geprobeerd maar werkte niet. zelfs met tape wekker afgeplakt maar tien had ik me wekker kapot gegooid en verder geslapen. (en extra klote wakker worden want verslapen en wekker kapot)quote:Op woensdag 29 november 2006 13:01 schreef RobinK het volgende:
de tip om de wekker aan de andere kant van de kamer te zetten, zodat je er wel uit moet?
die werkt niet of heb je die niet geprobeerd?
zou het echt zin hebben om hiermee naar me huisarts te gaan?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef ericeric het volgende:
[..]
Zo nee: Ga eens een dokter bezoeken wanneer je uiteindelijk wel opgestaan bent.
doe ik niet meer hoor. Maar het doel was dat ik dan niet bij de knopjes kon zodat ik de wekker niet uit kon zetten en dus uiteindelijk wel wakker zou moeten worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:08 schreef MissMatch het volgende:
met welk doel tape je je wekker af?
interesant, ik ga het onthouden al gebruik ik liever zo weinig mogelijk medicijnen..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Valeriaan is een plantextract waar je rustiger van wordt, zoiets als die inslaappillen waar iemand anders het over had(maar dan iest minder sterk denk ik). Is bij elke drogist zonder recept te krijgen.
oke dus het is te gebruiken voor examens, om in slaap te vallen en om gelukkiger te worden. Is wel een wonder middel zeg.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef MissMatch het volgende:
http://www.valdispert.nl/valdispert/rust.html
ja ik had hem gevondenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:22 schreef MissMatch het volgende:
Deze link is bij nader inzien beter voor jouw situatie:
http://www.valdispert.nl/valdispert/nachtrust.html
ik moet er ook minstens 3 keer per week om 6 uur uitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef de_Druif het volgende:
Stel je niet aan! Ik moet er om 6 uur uit en dat gaat prima, als je het vaker doet wen je er aan
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:53 schreef borbit het volgende:
OP geupdate met wat er tot nu toe bedacht is
Dit advies gold alleen als je zelfs niet op zou kunnen staan als je huis in brand stond (en je niet bedweld was door de rook etc etc). Als je namelijk DAN nog niet op kunt staan is er sprake van een ernstig lichamelijk probleem.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef borbit het volgende:
[..]
zou het echt zin hebben om hiermee naar me huisarts te gaan?
ik ga er ook absoluut vanuit dat het geen lichamelijk probleem is of iets dergelijks. Ik ontken ook niet dat ik me er over heen moet zetten met discipline en inspanning. Daar ben ik nu ook mee bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef ericeric het volgende:
[..]
Dit advies gold alleen als je zelfs niet op zou kunnen staan als je huis in brand stond (en je niet bedweld was door de rook etc etc). Als je namelijk DAN nog niet op kunt staan is er sprake van een ernstig lichamelijk probleem.
Je gaf echter al aan dat je bij brand wel op zou kunnen staan. Het is dus uiteindelijk gewoon een mentaliteitsprobleem en daar kun je je alleen overeen zetten met discipline en inspanning. Er zit niks anders op. Het zal wel niet het antwoord zijn dat je graag wilde horen, maar waarschijnlijk wel het antwoord dat je eigenlijk zelf al had bedacht als je eerlijk bent.
zou kunnen klinkt wel ongeveer hetzelfde. Weet nog vaag dat ik toen ik klein was naar een soort psycholoog ben geweest die zei dat het wel iets van een stoornis zou kunenn zijn, en er soort mee van verbonden ook problemen heb met concentratie. (concentreren is ook niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Katey het volgende:
Ik had hier laatst iets over gelezen op Fok! .. iemand kwam toen met de optie dat het een slaapstoornis kan zijn.
weet je nog welk topic dat was?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Katey het volgende:
Ik had hier laatst iets over gelezen op Fok! .. iemand kwam toen met de optie dat het een slaapstoornis kan zijn.
Om deze preciese reden heb ik 3 wekkers, die zo ingesteld staan dat het precies vervelend is:quote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Zet om te beginnen je wekker ver van je bed. Tegen de tijd dat je je wekker uit heb kunnen zetten ben je al iets meer wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |