abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44010175
hoi !!!!!!!!

ik wil even gebruik maken van de gelegenheid om Barra een dikke knuffel te geven !!!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44010909
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
hoi !!!!!!!!

ik wil even gebruik maken van de gelegenheid om Barra een dikke knuffel te geven !!!

ik doe zomaar meetvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44011855
hoi dag en doei

ik kan weer niet slapen en een pilletje wil ik niet
Werewolf
pi_44016242
hee een nieuwe
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 30 november 2006 @ 13:20:25 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44021519
Hallo

Ik heb nog steeds een onsteking aan mijn oog.
Dat is niet zo fijn...
Maar zo is er altijd wel wat achter het gordijn.

We gaan altijd door.
Daarom zeg ik.

Enzovoort

Dat oog van mij zit bijna pot-dicht dus

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-11-2006 13:33:40 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44022071
hoe kom je daar aan droom
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 30 november 2006 @ 13:52:15 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44022416
Ik zou het niet weten.

Ik kan nog wel zien ermee, dus echt helemaal dicht zit het ook alweer niet. Maar je ziet duidelijk een opgezwollen oog. En als ik met het oog knipper dan doet het au au...een ontstekking blauw.

Maar zo erg is het niet. Er zijn ergere dingen in het leven.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:26:21 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44024941
Net even lekker gedouched Heerlijk douche-spul van de lidl. Iets met ice erin, helemaal verkwikkend om de dag mee te beginnen

Dat oog is ook aan het wegtrekken nu, alleen als ik met de ogen knipper voel ik een steek in mijn oog. Naar de dokter ga ik dus niet, ik ga pas als de pijn niet te harden is.

Het is nu vechten tegen de winter-blues. Maar goed, ik ga zorgen dat mijn depressie gaat rocken

Dit is de 4e dag zonder alcohol

En het bevalt goed. Ik ga met kerst en nieuw-jaar ook geen bier drinken als het ff meezit. Kijken of ik zo wat kilo's kan afvallen.
pi_44025667
goed bezig droom. Teveel alcohol is niet goed voor je.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:54:53 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44025877
Ik voel me nu ook beter en mijn lichaam kan weer gezuiverd worden nu Voel me nog steeds wat depressief maar dat hoort erbij. In ieder geval ben ik minder moe te noemen. En ik voel me gewoon frisser, zeker na die douche van net. Meer fris en schoon in het lichaam van binnen ook.

Op het nieuws weer over werkelozen en werkenden en vacatures. Daar draait het om toch

Moet lachen hoe het altijd gaat om hetzelfde in het leven, werken, werkelozen, vacatures, winstnemen, verlies lijden en veel meer van dat gedoe.

Waar draait het om

Ik zie de humor in nu. Ik ben anders aan het denken. Over fabricage en alles. Alles draait om fabriceren en grondstoffen en olie

Waar draait het om????????

Het is allemaal gericht op produceren en consumeren, en een economie die goed moet draaien

Tis iedere dag hetzelfde verhaal wat je op nieuws-zenders hoort, en het gaat maar door en door en door en door.

Wat is de zin van alles????? Produceren om te consumeren?

Zonder die productie had ik nu geen bitter lemon staan hier, maar goed, heb ik bitter lemon nodig omdat ik het gewend ben of kan ik ook water drinken? En dan moet water ook schoon worden gemaakt

Tis af en toe vragen stellen wat de zin van alles is.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:01:18 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44026067
Ik wil wel eens weten hoeveel we eigenlijk echt nodig hebben in het leven, wat we nodig hebben om te leven dus. En ook de vraag of we niet steeds meer willen in het leven. Of het niet allemaal overbodig is.

Wat de vorige keer dus ook ter sprake kwam hier, of je niet met minimale middelen kunt leven dus. En of het niet zo is dat de mensen iedere keer meer willen ook.

Heb je dit dan wil je dat en dan wil je zus en zo.

Heb je eenmaal iets dan kun je niet meer zonder en ga zo door.

Vorige keer was ik heb-zuchtig en wilde ik meer en meer en meer, maar word ik gelukkig van meer? Of zorgt meer voor nog meer verlangens?

Ik wil in principe alleen maar gelukkig en tevreden zijn in het leven, en wat is nodig om tevreden te zijn? Een tevreden gevoel dus. En hoe krijg je een tevreden gevoel? Door gelukkig te zijn maar meer ligt daarachter?

Rustig zijn ook. Vol zijn van jezelf zonder inhoud door materie. Geen leegte in het bestaan. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Tevreden zijn met je leven? En hoe word je tevreden met je leven?

Vaak komt het over dat ik zonder deze computer niet kan leven, maar heb ik deze computer wel nodig? Heb ik tv nodig? Heb ik stroom nodig? Is het niet gewenning eraan?

Lezen bij kaarslicht, koken op vuur met hout. Een open haard.

Alle moderne middelen weg.

Ik mis wat in het leven dus. Relatie is het niet. Iets anders. Maar ik weet niet wat ik mis. Het positieve gevoel is weg. De uitdaging en het idee dat het allemaal zin heeft, ik heb het idee dat het leven geen zin heeft vaker. En dat brengt leegte naar voren. Zingeving toepassen? Wat heeft zin in het leven? Als ik om me heenkijk dan weet ik nu niet veel te noemen. Kan iemand me helpen met dingen op te noemen die zin hebben? Moet ik misschien naar de kleine dingen kijken? Een lach van een voorbijganger op straat, een warm broodje bij het ontbijt? Heeft dat zin

Is muziek over gemaakt dus, mensen die veel hebben en alsnog wat missen. Een eigen huis een plek onder de zon, toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig was En zo is daar veel meer muziek over gemaakt. Toch eens die muziek gaan zoeken.

Ondanks alles kan ik er dus wel om lachen nog, en door te blijven lachen is het minder pijnlijk te noemen die depressie of die leegte. Lachen erom zorgt voor troost. En straks als de lente begint is het vast en zeker weer volop bloeien en springen

Zal ik dan maar muziek luisteren?

Chakra healing energies luisteren dan maar

Wie weet zorgt dat voor wat meer positieve flow

Die muziek zet dus echt wat in werking

Opzwepende muziek, tudu tudu.

Wie weet ben ik binnenkort weer vers en nieuw zoals ik was in de zomer, ik hoop het maar want het is niet te harden hoe ik me soms kan voelen nu. Deze muziek

Ik begin spontaan te lachen keihard. Mijn chakra's door de war Mijn chakra's wat doen jullie

chakra healing energie cd

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-11-2006 16:18:50 ]
pi_44029622
heb een dipje

m'n bil doet zeer en een ontmoeting met een vetzak maakt m'n dag er niet beter op

ik kon z'n kontspleet zien

BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH

toch maar eens naar het Kruidvat voor een papierversnipperaar.
Werewolf
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 18:52:44 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44031328
Pff het word weer eens tijd voor een lekkere discussie op fok, iedereen dut in.
Heb jij geen leuke foto's meer Mirage?
Enne die robert van den broeke, doet die niets meer tegenwoordig, leuke graancirkel of zo
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44031596
Aww, da's minder, maar wat heeft die versnipperaar er mee te maken?
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44031870
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Aww, da's minder, maar wat heeft die versnipperaar er mee te maken?
ik wilde in de Aldi voor een papierversnipperaar kijken maar had ineens zin om te vluchten

die kontspleet was zoooooooo vies

dus dan ga ik maar naar het Kruidvat (hopelijk kom ik die vent nooit meer tegen)
Werewolf
  donderdag 30 november 2006 @ 19:32:45 #16
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44032626
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef senesta het volgende:
Pff het word weer eens tijd voor een lekkere discussie op fok, iedereen dut in.
Heb jij geen leuke foto's meer Mirage?
Enne die robert van den broeke, doet die niets meer tegenwoordig, leuke graancirkel of zo
Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mij

Tja wat anders dan. Het karten op de zaak neemt steeds serieuzere proporties in. Vanochtend werd het idee geopperd om nog vaker te rijden het gehele jaar door...trainen op verscheidene banen in het hele land. Dat we onze overalls wegdoen en nieuwe matching outfits gaan halen met tshirts en petjes als we niet aan het racen zijn. Dat het wat professioneler oogt. Een website, sponsoren... Heb vandaag een leverancier voor spul gevonden die bereid is veel korting te geven als we zijn naam op ons shirt laten drukken.

De eerst volgende rit die ik ga doen is er 1 van ontspanning met 3 anderen in Delft. Eerste heat de baan op me gemak verkennen en zal dan zo snel rijden dat ze me nog wel bij houden. Daarna serieus rijden en wegblazen die handel

De race was wel erg leerzaam. Normaal zit je in het stoeltje, vrij relaxed te rijden. Merkte op een gegeven moment dat ik gewoon anders ging zitten en echt begon te trappen waardoor ik opeens 1,5seconden sneller ging per rondje. Dacht dat ik bijna max reed toen ik gewoon zit en schrok me kapot toen ik die tijden opeens zag verschijnen

Verslag van race inclusief foto's 2005.
Verslag van race inclusief foto's 2006
Wel jammer dat ze merendeels de losers en de winnaar vermelden en de kijfhoekers veel minder Gelukkig staan wij dan wel meer op de foto's heheh

[ Bericht 13% gewijzigd door Ashavan op 30-11-2006 19:41:13 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 19:59:30 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44033709
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mij
Tja wat anders dan. Het karten op de zaak neemt steeds serieuzere proporties in. Vanochtend werd het idee geopperd om nog vaker te rijden het gehele jaar door...trainen op verscheidene banen in het hele land. Dat we onze overalls wegdoen en nieuwe matching outfits gaan halen met tshirts en petjes als we niet aan het racen zijn. Dat het wat professioneler oogt. Een website, sponsoren... Heb vandaag een leverancier voor spul gevonden die bereid is veel korting te geven als we zijn naam op ons shirt laten drukken.

De eerst volgende rit die ik ga doen is er 1 van ontspanning met 3 anderen in Delft. Eerste heat de baan op me gemak verkennen en zal dan zo snel rijden dat ze me nog wel bij houden. Daarna serieus rijden en wegblazen die handel

De race was wel erg leerzaam. Normaal zit je in het stoeltje, vrij relaxed te rijden. Merkte op een gegeven moment dat ik gewoon anders ging zitten en echt begon te trappen waardoor ik opeens 1,5seconden sneller ging per rondje. Dacht dat ik bijna max reed toen ik gewoon zit en schrok me kapot toen ik die tijden opeens zag verschijnen

Verslag van race inclusief foto's 2005.
Verslag van race inclusief foto's 2006
Wel jammer dat ze merendeels de losers en de winnaar vermelden en de kijfhoekers veel minder Gelukkig staan wij dan wel meer op de foto's heheh
En na zo'n opmerking ga je vervolgens weer over op de burgelijke modus
Lekker dan weer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 30 november 2006 @ 20:10:47 #18
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44034197
Ik zei dat ik het kan, niet dat ik het doe. Me hoofd is nu op wat anders gefocused
pi_44035678
als er iets is waar ik niet tegen kan, is het wel een mannelijke kontspleet en een rookadem

heb er een degou van
Werewolf
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:16:43 #20
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44046805
meurning

wat is het koud ineens zeg
pi_44047405
Goede morgen!

Bijna weekend.

---
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef sararaats het volgende:
als er iets is waar ik niet tegen kan, is het wel een mannelijke kontspleet en een rookadem

heb er een degou van
Als ik een (stukje) bilspleet zie van een leuke dame, heb ik daar helemaal geen moeite mee, als het van een lelijk dik mokkel of een vent is, dan hoef ik het niet te zien.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:03:00 #22
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44047557
Had je vorig jaar in de zomer bij me vorige werkgever moeten rondlopen. Zag je 2 lekkere poolse. Kon elke dag de kleur van de string zien en alles er om heen
pi_44047610
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44047875
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
Jouw avatar beweegt precies op de maat van het muziekje dat ik nu heb opstaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44048260

senesta.... betrapt !

Jij bent gewoon en undercover relgenieter !!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')