Je bent net iets te vroeg.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef syntaxerror het volgende:
Mensen mensen mensen,
ik mis de discussies rondom Robbert van den Broeke, die ik met al mijn plezier heb gelezen.![]()
nu is mijn vraag daarom ook weer, heeft iemand nieuwe informatie over Robbert? Is die in die tussentijd nog vaak in de media geweest? Hij zal namelijk bewijzen dat hij echt was? heeft hij dit al gedaan? hebben mensen misschien in die tussentijd nog een reading gehad van hem?
ik hoor namelijk nooit meer wat van hem, en nog steeds sta ik neutraal tegenover hem,
en wil nu eigenlijk weten of er nog mensen zijn die mij nieuwe informatie kunnen geven,
alvast bedankt,
alle inf. over RvdB is welkom!![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Als er nieuws is kun je dit wel terug vinden op
www.bndestem.nl
of
www.omroepbrabant.nl
of
http://www.internetbode.nl/ en dan kiezen voor de Halderbergse bode
Robert is zich om er een truth term aan te hangen aan het "transformeren".quote:Op donderdag 30 november 2006 19:25 schreef syntaxerror het volgende:
wonen er misschien mensen van Tru in de buurt van RvdB en kunnen ze nog langs gaan?![]()
of zijn er nog mensen die in die tussentijd een reading hebben gehad, of is RvdB even gestopt met readings??
En eerder dan je zou verwachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Robert is zich om er een truth term aan te hangen aan het "transformeren".
![]()
Heb geduld, er komt een vervolg.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En eerder dan je zou verwachten![]()
Ik denk dat hij juist aan zichzelf heeft gedacht, afgezien mijn (on)geloof in hem, ik neem aan dat zijn TV optredens ook niet gratis waren. Ook het boek over hem zal wel goed verkocht zijn... (ervan uitgaand dat papa wel deelt met zijn zoon)quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef Netflier het volgende:
Vond het wel een jammere vertoning. Je kan in hem geloven of niet, maar je zal toch moeten nageven dat hij door iedereen werd gebruikt. Ik hoop serieus dat hij ooit aan zijn eigen geluk gaat denken en niet alleen mensen ontmoet die iets van hem willen.
Nerd, heb je de rest van mijn post ook gelezen?quote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef Blue-eagle het volgende:
"Hij zal heus wel iets speciaals hebben"
Hoezo, bord voor de kop..
Ja, je kraakt hem eerst af en laat daarnaast toch nog ruimte over om in zijn verondersteld gave te kunnen geloven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:42 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Nerd, heb je de rest van mijn post ook gelezen?
Correctie, jij vindt Robbert van den Broeke nep.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Robbert van den Broeke is nep.
Hoe zou je dat dan wetenschappelijk zouden kunnen bewijzen? Het is (vele en vele malen) waarschijnlijker dat hij nep is dan echt.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Correctie, jij vindt Robbert van den Broeke nep.
Dat het is zo is, is nog nooit, maar dan ook echt nooit onomstotelijk wetenschappelijk bewezen. Oók niet met het genverbranderverhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |