Ja, zoiets maar dan leuker. Ik heb er eens een vreselijke op een T-shirt gezien ,maar kan er niet opkomen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef -skippybal- het volgende:
Kind, tiener of oma. Van elke drol komt een heerlijke aroma![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Here I sit and hesitate,
Shall I shit or masturbate.
Ghehehe. Ik geloof dat ik die bedoelde.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Here I sit and hesitate,
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef JediMindTricks het volgende:
Here I sit and hesitate,
Tijd teveel ?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef ThinkTank het volgende:
Lovenswaardig streven van TS
+2 toepasselijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
"Bij bagger gebruik je het slotje"![]()
Die mag je er zelf op komen zetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef PeRi het volgende:
Lieve Sanne.
Met alle liefde schijt ik op je toilet.
Groetjes en kusjes, Peri.
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
"Bij bagger gebruik je het slotje"![]()
Die snappen de niet-Fokkers niet.quote:
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die mag je er zelf op komen zetten.
Vrouwen poepen niet alleen, ze laten ook windjes en schijten dat ze kunnen!quote:
Dat doen we alleen als we jouw soortgenoten gaan bespreken.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad altijd met z'n tweetjes.
Hebben jullie het vaak over mooie mannen dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat doen we alleen als we jouw soortgenoten gaan bespreken.
Verboden met poep te kleien!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:58 schreef Echo99 het volgende:
Verboden met poep op de muur te smeren.
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:06 schreef Sanne het volgende:
"Gelieve op de muren niet te kakken" moet er dus bij.
nee idd das weer typische iets voor een tweaker.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
[..]
Die snappen de niet-Fokkers niet.
Tijd teveel? Nee, helemaal niet, waar heb je het over, ik heb nooit tijd teveel. Net genoeg, zoals iedereen, jeweets.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef ThinkTank het volgende:
1
2
3
4
5
6[sub]T[/sub]i[sup]j[/sup]d [sub]t[/sub]e[sup]v[/sup]e[sub]e[/sub]l[sup]?[/sup] N[sub]e[/sub]e[sup],[/sup] h[sub]e
[/sub]l[sup]e[/sup]m[sub]a[/sub]a[sup]l[/sup] n[sub]i[/sub]e[sup]t[/sup], [sub]w[/sub]a[sup]a[/sup]r [sub]h[/sub]e[sup]b
[/sup] j[sub]e[/sub] h[sup]e[/sup]t [sub]o[/sub]v[sup]e[/sup]r[sub],[/sub] i[sup]k[/sup] h[sub]e[/sub]b [sup]n[/sup]o[sub]o
[/sub]i[sup]t[/sup] t[sub]i[/sub]j[sup]d[/sup] t[sub]e[/sub]v[sup]e[/sup]e[sub]l[/sub]. [sup]N[/sup]e[sub]t[/sub] g[sup]e[/sup]n
[sub]o[/sub]e[sup]g[/sup], [sub]z[/sub]o[sup]a[/sup]l[sub]s[/sub] i[sup]e[/sup]d[sub]e[/sub]r[sup]e[/sup]e[sub]n[/sub], [sup
]j[/sup]e[sub]w[/sub]e[sup]e[/sup]t[sub]s[/sub].
SICK!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Tijd teveel? Nee, helemaal niet, waar heb je het over, ik heb nooit tijd teveel. Net genoeg, zoals iedereen, jeweets.
Nu snap ik hem pas!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef ThinkTank het volgende:
Lovenswaardig streven van TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |