we hebben toch gewoon plek voor je mannetjequote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan er nog niet zoveel van zeggen, ik heb er natuurlijk zin in, maar ik heb hier een mannetje rondlopenEn daar moet dan wel een oplossing voor zijn.
Nou zal ik misschien een spelbreker zijn, maar eerlijk gezegd zou ik het niet zo heel erg leuk vinden. Ik vind dat een kind gewoon niet zo in mijn beeld van een weekendje weg met de dieetclub past. 'k Heb de hele week al kinderen om me heen en zit daar, heel eerlijk gezegd, in mijn weekend niet zo op te wachten. Sorryquote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Tja ik weet niet in hoeverre jullie het leuk vinden om met zo'n jochie op te trekken natuurlijkIkzelf vind dat best leuk
maar dat geldt misschien niet voor iedereen. Ik denk dat ie het zelf best leuk vindt, lekker veel aandacht
Psst...quote:Op maandag 11 december 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoe komen jullie nu aan 75 euro pp?Ik betaal met de boeking die ik gisteravond heb gedaan nog geen 40 euro pp.
quote:Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
De kortingen gelden gewoon.
55,80 per persoon wordt het dan.
Op dit moment zijn huisjes 9 en 10 nog vrij, dus dames snel reageren, dan kunnen we boeken!
Er zijn ook nog wel meer huisjes vrij, maar dit zijn de twee huisjes die met zijn tweetjes bij elkaar liggen
ik ook!quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
En ik zou het leuk vinden als Freecell ook meeging
quote:Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
psssst...er staan standaard 7 bedden in elke bungalow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |