Aangepast in de post boven je!quote:Op zondag 10 december 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
quote:Op zondag 10 december 2006 21:08 schreef teigan het volgende:
ik kan 10/11 februari ook wel...
Nou, dat hoeft niet hoor? Als iemand boekt, kan de rest toch direct haar deel naar die persoon overmaken? Nog voordat zij het geld overmaakt dusquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef teigan het volgende:
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
haha nee hoor, ik heb gewoon nog niets in mijn agenda staan voor de weekenden van februari. Wat zich eventueel nog aandient heeft pech gehad (tenzij noodgeval). Zou je ook een annuleringsverzekering kunnen meeboeken?quote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel)
Ik woon nu ruim 2 jaar in de Kempen en ik vind het er echt super mooi.quote:Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef YPPY het volgende:
Kempervennen is zelfs de moeite om voor een middag te rijden.Dat is wel mooi inderdaad, in Brabant.
Vick weet ook nog van niets.quote:Op maandag 11 december 2006 10:34 schreef Troel het volgende:
Haal mijn onder voorbehoud maar weg (alhoewel ik uiteraard nog wel Bert zo gek moet krijgen)
Ik geef me vast op voor die laatste optiequote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef YPPY het volgende:
Als je niet naar de sauna wilt, kun je altijd nog het locale golfslagbad in duiken. Of gaan winkelen of chocoladetaart testen voor een avondje uit.
ik dacht eigenlijk dat de korting geldt voor het weekend dat je het huisje hebtquote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Troel het volgende:
De 50% kortingen gaan pas op 5 januari in. Wellicht kunnen we het zo spelen dat we gaan voor de 50 % korting van 2006, dan zijn de huisjes per stuk 10 euro goedkoper
Dan zouden we 538 euro kwijt zijn zeg maar. Als ze heel lief zijn mogen we misshcien zelfs wel de prijs van het halve huisje van 2007, scheelt weer een paar euro.
we hebben toch gewoon plek voor je mannetjequote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan er nog niet zoveel van zeggen, ik heb er natuurlijk zin in, maar ik heb hier een mannetje rondlopenEn daar moet dan wel een oplossing voor zijn.
Nou zal ik misschien een spelbreker zijn, maar eerlijk gezegd zou ik het niet zo heel erg leuk vinden. Ik vind dat een kind gewoon niet zo in mijn beeld van een weekendje weg met de dieetclub past. 'k Heb de hele week al kinderen om me heen en zit daar, heel eerlijk gezegd, in mijn weekend niet zo op te wachten. Sorryquote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Tja ik weet niet in hoeverre jullie het leuk vinden om met zo'n jochie op te trekken natuurlijkIkzelf vind dat best leuk
maar dat geldt misschien niet voor iedereen. Ik denk dat ie het zelf best leuk vindt, lekker veel aandacht
Psst...quote:Op maandag 11 december 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoe komen jullie nu aan 75 euro pp?Ik betaal met de boeking die ik gisteravond heb gedaan nog geen 40 euro pp.
quote:Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
De kortingen gelden gewoon.
55,80 per persoon wordt het dan.
Op dit moment zijn huisjes 9 en 10 nog vrij, dus dames snel reageren, dan kunnen we boeken!
Er zijn ook nog wel meer huisjes vrij, maar dit zijn de twee huisjes die met zijn tweetjes bij elkaar liggen
ik ook!quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
En ik zou het leuk vinden als Freecell ook meeging
quote:Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
psssst...er staan standaard 7 bedden in elke bungalow!
Zou wel gezellig zijn als ze meegaat!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Freecell is nog niet langs geweest. En verder weet ik het niet.
Met meerdere huisjes nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook online reserveren, alleen is nu al bekend hoeveel dames er zeker mee gaan?![]()
Je loopt genadeloos achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:
Dus -als ik het goed begrijp- gaan de volgende mensen mee:
Weekendje Groenlo 9-11 februariIsabeau (bevestigd) Fannetje (bevestigd) Liejannuh (bevestigd) Teigan (bevestigd) Jojogirl (bevestigd) Levitation (bevestigd) Octopussy (bevestigd) Pandorah (bevestigd) Troel (onder voorbehoud)
Kosten zijn ongeveer E 56,- pp. (bij 10 personen). Bij 9 personen is 't dus wat meer (ongeveer E 62,-).
Totaal zijn het nu dus 9 dames... waarvan 8 inderdaad bevestig hebben.
- Troel weet nog niet zeker of ze mee kan... (klopt dat, of loop ik al weer achter?)
- Van Omearos weet ik nog niet of ze meegaat... iemand die dat weet?
- YPPY komt gezellig een (mid)dagje op visite.
Helaas valt Rewimo dus waarschijnlijk af en kan Miss_D (voor zover ze nu kan zien) ook niet mee.![]()
Ben ik nog mensen vergeten? Zie ik verder nog iets over het hoofd?
Dat vermoeden had ik al... vandaar dat ik het nog 'ns vroeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Je loopt genadeloos achter
Ik ben er gewoon!
Gezellig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:33 schreef omearos het volgende:
Ik kan en wil ook wel mee
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
Huisjes zijn gereserveerd, boeking wordt thuisgestuurd.
Inderdaad... ik leg liever geld in een pot, dan dat ik met 30kg boodschappen op de trein stap.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon daar alles halen.Is wel het handigste.
![]()
Dat moet lukken!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
En daar proppen jullie je gewoon met zijn 12-en in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |