ik heb er alleen nog niet veel op draaien, maar hij staat er vast op... en het activeren zal een probleem gaan worden, ik heb gelukkig nu een genuine activated tot juli 2007quote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kijk aan jou heb ik tenminster wat.. vanavond even babbelen..
0-1 Alvesquote:Op zondag 3 december 2006 11:08 schreef FJD het volgende:
MoguhToch maar even Heerenveen op winst gezet. De topscoorder v/d Eredivisie vs de verdediging van Feyenoord
Sudoko...quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef FJD het volgende:
Damn zeg, toch weer 5 punten kwijt omdat Jorrit de doelpunt scoorder v/d wedstrijd van de week goed had "geen doelpuntmaker"Balen maar ach, volgende week weer een kans
Nu slapen, heb een nieuwe frustratie gevonden die me al veels te lang wakker hield: een Sudoko-cubeKolereding
quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef FJD het volgende:
Damn zeg, toch weer 5 punten kwijt omdat Jorrit de doelpunt scoorder v/d wedstrijd van de week goed had "geen doelpuntmaker"Balen maar ach, volgende week weer een kans
Net uitgespeeld. Vond hem wel goed, als in lekker veel actie.. Maar het verhaal en einde en totaal plaatje vond ik wel wat teleurstellend. Wel een paar goeie Angst momenten gehadquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is echt goed, je moet er z.s.m aan beginnen. Bij racen hou ik het bij underground 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |