abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44310645
Het weekend van 10/11 februari is geen optie? Dat zou mij het beste uitkomen
pi_44310728
Mijn voorkeur gaat ook uit naar februari. Ik heb in januari nog een weekendje Milaan in de planning staan ook.
pi_44310806
Verder in feb wordt lastig, omdat de weekends erna grenzen aan de voorjaarsvakantie, waarbij de prijzen omhoog schieten.
pi_44310895
Nu, met EXTRA weekend!

Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy

10-11 februari
Isabeau
Fannetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44311379
Nu, met EXTRA weekend!

Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy
Liejannuh

10-11 februari
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Troel (onder voorbehoud)
Teigan
Octopussy
Jojogirl
Rewimo (in principe)
Levitation
Pandorah

[ Bericht 0% gewijzigd door Liejannuh op 11-12-2006 10:25:44 ]
  zondag 10 december 2006 @ 20:35:55 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_44311405
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44311437
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
Aangepast in de post boven je!
en dat ging gewoon in 1 keer goed!
pi_44311649
ik kan 10/11 februari ook wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44313089
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:08 schreef teigan het volgende:
ik kan 10/11 februari ook wel...

en het heeft zelfs mijn voorkeur

heeft iemand trouwens al gekeken welke weekenden goedkoop zijn:?

[edit] Ik nu dus wel.De weekenden van 2 en 9 februari vallen nog onder de goedkoopste weekendtarieven
[/edit]

[ Bericht 9% gewijzigd door octopussy op 10-12-2006 22:01:26 ]
  zondag 10 december 2006 @ 22:08:38 #110
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44313502
10/11 februari kan ik ook wel geloof ik.
pi_44313555
En ook Jojo heb ik erbij gezet in mijn post.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 22:10:36 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44313580
Ik kan in principe wel (behalve dus 6/7 jan) maar is wel onder voorbehoud omdat we sowieso al een hele drukke tijd voor de boeg hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44313708
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44313862
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef teigan het volgende:
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
Nou, dat hoeft niet hoor? Als iemand boekt, kan de rest toch direct haar deel naar die persoon overmaken? Nog voordat zij het geld overmaakt dus
pi_44314583
dat kan ook ja.... Daar had ik nog niet over nagedacht...
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 22:42:55 #116
43556 miss_dynastie
pi_44314715
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel )
pi_44314902
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel )
haha nee hoor, ik heb gewoon nog niets in mijn agenda staan voor de weekenden van februari. Wat zich eventueel nog aandient heeft pech gehad (tenzij noodgeval). Zou je ook een annuleringsverzekering kunnen meeboeken?

En wat voor huisjes moeten we dan nemen. Mij lijkt zo'n huisje met jaccuzi wel wat, maar we redden het niet met 1 huisje.
pi_44314954
maar als er nu ook maar 1 iemand nog aankomt dat zij meewil, dan redden we het ook al niet echt meer met een 8 persoons huisje...
dus we kunnen ook iets van een 6 persoons met sauna, en een 4 persoons doen ofzo?
pi_44315091
Waar willen we eigenlijk heen? Is Utrecht of de Veluwe niet praktisch? Qua lokatie?
pi_44315551
die in Groenlo(marveld) is geloof ik nu de optie waar we een beetje van uitgaan, omdat Isa daar zo enthousiast over is..

Maar als iemand een ander idee heeft....
pi_44316540
10 / 11 februari kan ik ook wel .
Lijkt mij wel leuk dat Groenlo, ik zit me te bedenken of ik daar niet eerder ben geweest 10 jaar geleden en of die struisvogelboerderij er nog staat.
En als we richting Veluwe gaan: iig heb je bij Leersum een heel park met huisjes, camping ed.
pi_44319665
Van mij hoeft het niet per se op Marveld hoor Daar ga ik het eerste weekend van januari ook naar toe.

Alleen zijn de bungalows daar gewoon heel erg ruim (oppervlak is 2x zo groot als bijv een landal bungalow) en de prijs is vele malen goedkoper dan Centerparcs. En in de winter is er een schaatsbaan incl. schaatsverhuur voor 3 euro of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2006 @ 08:23:37 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_44319809
Schaatsen

Ik ga voor Marveld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44320974
Ik heb geen idee wanneer ik kan, maar slapen gaat sowieso niet, dus dan hoeft het vast niet aangemeld. Hoop ik. Anders koop ik wel een dagkaartje ofzo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44321060
Mijn voorkeur gaat uit naar 10/11 februari. De rest is me wat kort dag... Heb in januari ook altijd een hele reeks verjaardagen (waaronder mijn eigen).

Groenlo vind ik prima, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit waar we heen gaan. Kempervennen mag van mij ook, dan kom ik wel op mijn fietsje. Je kunt daar trouwens ook erg mooi wandelen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')