nou overdrijf ik ook wel met 48 ptsquote:Op maandag 4 december 2006 08:51 schreef Cybersijp het volgende:
Ou Tannu heeft gelijk, hoewel 48 poorts.....
Een wifi netwerk is leuk, maar je krijgt/haalt nooit de transfer rates van een goede kabelverbinding. Op die manier kan je dus een netwerkje aanleggen waar je ongeveer 100Mb per seconde binnen kan halen. Dus ff een filmpje binnen halen van je servert als je bijv. boven ff een filmpje wil kijken oid. Als je zoiets wil doen met wifi berg je dan maar en ga alvast maar slapen...
Waar je verder om moet denken(ik heb het niet nl. is een leiding van ruimte naar ruimte zodat je bijv een centrale radio oid kan installeren.Op het gebied van domotica is echt heel veel mogelijk(en rob met die handige elektronica handjes van jouw nog veul meer )
Verder is het makkelijk om overal utp te hebben, neem een netwerkprinter en je kan vanaf elke pc printen natuurlijk (ook makkelijk)
wij hebben ook een DingDonger en een Triiiiing dingquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Cybersijp het volgende:
Deurbel gemonteerd, lekker eenvoudig ding dong typeBeter dan een schel, daar wordt je kriegel van als men hem (te) lang vasthoud.
Dan lopen ze straks maar achteromquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wij hebben ook een DingDonger en een Triiiiing ding
DingDonger in de gang, en een triinnngg ding in de bijkeuken,
Dit omdat je de dingdong niet hoort in de schuur / tuin :p
Achterom lopen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dan lopen ze straks maar achterompoort dicht ? jammer joh !!!!
![]()
Me me me. He Syp en pa dan???????????quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:30 schreef Cybersijp het volgende:
Rapport van de makelaar binnen gekregen, we hebben een waardestijging van 115.000 weten te behalen met al dat geklus van meDas meer dan dat ik er aan uitgegeven heb dus goed resultaat gedraaid(hebben al me uurtjes naast t werk nog wat opgeleverd )
Das dus Texelsquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Achterom lopen?
wens ik je hier al vast veel succes
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Das dus TexelsDat wil zeggen via de achterkant(of in ons geval de zijkant)
Herkenbaar..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:29 schreef Cybersijp het volgende:
Sjiek? neeh.... warm wel though. Een van de dingen die ik van vroeger herinnerde van het huis dat het so frikking koud was op het toilet dat ikzelf maar besloten heb een radiator op te gaan hangen echt
(mompeld iets over ballen en vriezen![]()
)
ff kijken:quote:Op woensdag 6 december 2006 12:29 schreef richie29 het volgende:
He Cybersijp!
Fraaie WC is dat geworden zeg!
Mag ik wat gegevens van jou? Als in merken en typen van de volgende onderdelen uit die wc
- Toiletpot + bril
- Inbouwframe + bedieningsplaat + andere scheiss die nodig is om aan te sluiten? (Geberit zag ik op foto)
- Radiator
- Fontein + kraan (Showroom model las ik, maar weluk meruk?)
Ben wel erg benieuwd, dit ontwerp staat me wel aan en ik ga zelf over een maandje ook beginnen. Denk alleen dat ik voor andere tegels kies, maar ziet er verder best tof uit.
Maakt het trouwens uit van voor inbouwframe je eigenlijk koopt? Ik neem aan dat iedere toiletpot toch zegmaar past op een inbouwframe? (Ik had zelf de Rapid SL van Grohe in gedachten)
Ik heb alleen werkelijk geen idee wat ik verder moet halen behalve de grote dingen zegmaar...
Vooral die koker kitquote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef Gurb het volgende:
tegelwerk en ander materiaal om je reservoir in te bouwen
En verder nog een isolatiemat voor tussen je tegels en je pot, en wellicht wat montage-artikelen
En een koker kit
Gaat niet lukken Jan, hoewel we dan natuurlijk wel erg ver zijn. Er gaan bijv. al regelamtig bananendozen voor niet gebruikte spullen naar de casa . Je kan het alvast maar verhuisd hebben moet je maar denken...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Solingjan het volgende:
Als ik die enthousiasme zo van je lees Syb dan denk ik dat jullie er met oud en nieuw al in zitten![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo te horen heb je je zelf wel weer goed vies gemaakt ja :p
hop badderen :p
hmm voor UTP kan je t zo bedraden en niet aansluiten ( patchpaneltje in je kast? ) scheelt weer een grote switch,quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:28 schreef Cybersijp het volgende:
JaStraks alle ruimtes cai, en utp, gewoon prik in en hoppa hij doet t. erg relaxed lijkt me dat. Nu kan je overal bij dus doe dan meteen maar. ff meer pijp heb je nodig maar je vreet jezelf op als je starks ergens zit je wilt iets en je kant t niet. Althans ik wel . zo dr stevig van balen zelfs,..... maar das dus niet het geval nu
Kijk je uit met buiten schilderen ivm vocht. Liever niet na 1500 uurAnders slaat de dauw op je lak. En dat is zonde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:17 schreef Cybersijp het volgende:
Gedaan door de stucador tot nu toe:
2 kanten klaar, en is bezig met de laatste kant. Zelf: lampjes van de bedverlichting gefixt en opgehangen. Gefixt erbij gezet, omdat je wel een fase nodig hebt natuurlijk..... kwam ik achter nadat de lampjes al hingen, de schakeldraad kreeg geen stroom blijkbaar... (oeps gevalletje)
T is rustig weer nu, dus ff de weersverwachting bekijken en anders ff wat ramen en deuren in de hoogglans zetten.
Koffie opdrinken en we gaan weer
Ik ben het roerend met je eens annex, normaliter zou je van boven naar beneden werken. Alleen omdat de verherbouw van ons huis onder begon, ben ik in mijn eigen tijd(vorige winter) alvast begonnen met het boven voor te bereiden van e.e.a. Dan loop je niemand voor de voeten en kan je toch een oogje in het zeil houden. Daarbij kwam ook nog eens dat boven vrijwel niks op de badkamer na uitbesteed is(okay stucwerk van vandaag dan) Rest allemaal met mijn eigen handen gedaan(en hulp van vaders off course, en her en der wat handjes in de avonduren van me gabbers Stefan en Japie). En zelf doen kost gewoonweg meer tijd dan uit besteden natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef AnneX het volgende:
Toch vind ik het opvallend dat je van beneden naar boven werkt.
Ik dacht dat de gewoonte was om het andersom te doen.
Wochenende ? en doe je zondag niks dan? Hup hup ...
Acht dagen in de week werken is niet niks. Dat doe je als je jong bent.
Hehe lol, denk dat t niet zo zal lopen, ervaringsdeskundig of nietquote:Op zondag 10 december 2006 17:38 schreef Solingjan het volgende:
Hai Syb. Je blijft maar door gaan.
Hou je er wel rekening mee, dat als je er dadelijk eenmaal inzit voorlopig NIETS maar dan ook echt NIETS meer doet.(Ervaringsdeskundige aan het woord)![]()
De puf zakt je als het ware ongemerkt niet in je schoenen maar door je schoenen. Ook is de inspiratio verschwunden.
Dus je kunt er beter een weekje langer over doen, zodat het "helemaal" klaar is dan dat je dadelijk nog in de rotsooi zit.
Lijkt me ook niet zo prettig voor moeders![]()
Wat lees ik nou sloophout naar de stort brengen. Heb je geen openhaard. Of dadelijk mss.
O ja en eet smakelijk![]()
Okay Rob daar komt iequote:Op zondag 10 december 2006 23:22 schreef OmeRob het volgende:
Hoi Sijb,
..........fff terug naar je Siemens Range Cooker fornuis(je). Ada en ik zijn vandaag naar een grote keuken shoroom wezen kijken. Werd eens tijd omdat we zoiets nog nooit eerder hebben gedaan.Ze hadden daar ook van die grote fornuizen maar dan voornamelijk van het Italiaanse merk Smeg. Volgens de verkoper zet dat merk z'n fornuizen momenteel extra laag in de markt om daar ook een aandeel te verkrijgen, maar zal zodra dat een feit is de prijs langzaam gaan verhogen. Het devies is dus; KOOP NU!
Ik vind dat merk eerlijk gezegd niet echt mooi en ze hebben zelfs fornuizen met een groot- en klein ovengedeelte. Jouw Siemens toont tijdlozer en ik vraag mij af wat jouw overwegingen waren om voor dat merk en type te kiezen.
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Okay Rob,quote:Op maandag 11 december 2006 00:27 schreef OmeRob het volgende:
Oke Sijb, bedankt voor de info. Was zelf ook al van plan om in Duitsland te gaan kijken voor een vergelijk.De rest komt later wel per mail.
Rob![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |