Wat voor laptop ist? als het een toshiba is dan zou ik er nog een kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Over laptops gesproken...
* WurM is de adapter van zn laptop kwijt
Op zich niet zo'n probleem, want ik gebruik dat kutding toch nooit meer, maar mn moeder wil kaarten en is nu chagerijnigZo maar ff kijken of er iets online staat...
OT: Tot over 2 weken An![]()
Ruilen? kheb een volle agenda van kerstavond tot aan 3rde kerstdag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
* prupke blij is om dit jaar helemaal geen verplichtingen te hebben met kerst
Ik heb nooit verplichtingen met kerstquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
Ik ben echt al lang blij dat ik een keer 3 dagen achtereen vrij benquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ruilen? kheb een volle agenda van kerstavond tot aan 3rde kerstdag.
Nou jah ik niet maar mijn vriendin heeft een volle agenda en mijn naam staat er ook bij....
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
* kwiebuske welquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef -Marjo- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen met de kerst...
Hmm, da's minderquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske wel
moet van 1500 tot 2300 werken
kan dus verder geen plannen maken
Valt tegen hoor die toeslagen, maar wij werken dan ook niet met winstquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
feestdagentoeslag is altijd erg prettig, vooral in de avond (nacht is nog beter).
feestdagen is bij ons al snel 200%quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Valt tegen hoor die toeslagen, maar wij werken dan ook niet met winst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |