Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
Prison break heeft nooit echt huge cliffhangersquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
ze hadden het nog spannender kunnen maken door het te laten eindigen met het schot van kellerman.
zal wel goed aflopenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Sucre zal gaan. Hij is wel genaaid hoor. Geen geld en geen vriendin (bij de hand).
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Ahhh nee, dat zou mijn dood worden. Ik schrok me al de pleur toen ze Linc zijn blik lieten zien na het schot.
De grootste cliffhanger zou zijn om te stoppen na ep. 12quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
toen bellick het gat vond, dat vond ik toch wel een grote.
maar voor de rest zijn ze niet zo superspannend inderdaad. en hier hebben ze ook weer een grote kans laten liggen.
je wou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal:
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
quote:
Ik wil het nog steeds..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef RandomReader het volgende:
[..]
IK WOU DAT HET 29 JANUARI WAS!!!!
bron?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
in ep 15 komt hij terug, hoorde ik
Jij komt ook met een zelfgemaakt vlot van Amerika naar Nederland binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef Frankie86 het volgende:
Iddhaywire
na T-bag de leukste personage uit de serie
![]()
Als haywire in een komende aflevering weer eens in beeld komt, zou die al lang in nederland moeten zijn ofzo. Anders zou het wel erg vreemd zijn.
hij's netjes iddquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Lichtelijk offtopic maar zeer geniaal gevonden, vind ik ^^
http://www.youtube.com/watch?v=tXGd1zSdlwU&NR
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |