abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44965363
Zo ik denk dat dit de laatste post gaat worden.....

van het oude adres.... Kon slecht in slaap komen vannacht maar we zijn weer in het rijk der levenden Vandaag staat op het programma:

Leeghalen zolder, leeghalen laagwand, restjes ophalen qua snoeren etc. kantoortje leeghalen(dus ook pc, bureau etc etc. Verder het weer inruimen van de spullen in de casa. Als iemand nog interesse heeft en stapeltje bananendozen, vanavond hebben we wel een klein stapeltje staan hoor

Met wat mazzel Vrijdag weer internet vanuit het nieuwe adres. Sijpo signing off for nu
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:01:45 #252
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44965529
Succes ermee!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 10:31:13 #253
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_44965956
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:48 schreef Cybersijp het volgende:
van het oude adres.... Kon slecht in slaap komen vannacht maar we zijn weer in het rijk der levenden Vandaag staat op het programma:

Leeghalen zolder, leeghalen laagwand, restjes ophalen qua snoeren etc. kantoortje leeghalen(dus ook pc, bureau etc etc. Verder het weer inruimen van de spullen in de casa. Als iemand nog interesse heeft en stapeltje bananendozen, vanavond hebben we wel een klein stapeltje staan hoor

Met wat mazzel Vrijdag weer internet vanuit het nieuwe adres. Sijpo signing off for nu
Suc6 met het inpakken, verhuizen, her inrichtien, nog een keer weer her inrichten en uitpakken in de woning

Wat een voldoening zou dat gaan geven ! Na al die maanden hard werken
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:22:49 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44991401
Jongens, cybersijp laat weten haske gaar te zijn, maar hij woont er

Over een dag of drie weer online! Groeten van hem aan alle K&W'ers!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:44:47 #255
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44992191

Veel plezier in jullie prachtige huis en dat er nog veel topics mogen volgen!
pi_44997912
Petje af Sybersijp!

Geniet ervan!
pi_45026905
Moet wel fantastisch zijn om er na 1,5 jaar klussen eindelijk te wonen, veel plezier!
pi_45048513
En ik heb weer t "net"onder me voeten

Eerst ff een pizza eten(hoe c ulinair verantwoord ), en dan straks effe een dikke update posten over hoe en wat de verhuizing wel allemaal niet liep
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:15:12 #259
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45049606
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Cybersijp het volgende:

Eerst ff een pizza eten(hoe c ulinair verantwoord ), en dan straks effe een dikke update posten over hoe en wat de verhuizing wel allemaal niet liep
We zitten er helemaal klaar voor..
pi_45054049
wacht -

kluift kluift kluift op nagels...
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 21:23:44 #261
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_45054555
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Cybersijp het volgende:

We zijn er al helemaal geestelijk op voorbereid
pi_45057436
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef AnneX het volgende:
wacht -

kluift kluift kluift op nagels...
* Ou-Tannu geeft AnneX een zak chips :p
pi_45058091
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

* Ou-Tannu geeft AnneX een zak chips :p
knabbel knabbel knirps knirps sorry MP
pi_45059496
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:48 schreef Cybersijp het volgende:

Nou goed dan komt ie dan

nadat we Dinsdagmiddag een karretje naar de stort hadden gebracht,en ons bed uit elkaar hadden gesloopt kwamen we( drie ferme kerels) erachter dat we nog veel meer zouden kunnen doen die dag....

Zo gezegd zo gedaan, dus hatsjee gaan met die banaan en s avonds nog een pak hulptroepen in de vorm van een heel riedeltje schoonzussen. Toen ging het nog harder, we rijden steeds heen en weer met tandemasser en klein karretje. Lossen , weer heen etc etc. Gevolg was dat 21:30 t huis op een paar stukken na dus leeg was. Dus dan maar dag erna verhuizen( woensdag) , Woensadg morgen nog ff een postje geplaatst en maar ff met de lokale internetboer gebeld dat het internet er maar ff eerder op moest

Rest van de dag de rest van de woning leeggehaald, en s avonds in de casa de huizenhoge stapel banannendozen opgeruimd, en ingeruimd. Meubels waren door schoonzus 1 en oma 2 al op een plekkie gezet. Tv stond al(dvd speler al aangesloten) (zwagerd 1)

T ging dus echt ongelovelijk hard, van alle kanten werd er druk gewerkt om ons dus maar ff snel in de casa te krijgen ( had vast al lang genoeg geduurd )

S avonds moe maar uitgepuft in me bed gevallen, maar nog wel ff de tegenwoordigheid van geest gehad om Duderinetje ff te sms'en ( die postte dus ff voor me ) Gisteren bezig geweest met heel veel uitpakken, me kantoor weer een beetje ordentelijk te krijgen. Me pc weer in elkaar te steken( damn wat lijkt me een lapdoos makkelijk als je verhuizen moet zeg...) zooitje spullen retoour gedaan naar de bouwmarkt en daar kadobonnen voor gekregen ( ben aan t sparen voor een makita goodie overigens, maar ik ben nog niet op het bedrag .... )

sa vons te eten geweest bij vrienden, want wel lekker als je dan ff ergens anders kan eten als je huis een boeltje is. Zelf was ik zo brak dat ik om 21:00 in me nestje lag, vanmorgen ging het wel wieder maar gisteravond voelde ik me zeer Übel (ziek) Vanmorgen afgesproken met Stefanowitsch om vandaag de cai en utp op orde te krijgen. eerst een viervoudige opbouwwcd aangelegd in de mterkast, toen de kabelmodem, de router en de cai versterker opgehangen. Daarna de cai naar slaapkamer van ons zelf, van onze dochter, naar hobbyhok, en naar woonkamer getrokken. Afgemonteerd met cai inbouwdozen, en daarna begonnen met het leggen van de eesrte lijn cat 6 utp. Das een stugge draad zeg!! Zo stug dat het niet echt lekker ging in een buis 5/8 die we bedacht hadden voor die cat 6 kabel. Waarschijnlijk hebben we hem ergens net ff te veel moeten trekken om in de mterkast uit te komen want hij maakt dan wel, en dan niet verbinding. Na diverse keren opnieuw gemonteerd te hebben van zowel de inbouwkant, als de rj45 kant hebben we het maar voor nu ff opgegeven en zit ik hier middels een usb wifi verbinding op me routerd te tikken.....

Van de week gaan we het nog een keer proberen, maar dan met 5e kabel is iets soepeler, maar niet speciaal voor gigabit.... Nou ja als we er maar geraken zak maar zeggen he?

Vanavond dus ff pizza geknabbeld, en daarna de bananendozen, inpakpapier etc wegebracht. Verder nog in ons oude huis een en ander opgehaald, en nog ff een aantal dingen losgemaakt .

Morgen nog een twee keer ofzo naar ons oude huis om een aantal dingen voor de stort te halen, wat kleine dingetjes te "fixen"en dan zijn wij klaar voor de overdracht Dinsdag aanstaande. maandag naar de Horecava dus dat komt mooi uit als we morgen klaar zijn natuurlijk

pi_45059717
Valt als ik het zo ziet wel mee qua dik Heb btw ook niet vel plaatjes te showen, heb ik echt niet aangedacht was echt druk bezig steeds, die twee andere kerels van de "verhuisploeg"trokken gewoon alles onder me kont weg dus je moet wel opletten dat het een beetje netjes en heel overkomt, dan is een foto ineens niet zo belangrijk meer natuurlijk
pi_45067081
pffft , nou lekker eens op de bank gaan liggen met z'n 3-en en wat rondkijken hoe het er in het echt uitziet.
Dat mag best. De to-do lijst wandelt niet weg.

Jullie zijn over !
pi_45067099
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:19 schreef Marsepein het volgende:
Wordt het in dit topic nog een woontopic of het volgende topic

Succes verder!
Ha

Toch nog in dit topic komen te wonen in de Casa del Sybersijp. Heel veel geluk en voorspoed gewenst met jullie nieuwe stek. Wat AnneX ook al schrijft, geniet ervan, de 'todo'lijst loopt niet weg
pi_45070578
Nou van de week gaan we gewoon lekker verder hoor:)

Volgende week staan op de planning:

ma: horecava
di: overschrijven huis bij notaris en opruimen schuur
wo: schuur verder opruimen, en beginnen met laatste klusjes in en om huis( o.a gereedschap klusmateriaal naar de schuur toe.Begin maken van omtoveren bijkeuken naar washok(o.a waslijnen ophangen)Ben al aan het kijken naar kastjes ed bij ikea voor de was"bank"

Moet van de week ook maar weer een klicmelding doen, wil toch vrij gauw de "grijswater"afvoer aansluiten op het riool. Daarna kan ik beginnen met het leggen van het terras, maken van de borders in hardhout etc.

Verder net de kapstok opgehangen, een dimmer geinstalleerd in de voorkamer(aan /uit met vier keer 50 w was een beetje fel ) Verder met netwerk vannacht nog dichtgespijkerd qua beveiliging, zitten hier drie buren met een open netwerk (daar doe ik niet aan mee natuurlijk, hoewel wat wardriving met de mobile pheun wel lachen is natuurlijk )

Zometeen ff naar ons oude adres en daar de laatset rommeltjes ophalen, en in het karretje donderen, verder wat kleine dingen "fixen", heb ook het idee dat ik vanavond nog maar ff het licht ga maken op de vliering (moet wat pijpen buigen, en wat dozen herbedraden maar niks schokkends )

Morgen ofzo maar ff wat "live"pics maken van hoe we er nu bij zitten(heb de camera inmiddels weer gevonden), morgen ook heel kluppie volk te eten gevraagd( 5 kids, en 6 volwassen ) dus dan kunnen we de keuken een bitje inwijden.

En "todo"lijstjes zijn om "weg"te werken Mars
pi_45070696
je moet prioriteiten stellen dingen die wel op de ToDo list staan maar geen haast hebben zou ik lekker laten
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:21:19 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45081433
Eigenlijk.... Eigenlijk vind ik dat er ook foto's kunnen zijn als je kan posten.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:53:33 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45084824
En hoe vinden vrouw en kind het?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_45093042
nou vrouw een is ziek nu(spuugt alles eronder), en (kleinste) vrouw 2 heeft het net achter de rug(denk ik dan, vanacht de laatste spuugpartij) dus ja gok dat ze het wel leuk vinden

Rommeltjes binne, en de klussen op het "oude"adres zijn gedaan nu. Morgen enkel nog wat spul uit de tuin weghalen en dan kan wat mij betreft maandag al de sleuteloverdracht plaatsvinden

Vanavond, voor het eerst normaal gekookt ook nog eens balletje, prei, en gebakken piepers Morgen nasimaal maken voor een bos volk dus dan kan ik ff me 6 pitter inwijden( had vandaag gewoon 3 pitten over )

Morgen ook ff (al was het alleen maar voor ons "lieve BE'tje"een paar pics maken over de stand van zaken atm.

Merk ook dat ik driftig minder rook zeg, als ik de vijf shaggies haal op een dag is het veel Ja je gaat niet voor je lol koukleumen buiten in de regen natuurlijk Hoewel ik nog niet gestopt ben, is verminderd(stukken) hier wel aan de orde natuurlijk(alleen maar goed t is vergif nl.... sprak de rokerd )
pi_45093179
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef Cybersijp het volgende:
nou vrouw een is ziek nu(spuugt alles eronder), en (kleinste) vrouw 2 heeft het net achter de rug(denk ik dan, vanacht de laatste spuugpartij) dus ja gok dat ze het wel leuk vinden
Ze hebben toch geen heimwee he

Beterschap voor het hele gezin!
pi_45093285
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:14 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ze hebben toch geen heimwee he

Beterschap voor het hele gezin!
Je zou het denken hé Pinjo? Verders heeft vaders op een spuugpartij van de week ergens midden in de nacht nergens last van, verder iedereen om ons heen wel(of heeft gehad) er loopt/hangt een virus oid in de lucht op Texel me dunkt
pi_45093502
Ha Syb. Fijn dat jullie er zitten. Alleen jammer van dat ... weer. Maar het wordt beter, zeggen ze.
Nog effe volhouden dan zitten jullie dadelijk buiten lekker aan de bbq.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:24:38 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45093509
Nou ben ik ineens niet lief...

Balen dat je dames ziek zijn!
pi_45093629
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ben ik ineens niet lief...

Balen dat je dames ziek zijn!
Waar staat dat ? Alle modjes te vriend houden hoor is het motto aan deze kant Dame een ligt lekker te ronken, oudste hobbelt net al wieder naar de pot.... (beloofd nog wat vanacht ) Ik hoop dat het morgen beter met haar gaat , ziek zijn is niet leuk zak maar zeggen
pi_45093691
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:24 schreef Solingjan het volgende:
Ha Syb. Fijn dat jullie er zitten. Alleen jammer van dat ... weer. Maar het wordt beter, zeggen ze.
Nog effe volhouden dan zitten jullie dadelijk buiten lekker aan de bbq.
Ja gezellie, we zouden nog wat organiseren met k&w hier op Texas, dus maybe bbq meet? de andere meet was ook bbq achtig dus ervaring is aanwezig, sprak de man die heulemaal nog nooit gebbq'ed had

Ik hou dat bbq verhaal ff in me achterhoofd, lijkt me een leuk idee !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:31:07 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45093736
Tent in de achtertuin!
pi_45093791
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Ja gezellie, we zouden nog wat organiseren met k&w hier op Texas, dus maybe bbq meet? de andere meet was ook bbq achtig dus ervaring is aanwezig, sprak de man die heulemaal nog nooit gebbq'ed had

Ik hou dat bbq verhaal ff in me achterhoofd, lijkt me een leuk idee !
Ik zal morgen eens een foto maken van mijn Loggia. Ik heb daar dezelfde kraaldelen zitten als die jij in de kamer hebt.
Toen ik dat zag dacht ik......... mijn god wat een werk. Dat was bloed zweet en tranen.
pi_45093947
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens een foto maken van mijn Loggia. Ik heb daar dezelfde kraaldelen zitten als die jij in de kamer hebt.
Toen ik dat zag dacht ik......... mijn god wat een werk. Dat was bloed zweet en tranen.
Heb het er vanmiddag nog met mijn schone zus over gehad, want die vond het ook zo mooi.... Totdat ik zei het bevestigen en schilderen van kralen heeft al 2 man 13 werk/klusdagen gekost... oepsie was het

En Be met mooi weer een partytent it is ja........................
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:42:19 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45094099
Da's zo tochtig om te slapen.
pi_45094488
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Da's zo tochtig om te slapen.
Ach Ik dacht altijd dat Fok! modjes uit het "hardste" panster de luxe hout gesneden waren?

Maar eh wil je blijven slapen dan? mag gerust hoor, Dude kan evt. nog wel wat adresjes voor je opscharrelen ( tip: viertien sterren ) en als je gewoon hardcore me tuin wil beslapen, nou nou dan mag jij dat natuurlijk....
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:57:46 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45094566
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Ach Ik dacht altijd dat Fok! modjes uit het "hardste" panster de luxe hout gesneden waren?

Maar eh wil je blijven slapen dan? mag gerust hoor, Dude kan evt. nog wel wat adresjes voor je opscharrelen ( tip: viertien sterren ) en als je gewoon hardcore me tuin wil beslapen, nou nou dan mag jij dat natuurlijk....
Ik waggel lekker weer richting de sterren van de Lindeboom hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 7 januari 2007 @ 00:00:33 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45094642
Nou ja, als het een zomerbbq wordt maakt het mij weinig uit. Maar toed, dat zien we tegen die tijd wel.
Maar blijven slapen zit er dan denk ik wel in hoor. Voor een bbq'tje op en neer vind ik ook weer zo wat.
Als jij dan gewoon zorgt dat er nog wat te slopen valt kun je 2 vliegen in 1 klap slaan.
  zondag 7 januari 2007 @ 00:07:22 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45094887
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, als het een zomerbbq wordt maakt het mij weinig uit. Maar toed, dat zien we tegen die tijd wel.
Maar blijven slapen zit er dan denk ik wel in hoor. Voor een bbq'tje op en neer vind ik ook weer zo wat.
Als jij dan gewoon zorgt dat er nog wat te slopen valt kun je 2 vliegen in 1 klap slaan.
Ja slopen

Jammer trouwens dat het zwembad weg is Sijp, anders konden we een pool-party houden
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_45095346
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja slopen

Jammer trouwens dat het zwembad weg is Sijp, anders konden we een pool-party houden
Tis dat het mijn huis is anders had als werktitel: "arty's poolparty "erg lekker in het gehoor gelegen.....

