vroeger ging men er automatisch vanuit dat iedereen linksvoor wasquote:Op zondag 10 december 2006 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Prima allemaal. Toch geloof ik er geen zak van. Ze noemen links voor niet 'gewoon' omdat er even veel mensen links voor als rechts voor staan hoor. Ze hebben rechts voor zelfs naar een gefreakte spastische hond genoemd.
jezus, die gast kan echt niet snowboardenquote:Op zondag 10 december 2006 20:49 schreef ForumGek het volgende:
Super relaxte plek waar dit filmpje is gemaakt, leuke kleine kickers en leuke rails. Jammer dat die kerel zo slechte techniek heeft !
http://www.youtube.com/watch?v=OznYDCgo_JM
quote:Op zondag 10 december 2006 22:49 schreef sander89 het volgende:
Veel mensen zullen dit filmpje ook wel gezien hebben maar hij is wel erg vet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=n6XjJU6mjBw&mode=related&search=
Maar ik word echt depri zo wil ook snowboarden maar iedergeval binnekort naar Bottrop alleen die lift is erg klote hoorde ik, iemand daar eerder geweest en is die lift echt zo super erg?
wel apart dat men het in 1900 al zo noemde terwijl het naar goofy (je weet wel van disney) is genoemd en dat die in 1932 is verzonnenquote:Op zondag 10 december 2006 22:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
vroeger ging men er automatisch vanuit dat iedereen linksvoor was
(was bij surfen al, er waren ook zgn. "goofy footed" wedstrijden zodat iedereen met het "verkeerde" been voor moest gaan staan en dat voor iedereen de kansen ongeveer gelijk waren)
daarom heet het "regular" en "goofy"
is van ergens rond 1900 dus al ontstaan enzo![]()
quote:De naam "Goofy" komt waarschijnlijk van het Engelse woord goof dat "stomme fout" betekent.
Jouw quote uit wikipedia gaat over waar Goofy zijn naam vandaan komt.quote:Op maandag 11 december 2006 09:03 schreef 360sjors het volgende:
Merkwaardig. Maar wie beweert hier zeker te weten dat de term goofy is afgeleid van Walt D.'s hond?
Goofy wiki:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
en daarnaast kun je wat Rnej zegt sowieso beter omdraaien als je bij de waarheid uit wil komen
Dat heb je correct geconstateerdquote:Op maandag 11 december 2006 09:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Jouw quote uit wikipedia gaat over waar Goofy zijn naam vandaan komt.
Eindelijk een waardevolle verklaring voor dit prangende vraagstuk!quote:Het is (naar overlevering) zo dat men skaters die niet links voor stonden goofy noemen omdat goofy ook met zijn rechtervoet voor op zijn skateboard stond.
eensquote:en daarnaast kun je wat Rnej zegt sowieso beter omdraaien als je bij de waarheid uit wil komen
Doordeweeks als het rustig is is het goed te doen, in het weekend is het een ramp.quote:Op zondag 10 december 2006 22:49 schreef sander89 het volgende:
Veel mensen zullen dit filmpje ook wel gezien hebben maar hij is wel erg vet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=n6XjJU6mjBw&mode=related&search=
Maar ik word echt depri zo wil ook snowboarden maar iedergeval binnekort naar Bottrop alleen die lift is erg klote hoorde ik, iemand daar eerder geweest en is die lift echt zo super erg?
Komende vrijdagquote:
youtube heeft al beeldenquote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef XL het volgende:
[..]
Wat een clown, die Ed Leigh.... en mooie beelden.
Op een gebroken board een dubbele backflip met spin... Terechte overwinning Travis Rice
mn snowboard ligt al een maand in mn kamer te wachten tot hij weer zn gangetje mag gaan, hij ligt er zo lief bij...quote:Op maandag 11 december 2006 11:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Komende vrijdagTas is al bijna gepakt, kan niet wachten!
't Valt mee. Op de webcams is wel te zien dat ze de boel met sneeuwkanonnen flink aan het bijhouden zijn, enkel donderdag en vrijdag komt het iets boven nul en daarna gaat het weer een paar dagen sneeuwen..quote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef linebear het volgende:
ligt er net een lekkere laag sneeuw... zie ik op internet dat het de komende dagen weer warmer gaat worden
Nou ja, ik ga pas 5 januari...
In Kaprun voorspellen ze nog een keertje 9 graden ter hoogte van Langwiedboden. Zelfs aan de top van de Kitzsteinhorn gaat het nog een keer dooien (op 15 december!).quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
't Valt mee. Op de webcams is wel te zien dat ze de boel met sneeuwkanonnen flink aan het bijhouden zijn, enkel donderdag en vrijdag komt het iets boven nul en daarna gaat het weer een paar dagen sneeuwen..
Vooralsnog weinig. Ik ga echter niet vrijdag zoals de rest hier, maar pas op 28 dec.quote:Op maandag 11 december 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
zolang er maar nieuwe sneeuw bijkomt he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |