amateur, om 20.00 uur wakker worden, net als gtst begint, is het echte werk.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:56 schreef Unity het volgende:
Luister goed, want wat ik je nu ga vertellen, vertel ik maar één keer, én het is baanbrekend. En, niet te vergeten: waar.
Geniet ervan!
Je bent student, zeg je. Ik neem aan, dat je tussen de 19 en 24 jaar oud bent. Over niet al te lange tijd, moet je aan het werk. Ongeacht of je de studie die je nu volgt haalt of niet. Grote kans dat je van negen tot vijf achter je bureau zit, vanaf dat moment. Iedere dag, vroeg opstaan. Je moet er immers representatief uitzien. Klinkt heel leuk en interessant, maar uiteindelijk betekent het gewoon dat je niet meer de mogelijkheid hebt om je de dag ervoor helemaal klem te zuipen, als je dat wilt. Je vrijheden, die zijn in één klap verdwenen. Foetsie. Deze situatie is vergelijkbaar met het moment waarop je ouders je vertellen dat sinterklaas helemaal niet bestaat. Evenals de paashaas. Kortom: een onverwachte klap in je ballen.
En daar sta je dan. Of zit je, eerder. Achter een bureau. Verantwoordelijkheden. Wie had dát ooit gedacht! Kut man, vroeg opstaan, vroeg naar bed. Grote kans, dat je zult verlangen naar die goede, oude tijd. De tijd dat je nog zonder al te veel kopzorgen jezelf hé-le-maal onder de tafel kon zuipen. De volgende dag lekker tot twaalf uur, of misschien zelfs twee uur 's middags voor gevorderden, zoals ondergetekende, in je bed blijven liggen.
Deze kans is als door god gegeven. Of door je ouders. Of de IB-groep. Ontken niet dat je ervan geniet, want ik wéét dat je stiekem ervan geniet. En jij weet dat ook.
Deze kans om uit te slapen krijg je maar één keer in je leven. Misschien twee keer, als je werkloos raakt, en drie keer als je arbeidsongeschikt wordt verklaard. Maar de meeste mensen mogen al blij zijn met één periode in hun leven, waarin ze kunnen uitslapen op werkdagen. Dus, zeg ik: geniet ervan. En laat je vooral niet leiden door wat 'hoort'.
Met vriendelijke groet,
een uitslaper.
Die godverdomme morgen om 8 uur uit z'n bed moet voor een presentatie.
hihihihiquote:Op woensdag 29 november 2006 12:34 schreef neyk het volgende:
hihihi ja is een heel bekent verschijnsel ikzelf heb er totaal geen moeite mee maar vriendje van me wel hihi.
heb er een oplossing voor gevonden ik bel hem gewoon elke morgen wakker hihihi, probleem opgelost en hij weet dat als het dan nog niet lukt ik een kantelbed voor hem koop![]()
![]()
.
dan word hij zo zijn bedje uit gekiepert en is dan vanzelf wakker.
maar ze hebben wel gelijk hier te laat naar bed gaan en geen regelmaat hebben is heel de oorzaak
Leg die telefoon weg, gooi die computer het raam uit en ga slapen zegquote:Op donderdag 7 december 2006 04:12 schreef Pascal86 het volgende:
ik:
gisteren anderhalf uur geslapen, want ik zat lekker te smsen met vriendin tot half 4 en 5 uur wekker :S
en nu weer msn en ik moet 0700 eruit.
Mafketel....quote:Op donderdag 7 december 2006 04:12 schreef Pascal86 het volgende:
ik:
gisteren anderhalf uur geslapen, want ik zat lekker te smsen met vriendin tot half 4 en 5 uur wekker :S
en nu weer msn en ik moet 0700 eruit.
ik ga vandaagquote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mafketel....
Ga gewoon naar haar toe, neuken van 21:00 tot 24:00 en daarna lekker pitten![]()
Jij bent zo te lezen echt een hopeloos geval.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef jd1982 het volgende:
Vanmorgen werd ik 7uur wakker, 5min voor de wekker, ik dacht... YES! Eindelijk wordt ik uit mezelf wakker... nog ff ogen dicht gedaan omdat de echte wekker toch zo ging... (waarom geen idee)... werd opeens om 5 voor 8 weer wakker, nog net 5min kunnen douche, weer net 3 minuten te laat op werk... ik wordt er GEK van...
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:37 schreef Koewam het volgende:
Laatst had ik om 13.45 college. Ik was te laat
En ja hoor, ik was 10 min te laat. Hoe krijg ik het voor elkaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:01 schreef magnifor het volgende:
Morgen heb ik pas om 13.30 les, maar toch is de kans groot dat ik morgen te laat op school ben.
Keep us postedquote:Op donderdag 7 december 2006 23:10 schreef jd1982 het volgende:
Nouw ik wil zo eigenlijk in bed... morgen weer een aflevering van 'de soap der ontwaking'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |