als je op het genoemende tijdstip niet eens zat te fokken maar sliep?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:47 schreef MissPink het volgende:
Wat een herkenning hier! Ik heb hetzelfde probleem al zo lang als ik me kan herinneren eigenlijk, op de basisschool al. Ik heb van de dokter de tip gekregen om zo'n ouderwetse bellenwekker te kopen, want " die maken zo'n teringherrie dat je zeker weten wakker wordt" Nou, mooi niet dus..
Als het onding (waar iedereen in huis en de buren wakker van worden) vlak bij mijn hoofd staat (ong. 15 cm), zet ik em uit..in mijn slaap..Het is geen roes, of half-slaap ofzo, ik doe het echt terwijl ik nog slaap..
Toen dacht ik, dan zet ik em verder weg, dan moet ik er wel uit...maar dan slaap ik er gewoon dwars doorheen. Deze week was het toppunt, ik had de wekker van de telefoon gezet om kwart over 8, de normale wekker 5 minuten later, en de ouderwetse wekker om half 9...ik werd om 11 uur wakker...mijn telefoon had ik uitgezet, maar die andere 2 stonden dus nog lekker herrie te produceren, al 2,5 uur lang...
Langzaam begin ik echt wanhopig te worden, want dit is gewoon zwaar k*t![]()
ik was om 9 uur wakker!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb college om 15:30. Het is nu 12:00. Ik ben echt goed.
Nee, van hout. Stijlvoller dan ijzer.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Toch niet dat gammele ijzeren grijze gedrocht van IKEA?
Dat ding is alleen gemaakt om in te slapen. Alleen van omdraaien gaat 'ie al schudden.
Die reactie had ik al verwacht..ik zat te fokken omdat ik niet kon slapen, das namelijk een ander probleempje van me. Volgens mijn arts is laat naar bed gaan niet zo'n probleem, als je maar wel op tijd eruit gaat. Dan ben je na een tijdje vanzelf zo moe dat je wel op tijd kan slapen. Maarja, dan moet je wel wakker worden van de wekker en dat moet ik dus eerst zien op te lossen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
als je op het genoemende tijdstip niet eens zat te fokken maar sliep?![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef MissPink het volgende:
[..]
Die reactie had ik al verwacht..ik zat te fokken omdat ik niet kon slapen, das namelijk een ander probleempje van me. Volgens mijn arts is laat naar bed gaan niet zo'n probleem, als je maar wel op tijd eruit gaat. Dan ben je na een tijdje vanzelf zo moe dat je wel op tijd kan slapen. Maarja, dan moet je wel wakker worden van de wekker en dat moet ik dus eerst zien op te lossen..
Klopt klopt, ik ben het liefs elke dag vrij, en slaap het liefst ook altijd uit, maar als ik zoals op vrijdag tot 15uur werk dan ben ik voor mijn gevoel nog vroeg vrij, doe ik enorm veel nuttige dingen smiddags EN savonds!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef borbit het volgende:
Ik merk dat als ik vroeg me bed uit weet te komen dat ik de rest van de dag me wel moe voel. maar ook veel gemotiveerder ben.
ik baal er gewoon van dat het niet lukt
je was gisteren iig tot ver na middernacht nog actief.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef borbit het volgende:
damn ik baal er echt van
ik moest op zich nergens heen, dus ben gelukig niet weer ergens te laat gekomen
maar ik wou gewoon vroeg op staan, wil ik gewoon iedere dag volhouden.
Ik merk dat als ik vroeg me bed uit weet te komen dat ik de rest van de dag me wel moe voel. maar ook veel gemotiveerder ben.
En op wie doel je nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef honderd het volgende:
Weet je, te laat wakker worden is één ding, ik heb dat ook regelmatig omdat ik van relax doen houd. Maar te laat wakker worden, en dan net gaan doen of het heel stoer is vind ik nogal kansloos. Doet me een beetje denken aan de 2e klas waar je heel stoer deed als je niet geleerd had.
Treurig.
man je ging ook veelstelaat erin..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef borbit het volgende:
damn ik baal er echt van
ik moest op zich nergens heen, dus ben gelukig niet weer ergens te laat gekomen
maar ik wou gewoon vroeg op staan, wil ik gewoon iedere dag volhouden.
Lees toch eens goed, is toch overduidelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef jd1982 het volgende:
[..]
En op wie doel je nuniemand hier die het "stoer" vindt volgens mij...
wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef honderd het volgende:
Weet je, te laat wakker worden is één ding, ik heb dat ook regelmatig omdat ik van relax doen houd. Maar te laat wakker worden, en dan net gaan doen of het heel stoer is vind ik nogal kansloos. Doet me een beetje denken aan de 2e klas waar je heel stoer deed als je niet geleerd had.
Treurig.
Flikker een eind op uit dit topic als je alleen mensen de grond in wil stampen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef honderd het volgende:
[..]
Lees toch eens goed, is toch overduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |