Hij is besteld hoor overigens.... Wordt een zwarte met een heel licht wit spikkeltje erin. Zonder roedes(want geplakt), maar die ik wil ik zelf nog eens ergens opduiken en bevestigen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:02 schreef AnneX het volgende:
fffft even uit- en inademen:
je gaat prima zo.
* blijft benieuwd naar de traploper !
*2 hoe toepasselijk: een nieuw deel in het nieuwe jaar !
Ken je je voorstellen dat ze die weggeflikkerd hebben???????quote:Op woensdag 27 december 2006 20:17 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Hij is besteld hoor overigens.... Wordt een zwarte met een heel licht wit spikkeltje erin. Zonder roedes(want geplakt), maar die ik wil ik zelf nog eens ergens opduiken en bevestigen.
En ik denk dat en deel sechs niet haalbaar is voor t nieuwe jaar overigens, of we mogen ff de GC hier voortzetten![]()
* Cybersijp pakt gauw t vlugzoutquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef AnneX het volgende:
van dit tempo raak ik ademloos...
Heulemaal over heen gekekenquote:
Annex meisje Sijp heet Jo-annequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:43 schreef AnneX het volgende:
Het kamertje van meisje sijp is helemaal mooi !
Heeft ze het al gezien ? En laat je haar een beetje mee verhuizen, zodat zij het zich eigen maakt?
En de gordijnen in de mrs + master bedroom zijn dramatisch mooi !
Alleen: zelf ben ik van de gordijnen tot op de grond en wegschuiven op de muur.
Wat maakt het uit dat er een cv hangt, die doe je toch (vrijwel) nooit aan op de slaapkamer?
Ik stiekem ookquote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe het er uit zal zien als het eenmaal ingericht is!![]()
Ach Mmach gaat ook gewoon door, niet zeuren mentaliteit....(echte klus kerels dusquote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Pfff het tempo, de vakkundigheid ...![]()
Loopt Cijb op dezelfde stoffen als Mmach ofzo want het begint er erg op te lijken
Da's maar goed ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Annex meisje Sijp heet Jo-anneZe is nog heul jong hoor, heeft nog niet door waar vaders allemaal me bezig is.... (wordt 2 in Mrt) Maar hoewel ik man ben (
) heb ik toch wel ff mooi een leuk kamertje geknutseld voor me kleine "smurf", is nog niet klaar hoor, moet nog het e.e.a aan gedaan worden natuurlijk.
Ach als wij het maar leuk vinden he?quote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Da's maar goed ook
Kon die meisjeskamer niet ietwat gezelliger, vrolijker en speelser?
Ik gok van net niet Mars!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:19 schreef Marsepein het volgende:
Wordt het in dit topic nog een woontopic of het volgende topic
Succes verder!
Maak je er wel foto's van!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:48 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
De eerste meubels komen morgen dus aan in ons nieuwe stekkie![]()
* Cybersijp mompelt iets van jong geleerd , oud gedaan....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
rofl! wordt nog een echte K&WSter zo sijp
dat zullen we over een jaar of 15~20 pas weten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
* Cybersijp mompelt iets van jong geleerd , oud gedaan....![]()
![]()
![]()
Lucky youquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Cybersijp het volgende:
[afbeelding]
lekker makkelijk, een trekker in je tuin![]()
Lekker Syb schiet aardig op. Donderdag gaat het stormen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:08 schreef Cybersijp het volgende:
T gaat hard
halve woonkamer is al leeg, onze slaapkamer liggen alleen nog twee matrassen... kast kinderkamer is al weg. straks zolder leeg, bed word in elkaar geknutseld . t gaat dus nog steeds hard, harder hardst
Denk Donderdag al in de casa te wonen met wat mazzel .....
J a mooi hé ? heb nu een echo echo echoecho in mijn oude woonkamertquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:30 schreef Solingjan het volgende:
Dus gelukkig net voor de storm van komende donderdag.![]()
Geld hebben we niet meer, maar spullen des te meer.......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Cybersijp het volgende:
[afbeelding]
lekker makkelijk, een trekker in je tuin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |