quote:Op woensdag 29 november 2006 19:05 schreef type_29 het volgende:
neuken?
Inkoppertjequote:Op woensdag 29 november 2006 19:05 schreef type_29 het volgende:
neuken?
Volgens mij zei ik niet: "Ik zeg nooit nee wanneer een willekeurige man vraagt of ik seks wil".quote:Op woensdag 29 november 2006 19:05 schreef type_29 het volgende:
neuken?
Kun jij niet een of ander geloof starten?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Kloningin het volgende:
Ik geloof dat ik erodome er wel eens iets over heb 'horen zeggen' hier ergens en ik heb er zelf ook een principe van gemaakt: ik zeg nooit 'nee' als mijn vriend seks wil. Soms heb ik vanuit mezelf helemaal geen zin, maar ik ga dan toch met hem mee en ik krijg gaandeweg vanzelf zin. Ik heb het idee dat het feit dat ik nooit 'nee' zeg mede verantwoordelijk is voor ons buitengewoon fijne seksleven.
Ik ben er ergens ook van overtuigd dat gebrek aan zin bij een vrouw vaak kan worden opgelost door het gewoon tóch te doen.
Zijn er meer vrouwen die het ook zo aanpakken en wat zijn jullie ervaringen?
Tja, denk je nou echt dat ik je onzeker geblaat ga lezen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik niet: "Ik zeg nooit nee wanneer een willekeurige man vraagt of ik seks wil".
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef type_29 het volgende:
[..]
Tja, denk je nou echt dat ik je onzeker geblaat ga lezen.
Flikker op dan als het je niet boeit.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef type_29 het volgende:
[..]
Tja, denk je nou echt dat ik je onzeker geblaat ga lezen.
je kan haar beter over halen te neuken als ze hoofdpijn heeft. als medicijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:20 schreef wmml het volgende:
Ik neem altijd een glas water met een aspro mee naar bed en dan zeg ik "hier schat je aspro" en dan zegt zij vrolijk. "Maar ik heb geen hoofdpijn". En dan doe ik het licht uit.
(Jaja schaamteloos gejat van de reclame)
"Dit nummer is niet in gebruik..."quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Echo99 het volgende:
Het mobiele nummer van mijn vriendin: 06-55134506
Bel dr eens
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
"Dit nummer is niet in gebruik...".
"Dit is een betaal nummer en kost negen en negentig euro cent per minuut"quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef Echo99 het volgende:
Het mobiele nummer van mijn vriendin: 06-55134506
Bel dr eens
Shit, heb ik dr nummer van dr werk doorgegevenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef wmml het volgende:
[..]
"Dit is een betaal nummer en kost negen en negentig euro cent per minuut"
Uhu, het lastige is zeker dat ze alleen op dr werk je vriendinnetje isquote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Shit, heb ik dr nummer van dr werk doorgegeven![]()
Yep.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef wmml het volgende:
[..]
Uhu, het lastige is zeker dat ze alleen op dr werk je vriendinnetje is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pistols at Dawn!
Kloon van mijn vriendje! Ik zeg eigenlijk ook nooit nee tegen mijn vriendje. Maar da's iets van de laatste 1,5 jaar. Voor ik hem kende zei ik maar 1 keer in de maand ja. Ligt er maar net aan met wie dus, met iemand die alleen voor zijn eigen gerief gaat zeg ik regelmatig nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin is ook altijd te porren. ik wil zelf vaak niet.
Sorry dat ik je kansloze wereldbeeld nog verder verkloot hebquote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef Kloningin het volgende:
Dus. Toffe reacties. Enzo.
Tyf maar dicht. Ofzo.
hahahaquote:Op woensdag 29 november 2006 20:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je kansloze wereldbeeld nog verder verkloot heb
Heb je nog meer briljante constateringen die je wil delen?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Kloningin het volgende:
Ik geloof dat ik erodome er wel eens iets over heb 'horen zeggen' hier ergens en ik heb er zelf ook een principe van gemaakt: ik zeg nooit 'nee' als mijn vriend seks wil. Soms heb ik vanuit mezelf helemaal geen zin, maar ik ga dan toch met hem mee en ik krijg gaandeweg vanzelf zin. Ik heb het idee dat het feit dat ik nooit 'nee' zeg mede verantwoordelijk is voor ons buitengewoon fijne seksleven.
Ik ben er ergens ook van overtuigd dat gebrek aan zin bij een vrouw vaak kan worden opgelost door het gewoon tóch te doen.
Als je op die foto's in je FOBO lijkt kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:55 schreef Daalni het volgende:
Heb ook nog nooit geweigerd, maar dat komt toch omdat ik vaker wil...hij daarintegen![]()
Nee, dus je vergelijking slaat als een tang op een varkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef wmml het volgende:
Sex is gewoon een belangrijk ingrediënt in de maaltijd liefde. Een beetje zoals allesbinder bij pannenkoeken (of wordt dat daar niet in gebruikt?).
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je op die foto's in je FOBO lijkt kan ik me er iets bij voorstellen.![]()
Heb ik niet...ehm hee heb je zin om eens wat af te spreken?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef Kloningin het volgende:
FOBO van golferquote:
Golfer maakte een grapje, zoals je aan de P.I. kunt zien. Bovendien staat er geen eens een foto van jezelf in je fotoboek, tenzij je een welbespraakt paard bentquote:Op donderdag 30 november 2006 02:35 schreef Daalni het volgende:
*spiekt*
Tja...niks meer aan jouw commentaar toe te voegen... Kun je eigenlijk alleen maar meewarig om lachen, toch?![]()
Stokslobberenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef onsite het volgende:
Heb wel 's nee gezegd, maar dat was echt bij hoge uitzondering. Zie zegt eigenlijk ook nooit nee, en als dat al wel zo is zegt ze "nee, pijpen?"om vervolgens alsnog geil te worden van het stokslobberen
Zelfde situatie.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef Angst het volgende:
nooit de behoefte om nee te zeggenhelaas zegt me vriend wel soms nee
soms val ik wel in slaap 's avonds laat als hij nog wel zin in heb, maar dan ben ik gewoon zo moe dat ik in slaap kukel ongeacht wat ik wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |