zal ik em er dan ff inhangen?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ze laat waren, wat is nou laat? Wat nou als het er bij mij nooit van komt?![]()
Holy crap toen was je acht jaartje oud!quote:
Ge kunt ni echt tellen vandaag he 2002 - 1984 = 18 jaar oud.... ik hoop dat het dan vrijwillig was en ze zal er waarschijnlijk van genoten hebben denk ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Holy crap toen was je acht jaartje oud!![]()
Ben je toen echt vrijwillig ontmaagd?
En hoe oud was je partner dan wel niet?
Uhhh?! Ik was17, maar ok.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Holy crap toen was je acht jaartje oud!![]()
Ben je toen echt vrijwillig ontmaagd?
En hoe oud was je partner dan wel niet?
Nevermind.quote:
Ik ook PM ontvangen!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik kan je wel een link met foto PMen als je wilt alleen dan wil ik niet dat je die openbaar maakt. Wel mag je natuurlijk zeggen waar het het wel of niet aan ligt![]()
Dat zegt ze zeker om jou te vlijenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef lord_sylus het volgende:
mijn vriendin zegt altijd
'ik heb op mijn 14 sex gehad maar ben op mijn 16de ontmaagd'
Als ik vroeg wat ze daarmee wou zeggen?
'ik had toen mijn 1ste orgasme'
Stap naar de politie dan, hijs strafbaar wijffiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:50 schreef Spiidey het volgende:
morgen is het precies 2 maand geleden.. Maar ben der absoluut niet trots op, die jongen dwong me ertoe... die jongen is 19
ik Ben 15, vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |