Prima.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Serieuze discussie ja, die ook een goede tip heeft opgeleverd. Wanneer andere users het topic verneuken met onzin is het aan jou als mod om die op te ruimen.
Maar ik ga hier geen welles nietes spelletje met je spelen. Jij bent de mod en ik ben de user. Discussie klaar wat mij betreft.
Je hebt je eigen topic eigenlijk al met je OP om zeep geholpen. In ONZ is zoiets wel leuk, maar in KLB kun je er zeker van zijn dat een dergelijk topic geen lang leven beschoren is. En Janetje heeft al achter de schermen gevraagt aan de ONZ mods of ze het topic willen hebben, het is nog even afwachten op hun reactie.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Serieuze discussie ja, die ook een goede tip heeft opgeleverd. Wanneer andere users het topic verneuken met onzin is het aan jou als mod om die op te ruimen.
Maar ik ga hier geen welles nietes spelletje met je spelen. Jij bent de mod en ik ben de user. Discussie klaar wat mij betreft.
Hij is weer terug..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bedankt voor de moeite Janetje, maar ik heb het topic liever in KLB gelocked dan in ONZ geopend. Het is als serieus topic bedoeld.
Deal!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij is weer terug..
Weet je wat? Als jij nu een beetje leuke OP fabriekt gooien we die erin en geven we het nog een kans.
Ik vond het geen slecht topic om te lezen, maar het struikelpunt is hier echt de OP.
Deal?
Ik weet niet of je je OP zelf kunt aanpassen of niet, doet soms wat moeilijk..quote:
Ik heb de OP aangepast.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je OP zelf kunt aanpassen of niet, doet soms wat moeilijk..
Lukt het wel, meld het even hier of zet anders die OP even hier neer.
Ik moet er nu vandoor maar termie en nosh komen zo af en toe ook wel even koekeloeren voor updates.
Vriendjes?![]()
Doerakjes.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:50 schreef Lippie85 het volgende:
Koorknapen uit Wassenaar met een Enzo
Koorknapen uit Wassenaar met een Enzo
Jaloerse mensen
Huh?
iets met lemmings
we gaan jullie misleidenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doerakjes.
En het is niet eens zondagavond, wat normaal garant staat voor bagger
Bagger? Rellen denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doerakjes.
En het is niet eens zondagavond, wat normaal garant staat voor bagger
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:04 schreef woutorz het volgende:
laptop was kappot had gekleurde strepen op het scherm ik dus naar norrod, 2maanden later...nog nixgehoord
Waarom kom je dat melden in dit topic?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef woutorz het volgende:
2 maanden nu al zonder laptop en heb em eigenlijk elke dag nodig op school
Had hij beter in het volgende topic kunnen doen: [CENTRAAL] Kleine ergernissenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:50 schreef FamFarmerFan het volgende:Hij moet het toch ergens kwijt....
Voor mekaar.quote:
Kampvuur..quote:
Je vergeet de slaolie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kampvuur..
Marshmellows
Kumbaya...
Gewoon aangeven bij de pliesiequote:Op zondag 10 december 2006 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
kben te lam om hier te zeiken over biogarde, hij mag mn fiets zelf wel terug betalen! Flapkees
a ju !
Je zei 'Flapkees'!quote:Op zondag 10 december 2006 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
kben te lam om hier te zeiken over biogarde, hij mag mn fiets zelf wel terug betalen! Flapkees
a ju !
gedaan. ben bnieuwdquote:
Was 't een Spartamet?quote:Op zondag 10 december 2006 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
gedaan. ben bnieuwdtwas verdomme ook nog een redelijke dure fiets
![]()
Sluiten!quote:Op maandag 11 december 2006 18:34 schreef postmortum het volgende:
Janetje = sellout mijn kwaliteitstopic wat doe je
doe niet zo gothicquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sluiten!
Dat zie je aan het feit dat de 'reageer'-knop donkergrijs is in plaats van lichtgrijs.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
doe niet zo gothicdit was wel je eerste naamtopic namens mij
![]()
quote:
Eerst eens even naar de concurentie (quote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
je stemt wel ff op mij bij mister fok! heik ben een kwiliteitsuser
![]()
zeg ikk heb al 4 hele stemmenquote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eerst eens even naar de concurentie () kijken.. en dan eens zien of jij kwaliteitstopics gaat openen om iedereen te beïndrukken..
AH@info.nlquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef Thieske het volgende:
Ik mis Rachid ook!
Omdat het een ONZ-achtig topic gaat worden.quote:
zullen we ah spammenquote:Op maandag 11 december 2006 20:02 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we een AH-Rachid topic openen in ONZ?
Ik koop er al zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |