Hij speelde wel de balquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Heb net pas de beelden gezien maar wat mij betreft legt de FC Raymakers een schorsing bovenop de schorsing op die ie zal krijgen van de bond.
Ook al zoiets. Hij krijgt een zet en probeert zich struikelend overeind te houden. Valt toch, maar staat meteen weer op. Krijgt ie geel voor 'theater spelen'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:40 schreef Yeahinho het volgende:
En die gele kaart voor Beekmans dan. Dat was helemaal een lachertje.
Dat is idd meer dan zat maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Een man of 30 wel ja. Meer niet.
Is dat zo ja? Ik kan me uit die wedstrijd alleen maar een vliegende kopbal van Biekman herrineren vlak voor tijd. (Uiteraard misquote:Op zondag 14 januari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
Even over van Dongen trouwens nog.
Dat is dezelfde pipo die in december 2004 verzuimde de FC een pingel te geven een minuut voor tijd bij Utrecht bij een 1-0 achterstand waarop van Grinsven compleet uit zijn dak ging.
Het commentaar na afloop van die pipo was iets in de geest van, ach wat maakt het uit, jullie degraderen toch
Beekmans en Wau 1 wedstrijdquote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef fanneke het volgende:
Wim Raymaekers voor 3 wedstrijden geschorst.
Mag ie niet mopperen.
Ik ga met mn eigen autoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk zo'n plaatje maar uiteindelijk stappen ze allemaal braaf in het busje.
Het zit ook niet mee he, bah bah.quote:Boetes en Blessure
Naar aanleiding van hun dikverdiende rode kaarten in het Jupiler League-duel met AGOVV Apeldoorn (2-0) heeft FC Den Bosch verdediger Wim Raymaekers en Nyron Wau een boete opgelegd.
De Belgische linksback van de Bosschenaren schoffelde in die krachtmeting met twee benen Sergio Hellings onder de graszoden, terwijl Wau met tweemaal geel van het veld werd gestuurd.
Voor de rechterspits was het al weer zijn derde rode kaart van het seizoen. “Volkomen onacceptabel”, foeterde coach Theo Bos tegen DeWedstrijden.
De oefenmeester zal het bovendien voorlopig moeten stellen zonder de invloedrijke Peter Uneken. De veteraan gaat maandag onder het mes om botsplinters uit de enkel te laten verwijderen.
“Tot en met februari reken ik niet op hem”, sipte de Den Bosch-coach.
Moet zo weg, dus je zal zelf even moeten kijken op mvv.nl of het forum van mvvmaastricht.nlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke bedankt, hou ons op de hoogte.
Hopen dat het doorgaat!
Ja kut had namelijk niet echt zin om te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef Yeahinho het volgende:
Kut.
Nouja, dan gaat MVV er maar aan!!
quote:zo blij ben ik er niet om. lurling en bechan zijn beide geblesseerd en kijken in de warming up of het gaat.. lurling heeft een overbelasting in zijn kuit en bechan een verrekking in zijn boven been + 3 geschorste en dat bij mvv uit..
Wordt misschien toch nog een spannende wedstrijd op deze manier...We hebben al zo vreselijk lang geen fatsoenlijke wedstrijd (of resultaat) gespeeldquote:
Gaat nog gezellig worden danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens mij zitten er vanavond meer man buiten het uitvak dan erin
Dat zijn er 50 teveel danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoorde net 40-50 man in het uitvak.
Zal wel meevallen, ik ben de rust zelve.quote:
Wij wel, maar TR gaat naar verluid ook op eigen vervoerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn er 50 teveel dan
[..]
Zal wel meevallen, ik ben de rust zelve.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij wel, maar TR gaat naar verluid ook op eigen vervoer.
Goh, ga je ook een keer op EV?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal wel naar je zwaaien hoor DG
De combi was hem te duur hoorde ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goh, ga je ook een keer op EV?
EV is een stuk goedkoper jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De combi was hem te duur hoorde ik.
De makers van die 2 spandoeken in het uitvak sloegen trouwens ook een aardig modderportret.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wisten niet dat wij de wedstrijd boycotten.
Moet kunnen met een hoop handgebaar, zo heb ik ooit eens met twee Standard supporters door Brussel gelopen toen onze groep uit elkaar was gejaagd door een hele meute Anderlecht supporters, zij konden geen woord NL of Engels, en ik hooguit was brugklas Frans, en toch moesten we elkaar zien te overtuigen dat we hier als de sodemieter vandaan moesten en zo snel mogelijk een station opzoeken. We wisten geen van drieen waar we nou precies liepen. Uiteindelijk zijn we er liftend weggekomen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja man of 50 op de ere. Wisten niet dat wij de wedstrijd boycotten.
En leg dat maar eens uit in het Frans![]()
En natuurlijk het alom bekende oud Bosch "kut".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
hehehe
Ja sommigen kunnen wel een beetje Nederlands maar alleen standaard dingen als "Kanker Den Haag" "Rotterdam stik de moord met je kanker Feyenoord" etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |