Ja nu wel, want ik had er al op gegoogledquote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als ik SIO zeg, zegt het jou dan wat?
Homozygoot: het genenpaar voor een eigenschap bestaat uit twee gelijke allelenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef Jayhawk het volgende:
Genetica
definieer homo- en heterozygoot
je haalt haploid en diploid door elkaar Erkelquote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef erkel het volgende:
Homozygoot is een eicel of een spermacel. Hierin zit maar voor de helft aan erfelijk materiaal, een eicel of een spermacel erbij maakt het compleet.
Heterozygoot is een cel met cel met volledig erfelijk materiaal
damn, is al weer tijdje geleden dat biologiequote:Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
je haalt haploid en diploid door elkaar Erkel
M'n vader leeft niet meer dus ik ben wel een kandidaat.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef seekfaM het volgende:
*ik speel de bal door naar iemand anders die wel een leuke vraag heeft, en die geen last heeft van ouders die je naar bed sturen*
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=genenpaar+voor+een+eigenschap+bestaat+uit+twee+gelijke+allelen&meta=quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Homozygoot: het genenpaar voor een eigenschap bestaat uit twee gelijke allelen
Hetreozygoot: het genenpaar voor een eigenschap betsaat uit twee ongelijke allelen
En nee niet opgezocht![]()
Knap, dat ik dat boek ongeveer uit men hoofd ken.... omdat ik dat boek ongeveer uit men hoofd MOEST leren... teveel tijd ingestokken, ga je nog alleen maar qoute... ken je zeker niet.. ik wel, en heb daar best wel last vanquote:Op woensdag 29 november 2006 23:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=genenpaar+voor+een+eigenschap+bestaat+uit+twee+gelijke+allelen&meta=
knap dat je het letterlijk uit Biologie samengevat oplepelt
ik ken het gevoel..quote:Op woensdag 29 november 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
Als het niet geloofbaar IS, moet je doen waar je zin in hebt, maar, achhet gaat om vertrouwen en *zucht* die heb ik bijna niet....
damn, weer die slachtofferrol hequote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Agossie, wat ben je toch zielig.
Wat let jequote:Op woensdag 29 november 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
Daarom stel ik altijd vragen die bijna niet te googlen zijn.
Iovivat!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
TSE is veel toffer dan Jayhawk (ja ik ben de werkende) of vind ik Jayhawk nou toffer dan TSE omdat ik de pauperstudent ben
Vraag van Jayhawk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |