Dat heb ik dus ook. Alleen het uit mijn bed werpen lukt niet.quote:Op maandag 4 december 2006 23:40 schreef longinus het volgende:
Ik heb geen problemen met vroeg opstaan, ik heb problemen met vroeg wakker worden.
dus ik werp mijzelf uit bed, ga koffie zetten, ga me verzorgen, drink mijn koffie en ga doen wat ik moet doen.
Ik heb ongeveer een uur nodig om helder te worden, dat is een uur na het koffie drinken.
Jaaaaaa, groepstherapiequote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef Zyggie het volgende:
Doe dat. Post een post! Dan bewijs je dat je op bent!
er zijn genoeg banen dat je elke dag om 11.00 kan beginnen of later.quote:
Guttegut, hoe bevalt het leven verder zonder ruggegraat ?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:53 schreef jd1982 het volgende:
Half 8 opgestaan, 15min vroeger dan gister, was alsnog 10minuten te laat op werk
Kutquote:Op woensdag 6 december 2006 12:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Guttegut, hoe bevalt het leven verder zonder ruggegraat ?
je komt er welquote:Op woensdag 6 december 2006 11:53 schreef jd1982 het volgende:
Half 8 opgestaan, 15min vroeger dan gister, was alsnog 10minuten te laat op werk
als ik een paar uur te laat wakker word ben ik na de paniekerige adraline stoot inderdaad heel erg wakker, voel me tegelijkertijd ook wel erg kut en loserigquote:Op maandag 4 december 2006 03:11 schreef Seneca het volgende:
Ik heb dus ook altijd dat ik wel wakker wordt, maar in een dermate comatose staat verkeer dat ik me niet bewust ben van wat ik doe en mijn omgeving. Zo kan ik soms een uur, en soms wel twee uur blijven liggen voordat ik een staat van bewustzijn bereik waarin het besef tot me doordringt dat ik al lang wakker had moeten wezen! Op het moment dat dat besef komt dat je je hebt verslapen krijg je ook meteen zo'n stoot adrenaline door je heen. Bijkomend voordeel daarvan is dat je meteen klaarwakker bent. Maar wel 2 uur te laat.
Om het allemaal nog erger te maken ben ik doordat ik altijd laat wakker ben, ook altijd pas heel laat moe. Het is nu 3 uur 's nachts, en ik ben nog klaarwakker (lees: ik sta voor mn gevoel zo strak als een bos uien), waardoor iedere poging om toch te gaan slapen gedoemd is te mislukken.
Overigens heb ik het bovenstaande probleem eigenlijk nooit wanneer ik vroeg moet werken. Blijkbaar heb je op een onderbewust niveau dan toch door dat als je niet op tijd wakker wordt, er sociale consequenties aan vastzitten (i.e. je krijgt op je flikker van je baas). Als ik moet werken wordt ik zelfs zonder wekker nog op tijd wakker. Het probleem doet zich eigenlijk alleen voor wanneer ik pas college heb om een uur of twee smiddags, en ik overdag wil studeren.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Prioriteiten veranderen gewoon.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:42 schreef jd1982 het volgende:
Het is ook geen kwestie van willen, maar echt dat je smorgens in een andere wereld leeft he... ik ben ook totaal niet aan te spreken zo vroeg... heb schijt aan de hele wereld, denk heel raar... paar uur later denk ik, waarom dacht ik er vanmorgen zo raar over
Word ik serieus slaperig van. Ik krijg dan hartkloppingen, voel me moe en opgefokt, en wil het liefst in bed liggen om even bij te komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
cafeine...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |