oh neeeheeeeeejhquote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Asmooh het volgende:
oh ik wou eerst mn ban systeem uitzetten en ips deleten, maar nu ik reacties lees laat ik hem wel staan.
Kritiek is kut he? Vond Stalin ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Asmooh het volgende:
oh ik wou eerst mn ban systeem uitzetten en ips deleten, maar nu ik reacties lees laat ik hem wel staan.
wie zet er een pol op met de levensduur van deze sugababes?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
de macht is naar zijn hoofd gestegen....
Ja. Ik niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef koemleit het volgende:
ashmoosh mag ik mod worden op je site?
Ah, de eerste nutteloze schop!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Asmooh het volgende:
..
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef tijntjethf het volgende:
Hehe.. hij houdt ons hier wel op de hoogte en alles, maar kom je vanaf fok, krijg je automatisch een ip-ban..als je compleet fok! verbannen hebt, heeft de media waarschijnlijk wel interresse..
Lulkoek, kerel. Het zogenaamde Pausing Scroller Javascript wat je gebruikt voor die SMS zooi, wat Sugababes/Superdudes overigens ook heeft (well doh...), is op elke Javascript c.q. 'DHTML' tutorial/script-website te vinden. Waarom gebruik je toevallig allerlei Engelse benamingen van elementen in je broncode? Om over de HTML 4 achtige broncode nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
fout, aangezien ik dit allemaal zelf heb gemaakt.
*kuch kuch*quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Lulkoek, kerel. Het zogenaamde Pausing Scroller Javascript wat je gebruikt voor die SMS zooi, wat Sugababes/Superdudes overigens ook heeft (well doh...), is op elke Javascript c.q. 'DHTML' tutorial/script-website te vinden. Waarom gebruik je toevallig allerlei Engelse benamingen van elementen in je broncode? Om over de HTML 4 achtige broncode nog maar te zwijgen.
dan moest je mn php code eens zien, compleet engelsquote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Lulkoek, kerel. Het zogenaamde Pausing Scroller Javascript wat je gebruikt voor die SMS zooi, wat Sugababes/Superdudes overigens ook heeft (well doh...), is op elke Javascript c.q. 'DHTML' tutorial/script-website te vinden. Waarom gebruik je toevallig allerlei Engelse benamingen van elementen in je broncode? Om over de HTML 4 achtige broncode nog maar te zwijgen.
Ga de broncode van de site van Asmooth nog eens doorkijken!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Opgelost.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Asmooh het volgende:
niemand die zegt van kijk daar en ga de bron door kijken, doe je helemaal zelf.
Um, als je het over www.tuvai.net hebt, daar heb ik al iets van anderhalf jaar niet meer aan gewerkt en die site heeft verder ook geen betekenis meer voor mij; is enkel nog open om af en toe nog eens wat te posten met mensen die ik al sinds 2000 of zo ken. Los van dat was ik de eerste persoon ooit die een forum based 'battle hack' gemaakt heeft, en had ik al een eigen Bulletin Board op m'n naam staan wáááy back in 2000 of zo. Bovendien weet elke webmaster met een beetje hersens dat je beter 10 productieve, interessante en contributerende leden kunt hebben dan 100 domme spammerds. Je kunt voor mijn part 1000 leden (lees: BrEeZaHs) op je site hebben, maar dat maakt verder geen ruk uit.quote:dan moest je mn php code eens zien, compleet engels
plus dat je niet verplicht bent om op de site te kijekn?
wil je er niet komen? of het niet zien? dan rot je toch fijn op
niemand die zegt van kijk daar en ga de bron door kijken, doe je helemaal zelf.
dus als het je niet bevalt, ga je maar fijn op een andere site lopen kijken wat jij allemaal niet goed vind
natuurlijk los van je eigen site met je google ads in de hoop dat je ook eens wat geld kan verdienen in je leven
En los van alles
Ik snap wel dat je jaloers bent, jij bent sinds 2003 al bezig om op userid 384 te komen, 3 jaar er over doen voor misschien 400 leden..
terwijl ik op bijna 600 zit sinds midden oktober?
leven is hard he jongen
Kom maar op, weer wat om af te krakenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dan moest je mn php code eens zien
jij heb zo te zien geen leven, anders zou je niet op google gaan zoeken naar mensenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens Asmooh, nog effe een keertje los van alles. Hoe komt het dat op elk forum waar ik je op zie posten, je een compleet ander levensverhaal hebt? Alleen al via ons Google`tje kom ik al op tig fora uit waar ik je elke keer complete andere versies van je verhalen zie posten.
't zal wel moeilijk zijn hé, een dubbel-dubbel Internet leven.
Kom eens met wat nieuws in plaats van:quote:Op donderdag 7 december 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jij heb zo te zien geen leven, anders zou je niet op google gaan zoeken naar mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |