abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44009052
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:54 schreef n1ek het volgende:
Gesprek was niet te volgen maar Brian zei dat ze moest uitkijken waarop ze (boos) wegliep
Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  woensdag 29 november 2006 @ 23:06:26 #202
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44009298
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Ja ze zei "uitgepraat" en toen liep ze weg.
En smeet de deur dicht
eurobilltracker.com
pi_44009302
Ik ben er nog niet helemaal uit...

Het is duidelijk dat Ilona morgen Stephan er uit stemt. Die zegen heeft ze van Talpa gekregen dmv deze cursus.

Maar zag ik nou dat Natasia verbaasd keek toen Nel voor Ilona stemde? Heeft Natasia zelf voor Ilona gestemd? Heeft iemand het gezien?
  woensdag 29 november 2006 @ 23:09:01 #204
58921 Day
You can fly!
pi_44009394
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit...

Het is duidelijk dat Ilona morgen Stephan er uit stemt. Die zegen heeft ze van Talpa gekregen dmv deze cursus.

Maar zag ik nou dat Natasia verbaasd keek toen Nel voor Ilona stemde? Heeft Natasia zelf voor Ilona gestemd? Heeft iemand het gezien?
Ze keek verbaasd naar Brian volgens mij, die stemde op zichzelf!.
Natasia riep gelijk al: Iloon, wil jij?! En verraadde bijna Ilona's eisenpakket.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44009568
Wat een lelijke gast
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_44009583
Brian rekende er echt wel op dat Ilona het vanmiddag aan hem beloofd heeft
pi_44009697
Natasia: "en ze roddelen de hele dag..." tsja jullie niet dan?
En als Eveline zegt dat Brian een schagrijnig kop trekt kan hij dat niet aan! Kom op loser!
  woensdag 29 november 2006 @ 23:18:42 #208
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44009711
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian rekende er echt wel op dat Ilona het vanmiddag aan hem beloofd heeft
Hij zegt net dat hij op zichzelf stemde om het niet te duidelijk te maken voor Stephan.

Brian vindt dat hij vandaag veel zelfbeheersing heeft gehad WANNEER dan?

Nath, Brian en Natasia vinden dat de vier vrouwen veel teveel roddelen.
Wat doen ze zelf constant?
eurobilltracker.com
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:19:18 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44009724
Nataasia: ze zijn de hele fokking dag aan het roddelen he...
Brian: Dit is de heftigste dag voor mij toe nu toe, ik heb zoveel beheersing gehad. ( remember kankerhoer, kutkop? )
Nataasia: Da's heel knap van je. Heel knap.

Nathanael komt binnen.
Nataasia: We hadden het er net over dat ze de hele dag al aan het roddelen zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 29 november 2006 @ 23:21:59 #210
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44009792
Die Brian is totaal gestoord!!!

Hoor hem nu toch eens over Nena?
eurobilltracker.com
pi_44009814
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:24:03 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44009843
Natasia: Geen sex.

O wat geniet die snol nu. Ze heeft vast stijve tepels.

En Nath de Rat is een geweldige aanwinst: wat een vreselijke valse lul!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44009862
spannend!
  woensdag 29 november 2006 @ 23:24:55 #214
58921 Day
You can fly!
pi_44009865
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Brian zegt dat Nena tussen neus en lippen door tegen hem gezegd heeft dat ze wil krikken met Brian
Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.

Remember Nena tegen Evil net: ik ben niet jaloers, ik vind hem niet aantrekkelijk.
Ze heeft wel degelijk een spel met hem gespeeld. Frappant dat dat niet gezien wordt hier.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 23:25:23 #215
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_44009878
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
Natasia: Geen sex.

En Nath de Rat is een geweldige aanwinst: wat een vreselijke valse lul!
Ik zou hem door het scherm kunnen trekken en dan neerhoeken
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 23:26:37 #216
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44009901
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:30:16 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44010012
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:22 schreef n1ek het volgende:
Ja toch? Met die apple pie?

Nathanael... sjezus, dat gelóóf je toch niet Brian, al die vleierij van die gozer?

Brian is nu echt wel héél negatief over Nena, al zit er een kern van waarheid in.
En Nathanael heeft Nena's testimonial over "de twee broertjes" natuurlijk gehoord, en briefed dat nu door.

Zelfs al heeft Brian het "spelletje" van Nena door, dan nóg laat hij zich wel héél laatdunkend uit over Nena. Ik vind het een steeds naarder mannetje worden.
pi_44010084
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:24 schreef Day het volgende:

[..]

Dat klopt. Het woord 'applepie' stond voor 'sex' bij hun.

Remember Nena tegen Evil net: ik ben niet jaloers, ik vind hem niet aantrekkelijk.
Ze heeft wel degelijk een spel met hem gespeeld. Frappant dat dat niet gezien wordt hier.
Ik zie wel Nena's dubbelzinnige houding, maar dat is nog geen reden voor Brian haar de schuld te geven van zijn troubles.

Hij moet ZELF beslissen of hij zich aangetrokken voelt tot Nena, of dat hij liever een andere date zoekt.
Dat hangt niet van Nena's gedrag af, maar van zijn eigen gevoel / intenties.

Net zo goed als dat hij niet met deze 3 Mundo-dames hoeft door te gaan... als het om de liefde gaat maak je je eigen keus, en als er niks van je gading is, sla je maar even over.

Als hij wel als een blok voor Nena zou vallen, zou hij alle kuren van haar adoreren
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:32:50 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44010089
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar die kunnen nog véééél harder Braaajun!
Die sopt echt van d'r stoel nu. Ze denkt dat ze bij de "brains" van het huis hoort nu, én bovendien heeft deze lelijke, 15 jaar oudere vrouw het voorlopig gewonnen van haar 19-jarige concurrente.
pi_44010101
Nathanael: Als Ilona nu niet tegen stemt dan ga ik een cursus scud raketten bouwen volgen
  woensdag 29 november 2006 @ 23:33:53 #221
58921 Day
You can fly!
pi_44010120
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelfs al heeft Brian het "spelletje" van Nena door, dan nóg laat hij zich wel héél laatdunkend uit over Nena. Ik vind het een steeds naarder mannetje worden.
Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.
Zij speelt een vies spelletje, hij heeft dat door en pakt haar terug en dan is hij een naar mannetje?

Ik...tja...koekoek!
I am gonna shine
pi_44010245
klingon?

buitenaardse taal?

wat zit die nel toch te neuzelen
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:42:34 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44010383
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef Day het volgende:

[..]

Soms zit ik me af te vragen of we naar hetzelfde programma zit te kijken.
Zij speelt een vies spelletje, hij heeft dat door en pakt haar terug en dan is hij een naar mannetje?

Ik...tja...koekoek!
het IS een spel. En Brian lijkt dat te vergeten soms. Ik vind zijn reacties veel te heftig. Ik vind het een engerd.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:43:08 #224
58921 Day
You can fly!
pi_44010407
Goed zo, Bart!
I am gonna shine
pi_44010444
Nou, Bart, ga maar weer naar bed. Je bent nog niet helemaal wakker.

wat nou vriendschap. Het is een spel en ieder voor zich, he.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:44:24 #226
58921 Day
You can fly!
pi_44010454
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

het IS een spel. En Brian lijkt dat te vergeten soms. Ik vind zijn reacties veel te heftig. Ik vind het een engerd.
Oh, als het om Nena gaat is het een spel en anderom is het ineens echt? OK.
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 23:44:29 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44010457
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef n1ek het volgende:
Nathanael: Als Ilona nu niet tegen stemt dan ga ik een cursus scud raketten bouwen volgen
Ik quote mezelf maar even:
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet bijna zeker dat de redactie Stephan niet zo maar laat gaan na een bekonkelde stemming door de miljonairs. Daarvoor zit er nog teveel potentie in hem.

Wat ik verwacht is dat er (weer eens) een mooie koffer geld, zeg eens 50.000 ¤, wordt neergezet voor degene die vertrekt. Dan nog maar eens zien of ze die koffer allemaal unaniem aan Stephan gunnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_44010471
Nel lult op abstract niveau, jammer van al die anglisismen - een slimme jongen, denk ik, maar meningen op dit forum zijn daar over verdeeld geloof ik.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 23:46:04 #229
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44010506
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Day het volgende:
Oh, als het om Nena gaat is het een spel en anderom is het ineens echt? OK.
Het gedrag van Brian de laatste dagen zou nergens getolereerd moeten worden, spel of geen spel doet voor mij niet eens ter zake.
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:49:14 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44010594
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het gedrag van Brian de laatste dagen zou nergens getolereerd moeten worden, spel of geen spel doet voor mij niet eens ter zake.
Dank u.
pi_44010806
Nel schermt de hele tijd met info uit het artikel van Wilma Nanninga.

Bluf, volgens mij was dat niet spectaculair.
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 23:58:50 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44010905
O god, ze vreten dit geslijm van Nath toch niet echt he..

En gek he, dat Nena haar schoonheid gebruikt.
Je gaat iemand toch ook niet kwalijk nemen dat ie zijn hersens gebruikt?

Waarom Nena zo ver wil gaan Brian? De apple pie? Misschien omdat het een hoer is! En dankzij de maricon Stefan misschien zelfs een kankerhoer!

Natasia is in heaven now!!
  donderdag 30 november 2006 @ 00:03:32 #233
58921 Day
You can fly!
pi_44011043
Brian, ga alsjeblieft effe met Bart lullen.
I am gonna shine
pi_44011067
Waren het niet Stephan en Nicolaas die tegen elkaar zeiden "als je Bart er uit wil hebben, moet je Nena er eerst uit krijgen" ?
Daar zijn ze nu mee bezig
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 00:06:42 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44011131
Natasia vist elk mogelijk negatief dingetje over Nena direct uit andermans woorden, en gaat daar op door. O, wat zei ze ook alweer een uurtje geleden? "Die anderen zijn de hele dag al aan het roddelen."

Natasia: "Ik hoop alleen dat jij niet al te gekwetst bent, Bra."
Brian: "Ik heb een volwassen keuze gemaakt om voor een dating te gaan. Ik ben er gelukkig op het nippertje achter gekomen dat een witte kat rare sprongen aan het maken is."

Brian heeft het al de hele tijd over een "witte kat". Tja, je bent een dichter of je bent het niet he.
pi_44011162
Wat vinden wij er van?

Probeerde nena Brian in een verkeerd daglicht te zetten?

Ik zeg nee.
pi_44011216
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is. Als ze eerst alleen vrienden wil zijn en daarna wil neuken blijf ik het een apart verhaal vinden
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 00:11:51 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44011266
Bart, nogmaals: "wat voor speltechnische voordelen zou het voor Nena hebben om dit te doen?"
Nathanael is er als de kippen bij om Brians zwakke argumentatie te ondersteunen.

Nataasia roert Sylvia nog even aan. Ze zou het hek achter haar dicht trappen, zegt ze. "Kutkind".

Nath: "de mensen die hier zitten, zijn het sterke blok."
Die intrigant gáát ook maar door he.
pi_44011543
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef avonne het volgende:
Wat vinden wij er van?

Probeerde nena Brian in een verkeerd daglicht te zetten?

Ik zeg nee.
Ik zeg ook nee.
Denk dat Nena niks kwaads bedoelt. Gewoon een 19 jarig meisje die aandacht nodig heeft maar zich niet alleen voor de seks wilt laten gebruiken. Brian is een geil mannetje die totaal geen respect voor Nena heeft en maar één ding wil. Natasia wil Nena eruit omdat ze niet wilt dat haar band met Brian in gevaar komt.
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 00:38:51 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44011790
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:24 schreef Wireless het volgende:

[..]

Ik zeg ook nee.
Denk dat Nena niks kwaads bedoelt. Gewoon een 19 jarig meisje die aandacht nodig heeft maar zich niet alleen voor de seks wilt laten gebruiken.
"Niks kwaads bedoelt"... dat gaat me te ver, zó naief is Nena nu ook weer niet. Zeker, ze vond Brians aandacht ook gewoon prettig, maar het was m.i. daarnaast ook wel degelijk onderdeel van haar taktiek. Maar Brian gaat nog veel verder: hij zei eigenlijk min of meer dat Nena met hem wilde neuken zodat Brian negatief over zou komen op TV, als hij daarna weer moest daten. Ik geloof er niets van dat Nena om zo'n reden zo ver zou willen gaan.
pi_44011859

Brian
"Ik kan heel goed praten. Zoals ik met die dames daar mijn dingen verwoordde... ik zag het aan hun ogen"
  donderdag 30 november 2006 @ 00:46:11 #242
58921 Day
You can fly!
pi_44011890
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:38 schreef Gert het volgende:

[..]

"Niks kwaads bedoelt"... dat gaat me te ver, zó naief is Nena nu ook weer niet. Zeker, ze vond Brians aandacht ook gewoon prettig, maar het was m.i. daarnaast ook wel degelijk onderdeel van haar taktiek. Maar Brian gaat nog veel verder: hij zei eigenlijk min of meer dat Nena met hem wilde neuken zodat Brian negatief over zou komen op TV, als hij daarna weer moest daten. Ik geloof er niets van dat Nena om zo'n reden zo ver zou willen gaan.
Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?
(ik denk overigens ook niet dat dat haar reden was)
I am gonna shine
pi_44012123
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...

zoveel gebeurd
de avondhemel verkleurd
van 5 parfums gegeurd

mijn keuze verscheurt
de welwillende flirt
afgekeurd of goedgekeurd?
opgefleurd of getreurd?

terwijl mijn geest speurt
is mijn hart verscheurd
met smart besmeurd
als Nena bij toerbeurt
slechtgehumeurd
weer zeurt

Kankerhoer, opgepleurd!
Nu krijgt een ander een beurt!

Ik heb zelf ook een gedicht opgenomen in een post in het Brain-topic, had dit nog niet gelezen. Je kunt van hem zeggen wat je wilt, maar hij inspireert wel.
Audite et alteram partem
pi_44012134
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:42 schreef avonne het volgende:

Brian
"Ik kan heel goed praten. Zoals ik met die dames daar mijn dingen verwoordde... ik zag het aan hun ogen"
Niet te geloven die gozer en dan uitflippen als je zegt dat hij een te hoge dunk van zichzelf heeft of schagrijnig kijkt!
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 01:07:32 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44012158
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:46 schreef Day het volgende:

[..]

Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?
(ik denk overigens ook niet dat dat haar reden was)
Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.
Maar het valt niet te ontkennen dat Nena meer het lichamelijk contact met Brian is gaan zoeken. Ik denk dat dit een combinatie van jaloezie en angst om 'alleen' achter te blijven is. Ze wil een 'maatje' voor zichzelf in het huis, en Brian is de aangewezen persoon/ Niet uit te sluiten valt tevens, dat ze wel iets voor hem voelde, al is dat zeker geen verliefdheid.
Kortom: die dates waren concurrentes, en ze wilde Brian binden. Dat is m.i. de reden, en niet de zwartgallige uitleg van Brian.
pi_44012269
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.
Maar het valt niet te ontkennen dat Nena meer het lichamelijk contact met Brian is gaan zoeken. Ik denk dat dit een combinatie van jaloezie en angst om 'alleen' achter te blijven is. Ze wil een 'maatje' voor zichzelf in het huis, en Brian is de aangewezen persoon/ Niet uit te sluiten valt tevens, dat ze wel iets voor hem voelde, al is dat zeker geen verliefdheid.
Kortom: die dates waren concurrentes, en ze wilde Brian binden. Dat is m.i. de reden, en niet de zwartgallige uitleg van Brian.
Absoluut mee eens.
pi_44012276
En Nathanaël nog steeds aan de wijn!
pi_44012288
hors d'oeuvre
pi_44012295
Jeetje, Nataaasia eet uit Natanaël's hand (figuurlijk dan)!

Hij heeft haar echt onder controle, lijkt het. Daar moet je toch respect voor hebben.
Audite et alteram partem
pi_44012332
Waar komt die muziek nou vandaan?
Audite et alteram partem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')