goed nieuws !!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:36 schreef ursel het volgende:
Na een drukke week met solliciteren iet het er naar uit dat het ook zijn vruchten af begint te geven.
Vandaag heb ik dan eindelijk mijn gesprek bij Flint Group mogen doen. Dit was een open sollicitatie. Eerste kwartaal en derde kwartaal gaan er mensen met pensioen en eigenlijk stond het bij hun pas op de planning om per februari te beginnen met sollicitanten.
Op dit moment ben ik enig kandidaat en hij (j. Vink) had wel een positief gevoel erover. Binnen 2 weken zal ik er meer over horen.
Daarnaast werd ik vandaag nog telefonisch gebeld door Hercules. Zij willen mij graag volgende week vrijdag weer zien om te kijken of we er samen ook uit kunnen komen om een contract te tekenen. Grin Blijkbaar heeft mijn presentatie dus wel indruk gemaakt op ze.. Of de ander was gewoon dramatisch slecht, dat kan natuurlijk ook altijd..
Maar man o man.. Het lijkt wel of er uitverkoop is begonnen ofzo..
Zeker deze week wordt ik van alle kanten benaderd of ik nog interesse heb.
Dus ja.. dat gaat goed en het ziet er bijna wel zeker naar uit dat ik per 1 januari ergens onder de pannen zit..![]()
Lullen kan ik als de beste.. Kheb nog geen een afwijziging gekregen na een gesprek..quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef FJD het volgende:
Gelukkig heb je meer verstand van solliciteren. Man wat wordt je weer gepwnd in de VoetbalpouleDoor Foxie nog wel
Feli iig
ik zei je het ik zou je inhalenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Lullen kan ik als de beste.. Kheb nog geen een afwijziging gekregen na een gesprek..![]()
Maar.. eeuuhh. ja.. Laten we maar niet over de voetbalpoule beginnen he.. dat onderwerp had ik niet aangesneden..![]()
Wat denk je zelf einsteinquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:28 schreef FJD het volgende:
Ik heb een onboard VGA hier, zou dat werken?
Dat gevoel voor sarcasme heb je nog steeds niet ontwikkeld hequote:
Dat heb ik helaas moeten aflerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat gevoel voor sarcasme heb je nog steeds niet ontwikkeld he
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed dat JP z'n PC weer werkt alleen jammer dat ie er waarschijnlijk weer mee gaat klote zodra Kevin weg
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat bedoel ik
Let er op dat ie zometeen niet weer z'n Processor gaat overclocken en daardoor zijn PC sloopt
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Dus? Dat zijn Dikke LamLul bestanden, die doen helemaal niets!
replace user!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:08 schreef Viro het volgende:
Ik heb hulp nodig. Me gateway gaat iedere keer offline! WTF is een gateway? k heb om de 5 minuten geen internet en dan opeens wel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de gateway niet meer automatisch offline gaan en weer online om de 5 minuten ????
lol! en wat is dan je standaard gateway?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
replace user!
Jp zegt: '' hij moet op standaard gateway staan.. dat is het enige dat ik weet''
Hey bausjequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Start>uitvoeren> type "Fieldfuck Gateway"
Nee serieus, ik weet niet hoe ik je kan helpen om het probleem op te lossen.. Maar een gateway is een soort van tussen verbindingsstation dat in en uitkomende data op de juiste wijze adresseert.. ofzo![]()
Nope ik ben de enige met een pc in dit studentenhuis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
lol! en wat is dan je standaard gateway?![]()
Viro, zit je achter een router?
Volgens mij ben je in de war met DNS server. Die zorgt ervoor dat www.fok.nl naar het juiste IP verwijst. Dan hoef je niet meer 234.234.324.32 ofzo in te tikken maar slechts www.fok.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Nee serieus, ik weet niet hoe ik je kan helpen om het probleem op te lossen.. Maar een gateway is een soort van tussen verbindingsstation dat in en uitkomende data op de juiste wijze adresseert.. ofzo![]()
Nee ik bedoelde meer iets als onderdeel van een intern netwerk (router)quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met DNS server. Die zorgt ervoor dat www.fok.nl naar het juiste IP verwijst. Dan hoef je niet meer 234.234.324.32 ofzo in te tikken maar slechts www.fok.nl
Toch niet NFS Carbonquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer iets als onderdeel van een intern netwerk (router)
Maar het probleem blijkt dus anders te zijn en gaat mijn petje iig te boven..Ik ben beter in pwnen met een PKM (al ben ik de laatste tijd wat meer aan het racen, en dat kan ik ook best wel goed
vind het wel leuk racegames)
Nee, Most Wanted en Collin Mc Rae 2005.. en dan nog geeneens online! Wat ik wel eens wil gaan proberen btwquote:
Die is echt goed, je moet er z.s.m aan beginnen. Bij racen hou ik het bij underground 2quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee, Most Wanted en Collin Mc Rae 2005.. en dan nog geeneens online! Wat ik wel eens wil gaan proberen btw
Ik heb ook de demo van GTR2 gedownload en dat lijkt me ook wel wat, maar voor die game wil ik echt het Logitech G25 stuurtje hebben! Super vet, ik speel nu met een ps2 clone joypad van Logitech.. is goed te doen, maar GTR2 is echt simracing en dat wil ik met stuurtje en pedalen doen
Ik heb ook nog de F.E.A.R. extraction point add-on gekocht en daar moet ik ook nog ff mee beginnen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:29 schreef BattleLies het volgende:Sickert hier
ik heb zojuist via steam Css gekocht
Dingen die JP niet kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |