Heb net vier kuub gehaald staat nog op de oprit om te lossen. Is afvalhout van een meubelfabriek. Dus kurkdroogquote:Op maandag 11 december 2006 08:59 schreef Cybersijp het volgende:
We gaan morgen t karretje lossen, waaid ons ff te heftig.... kan je straks de helft opnieuw opladen(onderweg) Dat willen we naturlijk niet hé? Straks naar de casa dus (10:00) maar eerst ff een bakkie![]()
![]()
Texel 250 500 km heen terug a 40 ct.......... Daaaaaaag en dan ook nog het veer betalen. Maar eh ik krijg dan toch wel eenquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Cybersijp het volgende:
Je mag het komen halen hoor Janhier kan je echt niks meer mee, is echt sloop afval als ik er nog wat bruikbaars in had gezien had ik het wel in me schuurtje/garage gezet (overigens vandaag ook nog opgeruimd
quote:
Ja dat bedoel ik dus je buikJE Nu nog. Ik had het dus ook niet over een BUIK. Om te voorkomen dat het dus een BUIK zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heuh Je hebt t hier wel ove rHollands welvaren hé?
![]()
En jong blijf ik toch wel, ben namelijk jong van geest(met al die jongkies in me kitchen....)
Ja idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
dat wonen rond / na de jaarwisseling gaat wel lukken geloof ik ja
die gaat nog afkick verschijnselen krijgenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ja idd.
Zet um op Syb.![]()
Gewoon een paar nachten doorwerken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet slapen maakt de geest helder.![]()
aanmaakblokje werkt idd,quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Solingjan het volgende:
Maar het blijft NEB (net echt brandhout)
O ja.
Kachel aanmaken met aanmaakblokje scheeld enorm veel roet/rook/stank en de ruit blijft schoon.
Deed het vroeger ook met krant.
DE loper??? Ben nog altijd aan het wachten op de lekkerste foto in jouw topic als die loper ligtquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:23 schreef Cybersijp het volgende:
Zometeen ff pannekoeken bakken, en dan achter mijn stofering aan, kijken of ik nog wat van mijn offerte af kan lullen. als ik het nl. neem zoals ik het het mooist vind dat kost het wel een berg duiten nl.
Ik bedeolde dan ook die van jouw topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef Cybersijp het volgende:
lekkerste foto? De loper? Ja idd wel voor de loper o.a ff heen, maar er zijn lekkerder foto's te verzinnen hoor
Volgens mij is de rest in winterslaap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef AnneX het volgende:
Ach Cyber, je lijkt één van de laatste die hard klussers die de vaart erin houdt !
Ga zo door.
No offense
Zo is t maar net, stelletje nep plus klussersquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:12 schreef AnneX het volgende:
Ach Cyber, je lijkt één van de laatste die hard klussers die de vaart erin houdt !
Ga zo door.
No offense
Ben nog lang niet klaar met me huisje hoor, je kan er op rekenen dat er "klusupdates"blijven komenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:31 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Volgens mij is de rest in winterslaap.
Zet um op Syb. De laatste pondjes. Volhouden.![]()
Grapjequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:46 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ben nog lang niet klaar met me huisje hoor, je kan er op rekenen dat er "klusupdates"blijven komen![]()
Weet ook niet 123 waarom de rest van het k&w meubilair zo de moed heeft laten zakken( okay van onze knuffelbelg weet ik het wel wrom maar de rest niet)
Normaal is het met lage temperaturen dat men in winterslaap gaat, maar de temperatuur is anders best te doen, kan me in ieder geval herinneren dat ik het vorig jaar winter kouder had als nu( toen geen cv whatsoever in huis, nu wel. Al staat ie maar op 12.5 graad celcius)
En Jannemans, maak er ff" loodjes" van in plaats van pondjes.....![]()
![]()
![]()
je voelt dat je er bijna woont?quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Cybersijp het volgende:
Vergeet ik toch nog ff helemaal te melden dat de gordijnen vanmiddag binnen gekomen zijnZijn voor de bovenverdieping( voorste en achterste slaapkamer). Van de week dus ook ff gordijnrails ritselen en ophangen .....
![]()
![]()
![]()
Sorry ben een bitje hyper....![]()
Nee meer in de trant van: de hele dag druk druk druk bezig, en dan thuis komen, druk in je bolletje Moet je ff tot rust komenquote:
Neem een kopje koffie draai een saffie en r e l a x r e l a xquote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Cybersijp het volgende:
Vergeet ik toch nog ff helemaal te melden dat de gordijnen vanmiddag binnen gekomen zijnZijn voor de bovenverdieping( voorste en achterste slaapkamer). Van de week dus ook ff gordijnrails ritselen en ophangen .....
![]()
![]()
![]()
Sorry ben een bitje hyper....![]()
Bijna maar nog niet helemaal Tralalalaquote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Nee meer in de trant van: de hele dag druk druk druk bezig, en dan thuis komen, druk in je bolletje Moet je ff tot rust komen
En met al dat klussen van me, woon ik er al bijna![]()
![]()
eh neee janne manquote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neem een kopje koffie draai een saffie en r e l a x r e l a x
Of wil je even op de bank bij Janneman![]()
He CyberLijp, kan het niet erg goed zien, maar eehh...veel doosjes in de muur of niet?quote:
Cyberlijp......quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:42 schreef richie29 het volgende:
[..]
He CyberLijp, kan het niet erg goed zien, maar eehh...veel doosjes in de muur of niet?
Waar zijn ze precies voor? Even kijken of ik ook zo'n indeling ga frezen begin januari![]()
Lijkt me dat er links en rechts wcd's zitten voor lampjes cq wekkers op de nachtkastjes? Maar waar zijn al die andere gaten voor?![]()
En schakelmateriaal is van? Busch-Jaeger? Peha?
Ja veel doosjes, maar bijna allemaal in gebruik....quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:42 schreef richie29 het volgende:
[..]
He CyberLijp, kan het niet erg goed zien, maar eehh...veel doosjes in de muur of niet?
Waar zijn ze precies voor? Even kijken of ik ook zo'n indeling ga frezen begin januari![]()
Lijkt me dat er links en rechts wcd's zitten voor lampjes cq wekkers op de nachtkastjes? Maar waar zijn al die andere gaten voor?![]()
En schakelmateriaal is van? Busch-Jaeger? Peha?
Trap er toch niet in Syb. Vrager komt mss helemaal niet terug.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja veel doosjes, maar bijna allemaal in gebruik....
Links:
lampje op kast(denk de kast er maar ff bij) eentje voor stofzuigen
Links van het midden:
wekkerradio, oplader oid
Midden:
blinde voor utp
2x wcd voor stroom elektrische bedbodems
Rechts van het midden:
wekkerradio , oplader oid, stofzuiger, voeding van een stroomhaspeltje naar het platte dak oid.
lampjes zitten op de wand zelf met de schakelaars ook daar, kan bijv naast me bed de spotjes van de kamer uitzetten, en de nachtlampjes schakelen
Tis busch jaeger duro 2000 drie ruimten in witte uitvoering, rest creme)
Eh Janneman....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef Solingjan het volgende:
Mss een idee Tegen die balk een lat of multiplex. Boven een stukje 2-3 cm uit laten steken. Valt er niks af.
Onder 10 cm over laten steken en een softline tl balkje er achter. Komt waarschijnlijk het hoofdeinde van het bed. Kan dochterlief lekker lezen????![]()
Moet eerlijk zeggen ondanks het gepiemel ziet het er weer netjes uit.
Gepiemel ,gepriegel, ander woord?? Al die hoekjes. Passen en meten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:46 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Eh Janneman....
T wordt geen slaapkamer(tje) we hebben on het moment een dochter, en die gaat een deurtje verder slapen. Vaders gaat hier zijn pc hok annex kantoor van maken, maar wel zo dat we in de (nabije) toekomst zonder al te veul poespas hier dus een kamertje van kunnen maken. Vaders gaat dan een etage hogerop
En wat bedoel je nou weer met gepiemel?![]()
Dacht meer aan een negatieve invulling van het woord, althans zo gebruik ik t...quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Gepiemel ,gepriegel, ander woord?? Al die hoekjes. Passen en meten.
Maar was toch een goed idee of niet van die lichtkoof?
Nooit gehoord. Jezus Miena wat een gepiemel. Als je bijv. iets heel kleins waar je moeilijk bij kunt komen moet los draaien. Of zoals jij met die latjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:05 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dacht meer aan een negatieve invulling van het woord, althans zo gebruik ik t...vandaar
Lichtkoof is ansich een goed idee, alleen het bed kan twee kanten op staan, als het straks een slaapkamertje wordt. De eerste jaren zowieso geen tl lampje nodig ivm de leeftijd om te lezen bereiken, en daarna ..... kan het altijd nog
........Heel verstandig van Mrs Sijb. Je werkt veel te hard, neem maar eens een paar dagen rust. Prettige feestdagen alvast!quote:Vrijdag dan gronden en plafond in de latex. Zaterdag eerste laag hooglans erop kanllen, en dan is het kerst dus ff een paar dagen niks (mag niet van de Mrs... )
Ach nonkel rob,quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef OmeRob het volgende:
[..]
........Heel verstandig van Mrs Sijb. Je werkt veel te hard, neem maar eens een paar dagen rust. Prettige feestdagen alvast!![]()
Dat dus!!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef OmeRob het volgende:
[..]
........Heel verstandig van Mrs Sijb. Je werkt veel te hard, neem maar eens een paar dagen rust. Prettige feestdagen alvast!![]()
DE D E U R????????????quote:Op donderdag 21 december 2006 12:49 schreef Cybersijp het volgende:
we hebben een:
D
E
U
R![]()
Zometeen ff wat tochtstrip halen, inmiddels zit het beslag er ook al op, inclusief slot
En hoe hangt ie?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:49 schreef Cybersijp het volgende:
we hebben een:
D
E
U
R![]()
Zometeen ff wat tochtstrip halen, inmiddels zit het beslag er ook al op, inclusief slot
Die stapel tegels zijn een zitje voor als je bij Sijb aanbelt. Die man is zo druk dat je ff moet wachten voor-ie opendoetquote:Op donderdag 21 december 2006 21:12 schreef Solingjan het volgende:
Ben je verhuisd????
Haal die tegels is weg en maak dan een nieuwe foto. Is zonde van die mooie deur.
(zet er een klein kerstboompje naast.)![]()
dat is zooooo niet waar robquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef OmeRob het volgende:
[..]
Die stapel tegels zijn een zitje voor als je bij Sijb aanbelt. Die man is zo druk dat je ff moet wachten voor-ie opendoet![]()
Het is me overigens wel weer een deurtje geworden hoorZelfs in dat sombere decemberlicht
![]()
Ik zal blij zijn als het weer pinksteren is en de zon hopelijk weer hele dagen schijnt![]()
Die zijn uit geklust. Je bent inderdaad de enige. Maar kom op. Laat je niet kisten. Gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:26 schreef Cybersijp het volgende:
t lijkt olsof het klussen hier in k&w een beetje op zijn kont ligt, maar in de casa wordt riftig doorgewerkt hoor !
Gisteren:
Schuren wat in de grondverf gezet was in het kleine kamertje
plakplinten masterbedroom nu af gemaakt
Schuine wand kleine kamertje eerste laag verf gezet.
Vandaag:
Verlichting kleine kamertje alvst aangesloten(hoef ik niet steeds de bouwlamp erop te zetten)
Opleuken van de voorste slaapkamer middels stickers welke ik uit de Uk heb laten komen.
Morgen op het program:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Die zijn uit geklust. Je bent inderdaad de enigeste. Maar kom op. Laat je niet kisten. Gewoon doorgaan.
En Syb Prettige Feestdagen .
Morgen is het kerst!!quote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef Cybersijp het volgende:
Ik wil eig. ook morgen ff de wtee deuren met druipers erop schuren, als ik dan Dinsdag de kenia wit verf in me handjes heb de deuren een verf soppie geven.
quote:Op maandag 25 december 2006 00:00 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja und? Volgend jaar weer hoor ....![]()
![]()
Ik beloof plechtig hierbij volgend jaar kerst wat anders te gaan doen dan klussen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |