abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44013306
Op het moment dat je wekker afgaat, moeten er stroomschokken op je matras komen te staan
  donderdag 30 november 2006 @ 03:16:23 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44013341
tvp

En nu ga ik naar bed
Confidence through competence
  donderdag 30 november 2006 @ 03:24:48 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44013348
Vrij vervelend ja. Dit heb ik dus ook. Ik krijg het echt niet voor elkaar om vroeg op te staan. M'n natuurlijke patroon lijkt iets van 4-11 te zijn. Als ik iets anders wil dan dat, dan moet ik constant moeite doen.

Dat is op zich niet zo erg, maar het is zo irritant dat ALS ik een keer vroeg op moet, ik dus meestal een nacht heb van 3 tot 5 uur slaap. Altijd gaar dus.

Met veel verplichtingen 's ochtends wil het me na een paar gare dagen wel lukken om m'n bioritme te verbeteren. Dus 's ochtends gelijk los gaan met iets, een tentamen, een vergadering, etc. Een paar uur chillen of leren werkt hierbij helaas niet zo goed, dan voel ik me 's ochtends ontzettend loom en dan word ik juist 's avonds weer heel actief, dan lig ik tot laat te draaien.

De een zegt je moet altijd op dezelfde tijd naar bed, de ander zegt wakker liggen in bed is niet goed omdat je dan minder positieve associaties ermee krijgt, tsja...

Ik neem soms Valdispert, maar dat doet me niet veel, volgens mij. Ik rook wel eens een jointje om loom te worden 's avonds, dat is wel wat makkelijker inslapen.

Ben aan het denken over een uitgebreider wekkersysteem, misschien met afspelen van muziek. Maar het moet ook voor m'n vriendin weer niet te irritant worden. Die wil in het weekend altijd uitslapen tot 13-14 uur, ik geef haar geen ongelijk met haar baan+filerijden+overuren. Dus in het weekend heb ik wat minder opties (en daar zak ik dus vaak ook weer terug naar m'n standaardpatroon).

Dus TvP!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44014526
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef RobinK het volgende:
puur een gebrek aan discipline.
Het is geen probleem maar een zwakte....
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik ergens de pest aan heb is het wel mezelf verslapen en daarom denk ik je onderscheid moet maken tussen de volgende 2 dingen.

1. Je verslaapt je regelmatig maar neemt geen maatregelen (zoals extra wekker, radio, medicijn, etc)
2. Je verslaapt je regelmatig maar onderneemt actie om dit te voorkomen.

Bij de eerste optie kan je denk ik met recht zeggen dat de betreffende persoon gebrek aan discipline heeft. Dat hij moeite heeft om uit bed te komen zal best waar zijn, maar het kan immers niet zo zijn dat hij gedurende de hele dag geen oplossingen voor de volgende morgen kan bedenken.

Bij de tweede persoon kun je wel stellen dat hij een probleem heeft met uit bed komen, maar kun je hem verder niet veel verwijten omdat hij er toch van alles aan doet om dit te verhelpen.

Om op mezelf terug te komen. Als ik niet een extra wekker zet waarvoor ik uit bed moet om hem uit te schakelen dan gaat het fout. Bij mij heeft het te maken met mijn dopamine aanmaak 's morgens vroeg. Hierdoor lig ik er soms echt als een zombie bij waardoor ik dingen doe, zoals mijn wekker uitschakelen, waar ik me totaal niet van bewust ben.

Het ene mens is nou eenmaal sneller wakker dan het andere. Kan je er iets aan doen als je moeilijk wakker wordt? Nee. Kan je er iets aan doen als het een structureel probleem is? Ja. Slecht wakker worden opzich heeft niets te maken met gebrek aan discipline, het probleem niet willen verhelpen wel.

Zo.

Overigens heb ik mezelf de afgelopen 2 jaar niet meer verslapen. Puur dankzij de 2e wekker, want de telefoonwekker in mijn bed schakel ik nog regelmatig uit zonder me hier van bewust te zijn.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_44015017
Oeh, ik heb er net vanochtend 1 bedacht! Ook ik heb wel eens moeite met opstaan, maar als ik 's avonds voor het slapen 2 glazen water drink, moet ik 's ochtends pissen als een reiger. En als ik dan toch al op die koude plavuizen sta, dan kan ik net zo goed uit bed blijven...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 30 november 2006 @ 09:55:00 #106
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_44015895
Als je dan opstaat, meteen felle lichten aan doen.
KISSSSSSSSSSS
  donderdag 30 november 2006 @ 12:01:27 #107
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_44019213
ik heb exact hetzelfde probleem
aantal goeie tips hier
an urge to help mankind overcomes me
pi_44023081
Voor een psychologievak dat ik heb gevolgd, moest ik een boek lezen: The Primal Teen (Barbara Strauch).

In dit boek wordt beschreven hoe de hersenen geduren de adolescentie nog steeds veranderen en wat dit voor invloed op de adolescent heeft. Ik weet niet hoe oud alle mensen hier zijn die last hebben van dit niet vroeg in slaap kunnen vallen en niet op kunnen staan syndroom, maar volgens mevrouw Strauch - en dit doe ik zo uit mijn hoofd dus ik kan iets verkeerd uitleggen - is er dus een stofje waardoor je moe wordt en dus wilt gaan slapen. In de adolescentieperiode wordt dit stofje echter uren later aangemaakt dan bij kinderen en volwassenen, waardoor adolescenten idd pas rond een uur of 2 hun bed in willen duiken en 's ochtends hun bed niet uit te krijgen zijn...

Dat biedt geen oplossing voor de problemen hier (behalve het vooruitzicht dat het misschien weer over gaat), maar misschien wel een verklaring?
  donderdag 30 november 2006 @ 14:58:09 #109
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_44024091
quote:
Op donderdag 30 november 2006 02:56 schreef Unity het volgende:
Luister goed, want wat ik je nu ga vertellen, vertel ik maar één keer, én het is baanbrekend. En, niet te vergeten: waar.

Geniet ervan!
Je bent student, zeg je. Ik neem aan, dat je tussen de 19 en 24 jaar oud bent. Over niet al te lange tijd, moet je aan het werk. Ongeacht of je de studie die je nu volgt haalt of niet. Grote kans dat je van negen tot vijf achter je bureau zit, vanaf dat moment. Iedere dag, vroeg opstaan. Je moet er immers representatief uitzien. Klinkt heel leuk en interessant, maar uiteindelijk betekent het gewoon dat je niet meer de mogelijkheid hebt om je de dag ervoor helemaal klem te zuipen, als je dat wilt. Je vrijheden, die zijn in één klap verdwenen. Foetsie. Deze situatie is vergelijkbaar met het moment waarop je ouders je vertellen dat sinterklaas helemaal niet bestaat. Evenals de paashaas. Kortom: een onverwachte klap in je ballen.

En daar sta je dan. Of zit je, eerder. Achter een bureau. Verantwoordelijkheden. Wie had dát ooit gedacht! Kut man, vroeg opstaan, vroeg naar bed. Grote kans, dat je zult verlangen naar die goede, oude tijd. De tijd dat je nog zonder al te veel kopzorgen jezelf hé-le-maal onder de tafel kon zuipen. De volgende dag lekker tot twaalf uur, of misschien zelfs twee uur 's middags voor gevorderden, zoals ondergetekende, in je bed blijven liggen.

Deze kans is als door god gegeven. Of door je ouders. Of de IB-groep. Ontken niet dat je ervan geniet, want ik wéét dat je stiekem ervan geniet. En jij weet dat ook.

Deze kans om uit te slapen krijg je maar één keer in je leven. Misschien twee keer, als je werkloos raakt, en drie keer als je arbeidsongeschikt wordt verklaard. Maar de meeste mensen mogen al blij zijn met één periode in hun leven, waarin ze kunnen uitslapen op werkdagen. Dus, zeg ik: geniet ervan. En laat je vooral niet leiden door wat 'hoort'.

Met vriendelijke groet,
een uitslaper.
Die godverdomme morgen om 8 uur uit z'n bed moet voor een presentatie.
Ik zou best iedere dag uit willen slapen. (of niet eens zo zeer uitslapen maar later slapen en later opstaan dan de rest van de wereld vereist.)

Als ik dat doe over een paar jaar als ik geen student meer ben en een serieuze baan heb word ik waarschijnlijk ontslagen. Als ik me nu constant verslaap haal ik me studie niet. Dan kan ik dus net zo goed helemaal niet studeren/ werken en de hele dag niks doen. Maar dat lijkt me nou niet echt een leuke dagbesteding
pi_44024127
TVP
  donderdag 30 november 2006 @ 15:02:17 #111
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_44024210
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef Gripper het volgende:
Oeh, ik heb er net vanochtend 1 bedacht! Ook ik heb wel eens moeite met opstaan, maar als ik 's avonds voor het slapen 2 glazen water drink, moet ik 's ochtends pissen als een reiger. En als ik dan toch al op die koude plavuizen sta, dan kan ik net zo goed uit bed blijven...
WOW dat zou geweldig zijn als het zou werken
  donderdag 30 november 2006 @ 15:36:00 #112
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_44025272
Veel water drinken is gezond, twee vliegen in 1 klap
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_44029246
Zorg dat je 1 van voorgaande tips gebruikt (die met de stereo op wekfunctie op afstand is het beste) en dat iedere dag, dus ook op zaterdag en zondag. Als je die discipline kunt opbrengen dan ben je al een heel eind. Kun je dat niet, omdat je zonodig moet stappen ofzo, dan raad ik je aan om je prioriteiten te herzien. Lees het verhaal van Unity nog eens en je weet wat ik bedoel.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:00:14 #114
55709 Stereotomy
pi_44029869
Ik denk toch dat het een gebrek aan discipline is. Als ik bijv. een tentamen heb 's ochtends op 9 uur, reken maar dat ik dan op kan staan. Als ik geen college heb 's ochtends, neem maar dan aan dat ik niet wakker word van zo'n kutwekker en tot 11 uur blijf liggen.
pi_44030010
tvp'tje.. heb het elke ochtend als ik naar me werk moet..
ps. Ik ben gek op mijn werk, dus daar ligt het niet aan
─_(º.0)_/─
pi_44037762
Ik zet altijd de wekker van m'n stereo; meestal een half uur tot drie kwartier van te voren;
dan heb ik nog zo'n irritante rotwekker van de hema die loeihard afgaat en op snooze gaat door het schermpje in te drukken en na vijf minuten weer afgaat. Het is op zo'n vroege ochtend gewoon te ingewikkeld om dat kreng helemaal uit te zetten dmv een schuifje achterop --> dan kom je er dus wel uit.

Wat ik ook erg geinig vind, is dat ik in m'n laatste droom dingen met de radio opfok, hoor je in je droom dus dingen die echt zijn gezegd. Erg leuk als je later verwijzingen hoort naar je "droom"
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 30 november 2006 @ 21:45:30 #117
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44037899
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:55 schreef Fawn het volgende:
Als je dan opstaat, meteen felle lichten aan doen.
En indien mogelijk ('s winters dus niet) meteen met je neus in de zon
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44038734
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:06 schreef borbit het volgende:

[..]

na niet echt in een trance ofzo. Het is meer dat het enige wat ik denk is : terug naar bed, terug naar bed. in een soort slaapdronken toestand. Maar meestal weet ik er helemaal niks meer van als ik achteraf echt wakker word.

Heb ook wel eens dat ik zonder het me te herineren iets gedaan heb. (af en toe zet ik de wekker uit, zet koffie apperaat aan, en strompel terug naar bed/ bank om daar weer in slaap te vallen, maar dat is heel af en toe hoor normaal blijf ik wel wakker als ik eenmaal meer dan 20 seconden rondgelopen heb ofzo.)
Owww wat herken ik dit toch . Ik vind het heerlijk om 's ochtends lekker de tijd te hebben en rustig aan te kunnen doen. Maar als het eenmaal wakker word dan denk ik daar totaal anders over.. wat irritant is. Bij mij was (en nu weer is) het zo dat het puur aan mijn ritme ligt en leefgewoonte.
pi_44040137
Mijn ervaring is dat muziek het beste werkt. M'n pc start elke ochtend om 6 uur op, en begint om 6:15 mp3-tjes te spelen, steeds harder, tot ik 'm terugdraai op normaal volume. Daarvoor zal ik wel uit bed moeten. Eenmaal opgestaan moet ik niet weer terug gaan liggen, want dan ben ik ook zo weer ingedommeld.
pi_44040185
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef Ridocar het volgende:
Mijn ervaring is dat muziek het beste werkt. M'n pc start elke ochtend om 6 uur op, en begint om 6:15 mp3-tjes te spelen, steeds harder, tot ik 'm terugdraai op normaal volume. Daarvoor zal ik wel uit bed moeten. Eenmaal opgestaan moet ik niet weer terug gaan liggen, want dan ben ik ook zo weer ingedommeld.
Welk programmatje? Want dat vind ik eigenlijk best wel een tof idee .
pi_44040465
Het advies van Unity kan ik mij wel in vinden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 02:51:20 #122
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_44045303
gewoon een baan zoeken zodat je laat kan beginnen. doe ik ook .

probleem opgelost
  vrijdag 1 december 2006 @ 02:54:17 #123
55709 Stereotomy
pi_44045323
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:51 schreef Uiteraard het volgende:
gewoon een baan zoeken zodat je laat kan beginnen. doe ik ook .

probleem opgelost
Vertel
pi_44045452
Ben je ‘s avonds als je thuis komt zo moe dat je als een baksteen inslaap valt :p (had ik toch bij men vakantiejob in een fabriek).
Anyway deze jongen met een slaaprobleem kruipt ook maar eens onder de lakens
  vrijdag 1 december 2006 @ 07:09:37 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_44045792
TVP, ook erg last van Al jaren overigens, kan me 1 nacht herinneren waar ik goed heb geslapen ook.. (En dat was in t ziekenhuis tijdens een slaaponderzoek )
Word echt elke ochtend gebroken wakker .
pi_44046262
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 07:09 schreef GotC het volgende:
TVP, ook erg last van Al jaren overigens, kan me 1 nacht herinneren waar ik goed heb geslapen ook.. (En dat was in t ziekenhuis tijdens een slaaponderzoek )
Word echt elke ochtend gebroken wakker .

verkapt GOTC-adoratie post
pi_44046352
Ik heb er totaal geen moeite mee. Ik heb ook geen wekker of iets dergelijks nodig. Ik word iedere werkdag automatisch om 6:00 wakker en dan sta ik meteen op. Alleen in het weekend blijf ik langer liggen.

TS, misschien is dit wat:

EUROSOLAR lichtwekker. Wakker worden met opkomend licht net alsof de zon opgaat. Zo zouden we eigenlijk allemaal wakker moeten worden, want dat is goed voor het bioritme, maar helaas gebeurt dit zelden. Met de Eurosolar lichtwekker echter wordt dit mogelijk! U stelt een tijd in wanneer u wakker wilt worden. Daarna kiest u hoe laat het licht aan moet gaan (15 of 30 min. voordat u wakker wilt worden). De onderste rij lampjes gaat dan 15 of 30 min. vóór het alarm aan en dat bouwt zich verder op tot alle lampjes branden. Dus net alsof de zon opkomt. Op het gekozen tijdstip gaat dan tevens een alarm af.

Ook met inslaapfunctie en normale alarmfunctie te gebruiken als gewone wekker en tevens als bedlamp.

¤ 69,-
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:50:31 #128
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_44046436
Beetje erg commercieel dit? Maar, ik kan me wel indenken dat als het langzaam licht om je wordt, je lichaam een prikkel krijgt van hé, tijd om op te staan, want de dag begint. Mindder somber dan wakker worden en het os donker om je heen. Las er gisteren iets over in een artikel over lichttherapie bij winterdepressie, en klonk wel aannemelijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_44046555
Jah ik slaap ook slecht en sta moeilijk op, werkt zo'n lichtwekker? Iemand ervaring?
pi_44046614
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef borbit het volgende:

[..]

WOW dat zou geweldig zijn als het zou werken
Dit klopt wel, als je brak bent, heb je zo'n dorst dat je er wel uit MOET, terwijl je er niet uit hoeft op zondag en ook niet wil
pi_44049038
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Welk programmatje? Want dat vind ik eigenlijk best wel een tof idee .
Het is een plugin dat werkt op XMMS (een Winamp kloon op Linux)

Voor Winamp zijn er ook genoeg alarm-plugins te vinden:
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=104265
(voorbeeldje)
pi_44054417
Lijkt me ook wel tof, maar hoe zorg je ervoor dat je pc automatisch opstart op een bepaald uur? Denk niet dat die plugin dat kan.
pi_44058872
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:04 schreef attix het volgende:
Lijkt me ook wel tof, maar hoe zorg je ervoor dat je pc automatisch opstart op een bepaald uur? Denk niet dat die plugin dat kan.
Nee, dat kan die plugin niet, een beetje bios heeft een functie dat de pc automagisch opstart. (RTC alarm oid.) Heeft 'ie die functie niet, dan zul je 'm moeten laten draaien.
pi_44122766
Als je ouder wordt gaat het probleem van "door de wekker heen slapen" echt wel over. Maar het opstaan blijft een probleem, ik ben al uren voor de wekker wakker maar kan dan niet opstaan, dan voel ik me zogenaamd ziek zwak en misselijk. Vroeger toen ik nog jong was toen hoorde ik de wekker gewoon niet en voelde me (als ik de wekker dat wel hoorde) nog erger ziek zwak en misselijk. Je moet er dus gewoon maar aan wennen dat je problemen hebt met opstaan, disipline tonen en een sterke kop koffie drinken sochtends
god schiep uit gouden korenaren.......
pi_44122854
Ik heb dus ook altijd dat ik wel wakker wordt, maar in een dermate comatose staat verkeer dat ik me niet bewust ben van wat ik doe en mijn omgeving. Zo kan ik soms een uur, en soms wel twee uur blijven liggen voordat ik een staat van bewustzijn bereik waarin het besef tot me doordringt dat ik al lang wakker had moeten wezen! Op het moment dat dat besef komt dat je je hebt verslapen krijg je ook meteen zo'n stoot adrenaline door je heen. Bijkomend voordeel daarvan is dat je meteen klaarwakker bent. Maar wel 2 uur te laat.

Om het allemaal nog erger te maken ben ik doordat ik altijd laat wakker ben, ook altijd pas heel laat moe. Het is nu 3 uur 's nachts, en ik ben nog klaarwakker (lees: ik sta voor mn gevoel zo strak als een bos uien), waardoor iedere poging om toch te gaan slapen gedoemd is te mislukken.

Overigens heb ik het bovenstaande probleem eigenlijk nooit wanneer ik vroeg moet werken. Blijkbaar heb je op een onderbewust niveau dan toch door dat als je niet op tijd wakker wordt, er sociale consequenties aan vastzitten (i.e. je krijgt op je flikker van je baas). Als ik moet werken wordt ik zelfs zonder wekker nog op tijd wakker. Het probleem doet zich eigenlijk alleen voor wanneer ik pas college heb om een uur of twee smiddags, en ik overdag wil studeren.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44123052
Een vriendin nemen die je uit bed kietelt. Gegarandeerd succes.

Maar het heeft alles te maken met doorzettingsvermogen. Ik verslaap me ook wel eens omdat ik simpelweg te zwak ben om op te staan, maar dat moet je juist doorbreken. Als je weet dat je 's ochtends 1000 euro kan winnen, dan sta je ook wel op, dus de wil is het die ontbreekt.
  maandag 4 december 2006 @ 06:01:45 #137
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_44123143
Damn.

Ik begon met de wekker ver weg te zetten, later werden het twee wekkers, nu heb ik 3 normale wekkers, verstopt tussen de kasten en achter de tv, de tv zelf, een telefoon, kerstlampjes, een stereotoren, een stroboscoop en jawel, een rookmachine. De timer heb ik verstopt onder een kast.

Dit, echter, had dus weinig effect..
Ik trok met geweld de timer tevoorschijn en trok de stekker er uit, en de wekkers zijn allang gesneuveld.

Elke keer dook ik weer in mn nest, allemaal in een roes, en ondertussen dacht ik stiekem "dan kom ik maar te laat, mn bed is belangrijker".
Terwijl ik de avond er voor tot diep in de nacht stoned, veel te gedreven zit te forumen en knutselen; een excuus bedenken om niet te gaan slapen, met de volle verstand van wat de consequenties zijn:

Verslapen-> kutheid op school -> zwerver. (op lange termijn)

En dat willen we niet!

Dus waarom wil ik niet slapen?
Op school gaat het niet goed omdat ik te vaak afwezig ben, en slapen = tijdreizen.
Als ik ga slapen, moet ik eerder naar school, is eerder dat kutmoment met al die wekkers, eerder gezijk aan me kop.
En hoe kutter het op school gaat, hoe sterker dat patroon word.

Dat is toch dom? Het slaat gewoon nergens op!
Je moet gewoon met je luie donder naar school gaan en niet zeuren.
Later word het nog veel erger, dus geniet er inderdaad maar van.

Maar Het heeft geen nut.
Dus wtf, waarom ga je niet gewoon?
En die vraag heb ik mezelf al 3427 keer gesteld.

En toen dacht ik; rot op man, het heeft toch geen zin om duizend wekkerst te zetten, ik ga naar de huisarts!
Die kerel zat me trouwens ook met vage ogen aan te staren, maar goed.
Hij heeft me doorverwezen naar een psych en ik hoor het wel van hem.

Ik spreek nu wel uit me zelf, maar als het echt zo dwars zit, moet je dat ook gewoon doen. Want later krijg je er toch wel spijt van als je het niet gedaan heb. En wie weet wat voor boeiends er uit komt. Slaapproblemen kunnen ontstaan uit een of ander iets waarmee je zit in je hoofd. Ik heb het niet echt uit je text kunnen opmaken, maar het lijkt zo verdomd veel op waar ik mee te maken heb.
Dus ga naar een psych ofzo.

Want echt jonge, de situatie van nu kan je echt niet gebruiken later.

Welterusten.

verkapte tvp
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_44123755
quote:
Op maandag 4 december 2006 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Een vriendin nemen die je uit bed kietelt. Gegarandeerd succes.
Sowww... ik had een tijdje een scharrel, een potentiele vriendin, zij maakte mij elke ochtend wakker, irritaaaaaaant... elke ochtend werd ik wakker met het idee in me hoofd 'pokkewijf!'...

Is dus ook nu niet mijn vriendin...
quote:
Op maandag 4 december 2006 03:11 schreef Seneca het volgende:
Ik heb dus ook altijd dat ik wel wakker wordt, maar in een dermate comatose staat verkeer dat ik me niet bewust ben van wat ik doe en mijn omgeving. Zo kan ik soms een uur, en soms wel twee uur blijven liggen voordat ik een staat van bewustzijn bereik waarin het besef tot me doordringt dat ik al lang wakker had moeten wezen! Op het moment dat dat besef komt dat je je hebt verslapen krijg je ook meteen zo'n stoot adrenaline door je heen. Bijkomend voordeel daarvan is dat je meteen klaarwakker bent. Maar wel 2 uur te laat.
En dit had ik vanmorgen nog, dacht hey kwart voor 7, netjes, zo eruit, dan ben ik lekker op tijd... ineens was het kwart voor 8, dacht gvd, daar gaat mn rustige morgen... ineens van ene op andere moment was het 10 over 8 (dan moet ik al in de auto zitten!)... helemaal geschokt in 1 klap wakker en in 5 seconden kleren aan zonder douche (bah! haat ik!) en in de auto, toch weer 8 minuten te laat op werk........ als altijd...... (me baas kijkt niet meer raar op van te laat komen).

[ Bericht 47% gewijzigd door jd1982 op 04-12-2006 08:47:31 ]
  maandag 4 december 2006 @ 10:13:02 #139
146230 Liewec
70's movies rule
pi_44124962
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Liewec op 05-12-2006 00:12:13 ]
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  maandag 4 december 2006 @ 10:13:52 #140
146230 Liewec
70's movies rule
pi_44124978
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Liewec op 05-12-2006 00:12:29 ]
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  maandag 4 december 2006 @ 16:32:20 #141
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_44136021
Ik ben ook een luie slampamper!!

Maar ik kom wel mn bed uit als ik verantwoordelijkheden heb. Voor mn werk of school...

Als ik niets te doen heb op een dag dan kom ik dus echt niet mn bed uit he. Kan ik zoveel wekkers zetten als ik wil haha

Maargoed het is een stukkie 'verstand op nul blik op oneindig'. Op zaterdag begin ik om 06:00 op mn werk. De wekker gaat dan om 05:00. Soms slaap ik dan net 2 a 3 uur maar ik kom er wel uit... Zonder nadenken eigenlijk.... maf he
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 4 december 2006 @ 16:35:02 #142
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_44136113
ow ja, afgelopen vrijdag moest ik draaien op een feest, was pas om 03:00 thuis en redelijk stronken. Toen heb ik dus helemaal geen wekker gehoord Gelukkig belde een collega me wakker en dan schik ik zo vna de tijd dat ik in 1 keer naast mn bed sta. Uiteindelijk nog om 06:30 aanwezig, voornamelijk lichamelijk, dat dan weer wel.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 4 december 2006 @ 16:48:50 #143
55709 Stereotomy
pi_44136648
quote:
Op maandag 4 december 2006 06:01 schreef MOD het volgende:
Damn.

Ik begon met de wekker ver weg te zetten, later werden het twee wekkers, nu heb ik 3 normale wekkers, verstopt tussen de kasten en achter de tv, de tv zelf, een telefoon, kerstlampjes, een stereotoren, een stroboscoop en jawel, een rookmachine. De timer heb ik verstopt onder een kast.

-knip-
Een rookmachine

Maargoed, jouw beschrijving herken ik *meer* dan goed. Ik heb exact hetzelfde... en ik wil ook geen zwerver worden.
pi_44137898
Lopende wekker moet slapers uit bed krijgen misschien?
Had ooit ook ergens iets gelezen over een wekker die aanvoelt wanneer hij je op welke manier wakker moet maken
pi_44148105
wat zelf bij mij een probleem is dat ik 's avonds, 's nachts actief wordt.
heerlijk om 1:00uur wat sit ups te doen of Discovery, Opera of en andere herhalingen van programma's te bekijken. veel beter kunnen concentreren op huiswerk.

gewoon even ontspannen van een drukke dag.

tjah en dan moeilijk wakker worden..
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 4 december 2006 @ 22:36:03 #146
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44148216
Morgen uit bed knallen!
Zyggie.
pi_44149660
Gaan we't doen?
  maandag 4 december 2006 @ 23:15:58 #148
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_44150318
Ik ga het proberen, morgen geen gezeik, 7uur wekker en dan direct eruit... nu voel ik me alsof dat best moet lukken!!!

Nu...
  maandag 4 december 2006 @ 23:36:12 #150
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44150384
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:34 schreef jd1982 het volgende:
Ik ga het proberen, morgen geen gezeik, 7uur wekker en dan direct eruit... nu voel ik me alsof dat best moet lukken!!!

Nu...
We can do it!
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')