En iets te slopen is er altijd wel, in meer of minder mate. En anders doen we het gewoon nog een keer opnieuw Denk dan dat t wordt persoonlijk
pi_45095416
Die dames willen die bunker natuurlijk slopen
pi_45096817
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:21 schreef Solingjan het volgende:
Die dames willen die bunker natuurlijk slopen
heul niet !!! Die is al verzegd, zijn nog zat andere bunkers op Texel die ze wel mogen slopen (sterker nog een mter of 500 á 600 van ons huis af staat er eentje, die wordt straks zelfs monument !!!
pi_45101866
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef Cybersijp het volgende:
Als het niet regent slaap ik wel buiten hoor, matje, slaapzak en ik slaap als een vorst.
pi_45103419
Ruimte zat inde casa hoor we leggen gewoon een zooitje volk in de woonkamer en de zolder ofzo. Bbq ritseld ik wel van het werk, en we gaan er gewoon een leuke happening van maken dan. Beste lijkt me ergens in de periode van het (late) voorjaar dan is het wat warmer ook allemaal enzo natuurlijk. pikken we nog ff een bezoekje aan ecomare ofzo erbij komt helemaal goed denk ik nu al
pi_45132379
Nog ff "snel"dan (alvast ff sorry tegen BE zeggen.... ) ik heb vandaag gekookt (ging lekker, zelfs nog een pit over, en dan al voor 10 man koken ) verder de bel vervangen, ding dong klonk me niet lekker in de oren. leek wel een bitje een "gay"ding dong (nofi), dus maar ff een even simpele friedland ergens vandaan getoverd en die opgehangen, reultaat is dat de bel nu dus wel okay is...

Verder de tuin leeg gehaald op de warmoestraat , stroomverziening van de zolder verdieping in de cas weer gefikst( had ff geen rijgdoos(geloof dat het zo heet, mts electro ligt al ff achter me, en dan nog slechts een jaar gevolgd... ) dus maar ff met een paar lasdoppen, morgen naar Adam maar Dinsdag ff een doosje kopen, en er tussen frutten natuurkijk .

Verder nog weer een paar dozen leeggemaakt, paar dozen naar zolder gebracht het ruimd al aardig.

Verder lachen vanmiddag stopt er ineens een audi A6 voor de casa, in zijn achteruit, vent zit me huis echt aandachtig te bekijken, rijdt weer verder.... Dacht dat ie maybe me stulpje kon van Fok! ofzo (kan het zo ook niet 123 vatten hoe en waarom) in ieder geval mocht je dit lezen :
pi_45138389
Zo, 2 weken vakantie gehad, en dus zo goed als niet gelurkt hier, maar ik had genoeg te lezen

Veel plezier in je nieuwe huis, en: keep up the good work!
pi_45175068
tada huis is verkocht!!!!

vanmorgen om 11:55 is de akte gepasseerd bij de notaris, meteen alle verzekeringen die liepen voor dat huis stop gezet.Vandaag nog ff "keutelen" en dan morgen weer verder met de casa. Oa. de bijkeuken inrichten tot washok staan op t program.

Verder strakies ff een paar foto maken, om te laten zien hoe we er nu bij zitten. heb al gemerkt dat ik met een vaste desktop pc lang niet zo veel meer op het net zit als voorheen. Komt ook doordat ik tot voorkort in me kantoortje (mocht) roken, en nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik dus niet meer rook in huis. en dan zit je toch minder vaak te dampen, en dus ook minder op het net omdat me pc daar ook stond.

Denk dus dat ik me vaste pc maar te koop aan ga bieden, en eens langzaam voor een simpel lappie ga kijken (snel zat, doe bij lange na niet meer met mijn pc wat ik vroeger deed nl. )
pi_45175417
Cyper
veel plezier in je nieuwe huis en hopelijk knappen de dames snel weer op !
pi_45182476
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Charisma het volgende:
Cyper
veel plezier in je nieuwe huis en hopelijk knappen de dames snel weer op !
Zijn allemaal al weer up-and-running hoor ! maar thx voor het gebaar
pi_45222985
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef Cybersijp het volgende:
tada huis is verkocht!!!!

vanmorgen om 11:55 is de akte gepasseerd bij de notaris, meteen alle verzekeringen die liepen voor dat huis stop gezet.Vandaag nog ff "keutelen" en dan morgen weer verder met de casa. Oa. de bijkeuken inrichten tot washok staan op t program.

Verder strakies ff een paar foto maken, om te laten zien hoe we er nu bij zitten. heb al gemerkt dat ik met een vaste desktop pc lang niet zo veel meer op het net zit als voorheen. Komt ook doordat ik tot voorkort in me kantoortje (mocht) roken, en nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik dus niet meer rook in huis. en dan zit je toch minder vaak te dampen, en dus ook minder op het net omdat me pc daar ook stond.

Denk dus dat ik me vaste pc maar te koop aan ga bieden, en eens langzaam voor een simpel lappie ga kijken (snel zat, doe bij lange na niet meer met mijn pc wat ik vroeger deed nl. )
Je oude huis is pas verkocht als de centen op je bankrekening staan. Als de boel bij de notaris gepasseerd is heb je daar pas echt zekerheid over (en meneer de notaris, de fiscus en de bank ook )

Gefeliciteerd Sijb! Ga nu alleen niet te snel je pc verkopen want daar krijg je toch geen moer voor terug en daar krijg je spijt van. Een nieuw lappie kan je er waarschijnlijk niet van terug kopen. Je kan toch ook rookvrij gaan desktoppen Straks als je een beetje op orde bent in je nieuwe cassa vind je wel weer de tijd voor je computer hobby en ben je misschien van je rook hobby verlost

Ik (we) zijn reuze benieuwd naar de plaatjes nu je in de nieuwe cassa woont, dus ik (we) wachten met spanning af.

Groetsels,
Rob
Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:24:59 #298
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45224875
Gefeliciteerd Cybersijp
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45233413
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef OmeRob het volgende:

[..]

Je oude huis is pas verkocht als de centen op je bankrekening staan. Als de boel bij de notaris gepasseerd is heb je daar pas echt zekerheid over (en meneer de notaris, de fiscus en de bank ook )

Gefeliciteerd Sijb! Ga nu alleen niet te snel je pc verkopen want daar krijg je toch geen moer voor terug en daar krijg je spijt van. Een nieuw lappie kan je er waarschijnlijk niet van terug kopen. Je kan toch ook rookvrij gaan desktoppen Straks als je een beetje op orde bent in je nieuwe cassa vind je wel weer de tijd voor je computer hobby en ben je misschien van je rook hobby verlost

Ik (we) zijn reuze benieuwd naar de plaatjes nu je in de nieuwe cassa woont, dus ik (we) wachten met spanning af.

Groetsels,
Rob
Bedankt voor de subtiele hint onder de gordel rob Het geld stond idd vandaag op de rekening, dus alles is rond nu Moest vanavond ff naar de baas toe, maar die was nog in bespreking dus ff wachten. kwamen de nieuwe bewoners eraan. heb dus nog ff en passant de oude ophangbeugel van me tvtje verkocht voor een leuk bedragje(zou hem toch niet meer op gaan hangen nl) wacht wel met boren tot ik centen voor een flatscreen heb.

vandaag verder gedaan:

garage opgeruimd, a het rondslingerende hout, en plaatmateriaal op beugels aan de wand gehangen. geveegd, de bijkeuken leeg gehaald(puilde uit ), de kelderkast voorzien van planken en de vloer panelen voor de overspaning van de kelder zelf op maat gemaakt( moest kleiner worden ivm andere wand onder de trap natuurlijk Al mijn gereedschap staat nu knap bij elkaar. De overloop is ook ontdaan van spullen(kan je nou ook weer fatsoenlijk over lopen zonder je benen te breken )

verder met vaders aan het brainstormen geweest over het schuurtje dat straks maar een aanvang moet gaan krijgen Qua idee is het rond, nu de benodigde financiele middelen

Qua foto's dat schiet niet erg op, want ik vergeet het steeds ff te amken van hoe we er nu bijzitten. Maar ga nu ff naar beneden en zal als een mooie afsluiting van deel 5 wat plaatjes schieten

Verder was vandaag texel in het nieuws , met duurzame energie. en wie denk je dat in het 6 uur en 8 uur nieuws zat van de Nos ? Nou ? De nou nou ..... Mijn klusmaatje/ in real live "gabber" Stefan had o.a een waterbesparende douchekop gekocht van zijn energiebon
pi_45233439
De kelderkast, me mijn "precious"gereedschapjes, ik zeg de kleur is blauw

Wat nou meer blauw op straat? In me gangkast zal je bedoelen

bijkeuken lijkt aardig leeg, maar is....

van de andere kant genomen, best nog vol. Troost mezelf met de gedachte dat hier tot vanmiddag nog veel en veel meer stond

Woonkamer van achter naar voor genomen

Woonkamer van voor naar achteren genomen , vooral achterin staat nog een hoop op te ruimen spullen

Dat waren ze weer

Hoop dat BE het me vergeeft.......

[ Bericht 94% gewijzigd door Cybersijp op 11-01-2007 00:25:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')