site is ook gewoon een complete rip van sugababesvolgens mij gebruiken die sites allemaal dezelfde engine
URL?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Die standaard PHP scriptjes zijn overal te downloaden.
Bullshitquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
fout, aangezien ik dit allemaal zelf heb gemaakt.
ik heb dit van grond af aan zelf gemaakt , niks standaard scriptquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Die standaard PHP scriptjes zijn overal te downloaden.
Ff googlen en je vindt ze wel hoor. Ze zullen niet allemaal even fantastisch in elkaar steken dat zal ik je nageven, maar er 1 vinden is niet echt moeilijk ofzo.quote:
echo hello world, tot daar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb dit van grond af aan zelf gemaakt , niks standaard script
nee, als ik zeg alles is het alles.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
echo hello world, tot daar waarschijnlijk..
Hello World ís een shell script. En ook al héb je t zelf gemaakt, vind ik t niet zon prestatie. Je trekt om de zoveel minuten wat gegevens uit een tabelletje en die echo je dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee, als ik zeg alles is het alles.
inc het shell script gedeelte dat elke xx minuten aantal punten geeft, alle stats reset op een bepaalde datum, mensen in de dual zet enz enz enz.
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
Boehoe iemand uit de paralelklas schold me uit op msn! Dus ik heb gelijk die hele klas maar geblokkeerd!
En nu dreigt hij dat hij het de rector gaat vertellen dat ik hem geblokkeerd heb!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
Boehoe iemand uit de paralelklas schold me uit op msn! Dus ik heb gelijk die hele klas maar geblokkeerd!
nope, ook niet helaas.. nog een pogingquote:Op woensdag 6 december 2006 21:19 schreef tonks het volgende:
Gewoon bij elkaar geraapt van andere php script sites
Uche-uche-forumhoeren-uchequote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef tonks het volgende:
Ik vind dat wel jammer als iemand op andere sites geen macht heeft en dan zelf een (falende) site gaat maken en meteen iedereen bannen.
nee hoor, je houdt gewoon wat mensen tegen die je liever niet hebt op de sitequote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef tonks het volgende:
Ik vind dat wel jammer als iemand op andere sites geen macht heeft en dan zelf een (falende) site gaat maken en meteen iedereen bannen.
Net als de Duitsers bij de Joden deden. Lekker bezig.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee hoor, je houdt gewoon wat mensen tegen die je liever niet hebt op de site
je weet maar nooit he, je zal maar het verkeerde kutje hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
Deze discussie slaat allang nergens meer op. Bovendien, als je blijkbaar intelligent genoeg bent om een redelijk dynamische website op te zetten, vind ik t maar vreemd dat je je drukt maakt om 1 of ander kutje.
yupquote:Op woensdag 6 december 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Net als de Duitsers bij de Joden deden. Lekker bezig.
Wat denk je nou? Dat de NOS, RTL of zelfs Entertainment Live het maar iets interesseert dat 1 of andere nobody is gebanned op een forum wat amper bestaansrecht heeft. Denk na man.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
je weet maar nooit he, je zal maar het verkeerde kutje hebben.
offtopic.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:27 schreef tonks het volgende:
Asmooh jij zat toch eerst zo stoer te doen dat mensen je op straat herkende van sugababes?
quote:
Selectieve lezer?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat de NOS, RTL of zelfs Entertainment Live het maar iets interesseert dat 1 of andere nobody is gebanned op een forum wat amper bestaansrecht heeft. Denk na man.
Je vergeet het stukje dat hij zo naief was om te denken dat een of andere puberale zeug zijn "community" kapot ging maken door naar de media te stappen, hence dit topic...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:41 schreef koemleit het volgende:
Asmoosh zat eerst op sugagabes denkt dit kan ik zelf ook aapt de site na, band iedereen die van fok kom en is homo.
Is dit een goede samenvatting van dit topic?
Hij is ook nog een jankerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:41 schreef koemleit het volgende:
Asmoosh zat eerst op sugagabes denkt dit kan ik zelf ook aapt de site na, band iedereen die van fok kom en is homo.
Is dit een goede samenvatting van dit topic?
And so the reeks lives on..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Asmooh het volgende:
oh ik wou eerst mn ban systeem uitzetten en ips deleten, maar nu ik reacties lees laat ik hem wel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |