stond gister nog op 0 punten, ben redelijk bijgekomenquote:Op zondag 3 december 2006 00:47 schreef FJD het volgende:
Zo dat zijn weer twee punten uitgelopen op de nr. 2
Had toch stiekem wel verwacht dat Twente zou gaan winnenNu nog even twijfelen of ik morgen wel of niet Heerenveen op winst zal zetten.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:08 schreef FJD het volgende:
MoguhToch maar even Heerenveen op winst gezet. De topscoorder v/d Eredivisie vs de verdediging van Feyenoord
Jij krijgt geen bier meer van me...quote:Op zondag 3 december 2006 12:44 schreef Silver_Shark het volgende:
ursel straks haalt frank je nog in
Een typisch voorbeeld van pleonasme als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 december 2006 13:13 schreef jpjedi het volgende:
heey zeg Arie`s
Vraagje, is Vista leuk om te proberen of ga ik tegen allerlei problemen aanlopen?
quote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Een typisch voorbeeld van pleonasme als je het mij vraagt.![]()
Bij is alleen de vraag, ligt het probleem aan je installatie, de configuratie, je software je hardware of JP..quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
ervaring zegt mij dat dubbelopisme meer van toepassing is.![]()
Ik twijfelde nog of ik t wel of niet zou doen maar gelukkig was jij me al voorquote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef ursel het volgende:
Een typisch voorbeeld van pleonasme als je het mij vraagt.![]()
quote:(13:14) JeePee: jo Frank
(13:14) Frank: euj
(13:14) JeePee: zeg ik denk aan Vista...gaat me dat veel shit opleveren/?
(13:14) Frank: nee
(13:14) Frank: ik denk aan mooie vrouwen btw
(13:15) JeePee: :S
(13:15) Frank: jij denkt aan vista :S
(13:15) JeePee: vertel
(13:15) JeePee: :P
(13:15) JeePee: nee maar ff zonder gein.
(13:15) JeePee: draaien spellen en apps zonder problemen?
(13:15) Frank: draait perfect op mijn laptop
(13:15) Frank: denk het wel ja
(13:16) JeePee: hmm je zegt " denk het wel
(13:16) JeePee: dan heb ik het al weer
(13:16) JeePee: ^o)
(13:16) Frank: zal allemaal wel los lopen
(13:16) Frank: gewoon doen
(13:17) JeePee: tja gvd heb mijn systeem net goed werkend
(13:17) JeePee: ;)
(13:17) JeePee: x64
(13:17) Frank: eindelijk
(13:17) JeePee: alleen SABnzbd niet
(13:17) JeePee: :S
(13:18) JeePee: ineens werkt die niet meer
(13:18) JeePee: :S
Tss.. je komt pas net online man...quote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik t wel of niet zou doen maar gelukkig was jij me al voor
Ja op MSNquote:
ja is leuk, ik heb de 64bit ultimate op dualbootquote:Op zondag 3 december 2006 13:13 schreef jpjedi het volgende:
heey zeg Arie`s
Vraagje, is Vista leuk om te proberen of ga ik tegen allerlei problemen aanlopen?
kijk aan jou heb ik tenminster wat.. vanavond even babbelen..quote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja is leuk, ik heb de 64bit ultimate op dualboot
quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja op MSN![]()
*newsflash*
er is meer dan MSN!
Hoe kom jij aan de 64 bit ultimate?quote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja is leuk, ik heb de 64bit ultimate op dualboot
ik heb er alleen nog niet veel op draaien, maar hij staat er vast op... en het activeren zal een probleem gaan worden, ik heb gelukkig nu een genuine activated tot juli 2007quote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kijk aan jou heb ik tenminster wat.. vanavond even babbelen..
0-1 Alvesquote:Op zondag 3 december 2006 11:08 schreef FJD het volgende:
MoguhToch maar even Heerenveen op winst gezet. De topscoorder v/d Eredivisie vs de verdediging van Feyenoord
Sudoko...quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef FJD het volgende:
Damn zeg, toch weer 5 punten kwijt omdat Jorrit de doelpunt scoorder v/d wedstrijd van de week goed had "geen doelpuntmaker"Balen maar ach, volgende week weer een kans
Nu slapen, heb een nieuwe frustratie gevonden die me al veels te lang wakker hield: een Sudoko-cubeKolereding
quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef FJD het volgende:
Damn zeg, toch weer 5 punten kwijt omdat Jorrit de doelpunt scoorder v/d wedstrijd van de week goed had "geen doelpuntmaker"Balen maar ach, volgende week weer een kans
Net uitgespeeld. Vond hem wel goed, als in lekker veel actie.. Maar het verhaal en einde en totaal plaatje vond ik wel wat teleurstellend. Wel een paar goeie Angst momenten gehadquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is echt goed, je moet er z.s.m aan beginnen. Bij racen hou ik het bij underground 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |