Ik wil wel eens weten hoeveel we eigenlijk echt nodig hebben in het leven, wat we nodig hebben om te leven dus. En ook de vraag of we niet steeds meer willen in het leven. Of het niet allemaal overbodig is.
Wat de vorige keer dus ook ter sprake kwam hier, of je niet met minimale middelen kunt leven dus. En of het niet zo is dat de mensen iedere keer meer willen ook.
Heb je dit dan wil je dat en dan wil je zus en zo.
Heb je eenmaal iets dan kun je niet meer zonder en ga zo door.
Vorige keer was ik heb-zuchtig en wilde ik meer en meer en meer, maar word ik gelukkig van meer? Of zorgt meer voor nog meer verlangens?
Ik wil in principe alleen maar gelukkig en tevreden zijn in het leven, en wat is nodig om tevreden te zijn? Een tevreden gevoel dus. En hoe krijg je een tevreden gevoel? Door gelukkig te zijn maar meer ligt daarachter?
Rustig zijn ook. Vol zijn van jezelf zonder inhoud door materie. Geen leegte in het bestaan. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Tevreden zijn met je leven? En hoe word je tevreden met je leven?
Vaak komt het over dat ik zonder deze computer niet kan leven, maar heb ik deze computer wel nodig? Heb ik tv nodig? Heb ik stroom nodig? Is het niet gewenning eraan?
Lezen bij kaarslicht, koken op vuur met hout. Een open haard.
Alle moderne middelen weg.
Ik mis wat in het leven dus. Relatie is het niet. Iets anders. Maar ik weet niet wat ik mis. Het positieve gevoel is weg. De uitdaging en het idee dat het allemaal zin heeft, ik heb het idee dat het leven geen zin heeft vaker. En dat brengt leegte naar voren. Zingeving toepassen? Wat heeft zin in het leven? Als ik om me heenkijk dan weet ik nu niet veel te noemen. Kan iemand me helpen met dingen op te noemen die zin hebben? Moet ik misschien naar de kleine dingen kijken? Een lach van een voorbijganger op straat, een warm broodje bij het ontbijt? Heeft dat zin
![]()
Is muziek over gemaakt dus, mensen die veel hebben en alsnog wat missen. Een eigen huis een plek onder de zon, toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig was
![]()
En zo is daar veel meer muziek over gemaakt. Toch eens die muziek gaan zoeken.
![]()
Ondanks alles kan ik er dus wel om lachen nog, en door te blijven lachen is het minder pijnlijk te noemen die depressie of die leegte. Lachen erom zorgt voor troost. En straks als de lente begint is het vast en zeker weer volop bloeien en springen
![]()
Zal ik dan maar muziek luisteren?
Chakra healing energies luisteren dan maar
Wie weet zorgt dat voor wat meer positieve flow
![]()
Die muziek zet dus echt wat in werking
![]()
Opzwepende muziek, tudu tudu.
Wie weet ben ik binnenkort weer vers en nieuw zoals ik was in de zomer, ik hoop het maar want het is niet te harden hoe ik me soms kan voelen nu. Deze muziek
Ik begin spontaan te lachen keihard. Mijn chakra's door de war
![]()
Mijn chakra's wat doen jullie
chakra healing energie cd[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-11-2006 16:18:50 ]