Wie is 'hij' en welk topic heb je het over?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nou staat er toch, hij sloot mij uber topic en zei niet wrm!!!
Je lokte het gewoon uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En daarmee teken je je eigen slotje.
Beetje normaal aanspreken mag ook wel weer.
Ach het is toch een klacht die makkelijk in het centrale kleine ergernissen topic kan.
Ik betuigde medeleven.quote:
Twee keer.quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:13 schreef Verbal het volgende:
Hee Terminator, wil jij hem dan een zetje naar GC willen geven? Ik snap ook niet waarom hij hier is geëindigd, want hij moest ook in GC.
Alvast bedankt.
V.
Bashen in allochtonen-topics is bijna niet te voorkomen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef IHVK het volgende:
Sorry Janetje, ik zal niet meer bashen in allochtonen-topics.![]()
Ik vind het ook totaal niet erg dat het op slot is hoor, maar goed, bedankt voor de toelichting.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bashen in allochtonen-topics is bijna niet te voorkomen..
Maar in zo'n topic.. dat als hoofddoel heeft die bashes uit te lokken, heeft ertegenin modden geen zin, vandaar dat 'ie dicht is.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet erg dat het op slot is hoor, maar goed, bedankt voor de toelichting.![]()
Maak eerst maar eens een leesbare OP.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef Verbal het volgende:
Biogarde,
wat een kolder om mijn topic WatwordikchagrijnigvandiekutreclamevanKarwei... dicht te gooien.
Typisch klaagbaak-topic. Over een klacht. Er blijven wel kuttere topics open.
Doe eens snel weer open gooien? Dat jij er niks aan vindt moet geen sluitcriterium zijn
V.
Waarom? Da's nou juist de essentie van wat mij mateloos irriteert aan die reclame.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een leesbare OP.
Als jij een topic maakt met een OP (en jouw OP snap ik bij toeval wel), dan lokt het alsnog baggerreactie's uit in dezelfde vorm als je OP.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom? Da's nou juist de essentie van wat mij mateloos irriteert aan die reclame.
Maar ja, het is anders, hè? Kun je misschien niet aan
V.
Ik ben geen maagd meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:
Hoi Biogarde,
Mag ik hier ook huwelijksaanzoeken doen?
Groet, mcDavid.
Dat is een jammerlijk gevolg van de vorm die ik heb gekozen. Inderdaad. Daar buig ik niet voor.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij een topic maakt met een OP (en jouw OP snapte ik bij toeval wel), dan lokt het alsnog baggerreactie's uit in dezelfde vorm als je OP.
Het is geen kut-OP.quote:Ik snap de bedoeling achter je OP, maar 5000 andere users niet. En die reageren dan weer op een kut OP.
Nee, want dan verliest het aan kracht voor degenen die het wèl snappen. Ik buig niet voor (middel)matigheid.quote:Idee: Je zou die zin beter kunnen inleiden en onderbouwen. Zo weten we waar je het inhoudelijk over hebt. En zorg dat het niet lay-out verneukend is, zodat ze daar niet op reageren.
Dat hoef jij mij als Fok!'er van het eerste uur in het geheel niet uit te leggen. Dat ik jou dat als Fok!'er van het eerste uur moet uitleggen.quote:Dat ik jou (FOK!ker van 't eerste uur) dat moet uitleggen![]()
Bedankt voor de informatie, maar mag het nou of mag het niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:54 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben geen maagd meer.
En nu?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is een jammerlijk gevolg van de vorm die ik heb gekozen. Inderdaad. Daar buig ik niet voor.
[..]
Het is geen kut-OP.
[..]
Nee, want dan verliest het aan kracht voor degenen die het wèl snappen. Ik buig niet voor (middel)matigheid.
[..]
Dat hoef jij mij als Fok!'er van het eerste uur in het geheel niet uit te leggen. Dat ik jou dat als Fok!'er van het eerste uur moet uitleggen.
V.
Tuuk!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, maar mag het nou of mag het niet?
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:56 schreef postmortum het volgende:
Biogarde mag ik elmo ff lenen, hij is de hoofgast op mijn frituurfeestje
gothics trouwen nietquote:
Nee.quote:
Pas eerst je OP maar aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neen, middelmatige!
Open gewoon mijn topic weer.
V.
Doe eens aardig badmutsquote:
Dan schijnt ze heel makkelijk te zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
naja misschien nog een keer proberen als ze dronken is
Al had ik alcoholvergiftiging en was "Ja" het laatste woord wat ik uit kon brengen op m'n sterfbed, zou ik het nog niet aan jou richten al was jij de enige persoon in een omtrek van 2km rondom mijn doodsbed.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
naja misschien nog een keer proberen als ze dronken is
alleen als ik je elmo krijgquote:
-sandstorm- goede kloonquote:Op woensdag 20 december 2006 16:51 schreef honderd het volgende:
Waarom worden mijn topics altijd gelosten, terwijl het serieuze topics zijn. Hier gebeurd gewoon veel omdat ik altijd veel mensen op bezoek op.
Kan ik het helpen, wij zijn gewoon zwaar gastvrij en iedereen komt hier over de vloer en me moeder nodigt ook altijd iedereen uit. Hierdoor ontmoet je veel mensen en gebeuren er veel dingen.quote:
Koop een dagboek.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:54 schreef honderd het volgende:
[..]
Kan ik het helpen, wij zijn gewoon zwaar gastvrij en iedereen komt hier over de vloer en me moeder nodigt ook altijd iedereen uit. Hierdoor ontmoet je veel mensen en gebeuren er veel dingen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:54 schreef honderd het volgende:
[..]
Kan ik het helpen, wij zijn gewoon zwaar gastvrij en iedereen komt hier over de vloer en me moeder nodigt ook altijd iedereen uit. Hierdoor ontmoet je veel mensen en gebeuren er veel dingen.
Oke.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Die heb ik al, van de V&D maar elke avond schrijven houd ik niet vol.
Maar ik deel alleen de hoogtepunten van mijn leven zodat ik mensen weer blij maak die het niet zo leuk hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke.
Wil je er wel even op wijzen dat je complete leven op FOK! posten niet nodig is.
Niet nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:05 schreef honderd het volgende:
[..]
Maar ik deel alleen de hoogtepunten van mijn leven zodat ik mensen weer blij maak die het niet zo leuk hebben.
Ik vind het altijd tof, veel mensen uit de buurt die hier even zijn na een potje voetballen of wat dan ook die dan allemaal blijven eten.quote:
En nu klaar en weg uit dit topic. Geen slowchat.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:05 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd tof, veel mensen uit de buurt die hier even zijn na een potje voetballen of wat dan ook die dan allemaal blijven eten.
Ja jij ook he!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:07 schreef postmortum het volgende:
zeg fijne kerstdagen allemaal voorsat ik dat vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |