ik weet nog niet of ik hem terug zal krijgen. Hij is namelijk tijdelijk nodig voor een ander projectquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus dat MAC-adress kan ik ook uit mijn router slopen???![]()
Huiliequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef freud het volgende:
Laptops inleveren zuigt... Ik moet de mijne ook teruggeven. Heb er nu nog maar 2 of zo
.
En nu een pissige projectleiderquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben nog geen 2 uur op kantoor en heb al tig overlegjes gehad
Hij is boos omdat ik gister om 3 uur naar de dokter moestquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar kan nog veel meer bloed onder de nagels vandaan worden gehaald
Daar hebben ze een mooie smilie voor dacht ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik gister om 3 uur naar de dokter moestEn hij verwijt mij dat ik dan geen verantwoordelijkheidsgevoel heb omdat ZIJN kopieeractie (die ook nog eens niet directe prio had) niet doorging
Verder doe ik mijn best![]()
Dank...ik geloof dat er nu een discussie boven mijn hoofd aan het plaatsvinden is.quote:
Confronteren met hun fouten, zodat ze kunnen leren van hun fouten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
Dank...ik geloof dat er nu een discussie boven mijn hoofd aan het plaatsvinden is.Er is maar een oplossing voor projectleiders
[afbeelding]
Nu ga je hele gekke dingen zeggenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef freud het volgende:
[..]
Confronteren met hun fouten, zodat ze kunnen leren van hun fouten?
Precies, essentieel, totdat het niet gebeurd en dan blijkt dat de wereld gewoon doordraait...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Nu ga je hele gekke dingen zeggenMen heeft geprobeerd met de projectleider te praten, maar er viel niet mee te praten. Daarnaast is de lul over drie weken weg, dus het wordt een situatie van "laat maar gaan....".
Tssssk. Ik zou een klacht indienen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:07 schreef freud het volgende:
Laptops inleveren zuigt... Ik moet de mijne ook teruggeven. Heb er nu nog maar 2 of zo
.
Ja, maart meestal mag de man garant staan voor het krediet op de kaart, dus een dubbele klap voor een man als je hem ook nog zijn laptop erbij afpakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Tssssk. Ik zou een klacht indienen!
Een laptop afpakken van een man is hetzelfde als de golden credit card van een vrouw.
Ik heb mijn eigen card.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maart meestal mag de man garant staan voor het krediet op de kaart, dus een dubbele klap voor een man als je hem ook nog zijn laptop erbij afpakt.![]()
![]()
Wheeheheh...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Tssssk. Ik zou een klacht indienen!
Een laptop afpakken van een man is hetzelfde als de golden credit card van een vrouw.
Maar jij bent nu eenmaal speciaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen card.
Niet dat er wat opstaat heurMaar voor de vorm he!
Gewoon via Ebay een lappie kopen waar WoW op werkt en dan kan je weer doorquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wheeheheh...
Maar dan ben ik nog steeds niet blij..
Mijn arme laptopje![]()
A woman on a path to war!quote:
Oeh Sinterklaas is bij je langs geweest! Cool!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A woman on a path to war!
* PdeHoog zoekt even dekking.......
Ik vond net cadeautjes in mijn brievenbusDa's tof
Yupquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oeh Sinterklaas is bij je langs geweest! Cool!Wat heb je gekregen?
Lievvvv, dankjewelquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Over laptops gesproken...
* WurM is de adapter van zn laptop kwijt
Op zich niet zo'n probleem, want ik gebruik dat kutding toch nooit meer, maar mn moeder wil kaarten en is nu chagerijnigZo maar ff kijken of er iets online staat...
OT: Tot over 2 weken An![]()
Dus eigenlijk is ie zijn erfenis aan het uitdelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Lievvvv, dankjewel![]()
@P: gefeliciteerd met de verjaardag van de Sint, ohw, nee, das waar, eigenlijk ging hij dood op de vijfde![]()
Wat voor laptop ist? als het een toshiba is dan zou ik er nog een kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
Over laptops gesproken...
* WurM is de adapter van zn laptop kwijt
Op zich niet zo'n probleem, want ik gebruik dat kutding toch nooit meer, maar mn moeder wil kaarten en is nu chagerijnigZo maar ff kijken of er iets online staat...
OT: Tot over 2 weken An![]()
Ruilen? kheb een volle agenda van kerstavond tot aan 3rde kerstdag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
* prupke blij is om dit jaar helemaal geen verplichtingen te hebben met kerst
Ik heb nooit verplichtingen met kerstquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
Ik ben echt al lang blij dat ik een keer 3 dagen achtereen vrij benquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ruilen? kheb een volle agenda van kerstavond tot aan 3rde kerstdag.
Nou jah ik niet maar mijn vriendin heeft een volle agenda en mijn naam staat er ook bij....
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef prupke het volgende:avond
* kwiebuske welquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef -Marjo- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen met de kerst...
Hmm, da's minderquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske wel
moet van 1500 tot 2300 werken
kan dus verder geen plannen maken
Valt tegen hoor die toeslagen, maar wij werken dan ook niet met winstquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
feestdagentoeslag is altijd erg prettig, vooral in de avond (nacht is nog beter).
feestdagen is bij ons al snel 200%quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Valt tegen hoor die toeslagen, maar wij werken dan ook niet met winst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |