abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44046788
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:00 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zelfde situatie.
Soms ben ik gewoon te moe en soms andersom ook.
Maar als ik niet wil of zij niet wil, dan proberen we het wel soms.
Gevoelsmatig en luisteren naar je intuitie helpt ook.
Scheelt een hoop gekloot voor niks als er hoe dan ook toch niks van gaat komen.
Dat is aan te voelen.
Zowel bij jezelf als je partner.

Sex,sex,sex,sex,sex....
Soms is het ook wel eens lekker om het niet te forceren en gewoon weten dat het niet moet en dat je lekker tegen elkaar aan kan liggen en knuffen en slapen!
(Tipje voor Erodome??? )
Klinkt bekend. Wel ben ik wat vaker moe dan mijn vriend, maar hij komt zeker niets te kort.

Soms proberen we het wel maar voor mij is het vaak toch minder. Als ik echt te moe ben zeg ik overigens gewoon nee. Ook als ik weet dat hij wel heel erg veel zin heeft. Mijn ervaring is dat als ik het echt tegen m'n zin doe ik zowat in tranen uitbarst... dat is niet de bedoeling van sex lijkt me
Just because you can doesn't mean you should
pi_44048262
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:15 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Wel ben ik wat vaker moe dan mijn vriend, maar hij komt zeker niets te kort.

Soms proberen we het wel maar voor mij is het vaak toch minder. Als ik echt te moe ben zeg ik overigens gewoon nee. Ook als ik weet dat hij wel heel erg veel zin heeft. Mijn ervaring is dat als ik het echt tegen m'n zin doe ik zowat in tranen uitbarst... dat is niet de bedoeling van sex lijkt me
Ik ben nooit te moe, en heb juist 's avonds laat bijna altijjd wel zin tegenwoordig. Mijn vriend helaas niet, die wil na een dag gewerkt te hebben 's avonds gewoon slapen en dan moet ik ook echt van em afblijven
Arseen (As), atoomnummer 33
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:03:06 #53
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_44048798
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik ben nooit te moe, en heb juist 's avonds laat bijna altijjd wel zin tegenwoordig. Mijn vriend helaas niet, die wil na een dag gewerkt te hebben 's avonds gewoon slapen en dan moet ik ook echt van em afblijven
Seks na je werk is toch geen werk?
Op een of andere manier haalt ik toch ergens energie vandaan om wat plezier te maken.
Ik dacht dat dat bij de meesten ook zo was. Tenzij ik stijve spieren heb van het sporten of zo. Met verzuurde spieren gaat het ook niet zo makkelijk.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:11:47 #54
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44052256
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef As_33 het volgende:
Ook saai / vaag!
Was het een heel gedoe omdat je zin weg was, en nu moet je doordeweeks weer van meneer afblijven!
ARGH!
pi_44118686
sta alweer een tijdje droog
ook niet echt zin om een scharrel voor een avondje te scoren
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44118868
Nou, het tegendeel werkt ook niet (een vrouw die alleen neukt als ze zelf zin heeft). Je hebt een gezonde instelling.
pi_44176813
M'n meisje heeft ook nog nooit nee gezegd, en ik ook niet. In elk geval niet tegen elkaar. Maarja, kan ook de leeftijd zijn natuurlijk, de hormonen vliegen je om de oren
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:57:03 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44179376
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:08 schreef CecilBDemented het volgende:
sta alweer een tijdje droog
ook niet echt zin om een scharrel voor een avondje te scoren
volgens mij is 'droog staan' vooral een uitspraak voor vrouwen, homo's en beren...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44185736
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef type_29 het volgende:

[..]

Tja, denk je nou echt dat ik je onzeker geblaat ga lezen.
JOHNNY HEITINGA
pi_44185738
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij is 'droog staan' vooral een uitspraak voor vrouwen, homo's en beren...
Waarom beren?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 6 december 2006 @ 10:52:52 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44186903
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:59 schreef Camplo het volgende:

[..]

Waarom beren?
gebbetje.
pi_44187074
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gebbetje.
Kan je dat er niet voortaan bij zeggen? Nu zit ik me al uren af te vragen welke diepe betekenis hier achter zit.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:04:57 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44187176
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Kan je dat er niet voortaan bij zeggen? Nu zit ik me al uren af te vragen welke diepe betekenis hier achter zit.
ja sorry.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:39:08 #64
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44188125
M'n vriendin heeft me ook min of meer bevolen om haar over te halen als ze aanvankelijk geen zin heeft, maar toen dat eens uitgedraaid is op seks terwijl ze er lichamelijk wel maar geestelijk toch nog niet zo'n zin in had voelde ik me toch een beetje vies. Maar over het algemeen lijkt het inderdaad wel te werken.
Vampire Romance O+
pi_44221369
Ik herken het wel ja.. soms ben ik 's avonds eigenlijk te moe.. maar ik vind mijn mannetje zo lekker, dat ik dan toch geen nee zeg.. en gaandeweg krijg ik vanzelf zin!!! Het heeft nog nooit verkeerd uitgepakt Ook heeft mijn vriend nog nooit 'nee' tegen mij gezegd als IK het initiatief neem..misschien wel hetzelfde verhaal..of hij heeft gewoon altijd wel zin
  zondag 10 december 2006 @ 22:11:55 #66
139770 Miasan
Roemer has it
pi_44313621
Ik herken het ook. Ik heb eigenlijk vanuit me zelf helaas bijna nooit zin in sex, mijn hoofd is altijd ergens anders en er is altijd wel iets waar ik om loop te stressen. Maar sinds een paar maanden zeg ik ook geen 'nee' meer tegen vriendlief, dan maak ik wel zin. Het is dan vaak een beetje lastig opstarten (nog snel afgeleid), maar uiteindelijk is het toch heel fijn
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_44318305
Lijkt me vermoeiend zo´n vriendin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44334709
Hangt af van de reden. Als je echt doodop bent van de moeheid of je voelt je ziek/hebt pijn, dan krijg je dus *echt* niet vanzelf zin. Anders krijg ik in elk geval wel zin idd
  maandag 11 december 2006 @ 19:28:23 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44334954
ik vind ochtend-vluggertjes wel ok eik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: