abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2006 @ 23:26:58 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44237377
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef Xith het volgende:
Wat ik doe: Verstop de wekker op een hele moeilijke plek. Zodat als hij afgaat ik moet opstaan, naar de kast moet lopen, ik op mijn tenen moet staan op erbij te kunnen, en dan ben ik al haf wakker
Post maar even, want als ik dat zo lees eindigt het morgen met een kast die bovenop je valt als je erop probeert te klimmen.
Confidence through competence
pi_44237402
Wakker worden is werkelijk verschrikkelijk. Als ik moeite heb mijn bed uit te komen in de ochtend dan zal ik de hele dag chagrijnig zijn, of verlangen naar mijn bed.
Als ik vroeg op moet staan dan zet ik de wekker onder mijn bed, welk een twee persoonshoogslaper is van de IKEA, zodat ik wel helemaal mijn bed uit moet komen. En uit mijn hoogslaper komen is niet iets wat je zo makkelijk doet. Zeker niet in de ochtend.
pi_44237713
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef moelan0e het volgende:
Wakker worden is werkelijk verschrikkelijk. Als ik moeite heb mijn bed uit te komen in de ochtend dan zal ik de hele dag chagrijnig zijn, of verlangen naar mijn bed.
Als ik vroeg op moet staan dan zet ik de wekker onder mijn bed, welk een twee persoonshoogslaper is van de IKEA, zodat ik wel helemaal mijn bed uit moet komen. En uit mijn hoogslaper komen is niet iets wat je zo makkelijk doet. Zeker niet in de ochtend.
Toch niet dat gammele ijzeren grijze gedrocht van IKEA?
Dat ding is alleen gemaakt om in te slapen. Alleen van omdraaien gaat 'ie al schudden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_44238382
haha en ik maar denken dat ik de enige loser ben die last van dit prob heeft
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44238392
morgen pas om 18:00 ergens zijn dus....

haal ik wel
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:10:46 #216
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44238404
Dit vraagt gewoon om groepstherapie. In een afgesloten zaal moeten we ons ritme hervinden.
Zyggie.
  vrijdag 8 december 2006 @ 00:18:43 #217
55709 Stereotomy
pi_44238562
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
Dit vraagt gewoon om groepstherapie. In een afgesloten zaal moeten we ons ritme hervinden.
Ik zet zo mijn adres hier neer en dan moeten jullie morgenvroeg hiernaartoe komen rijden en dan aanbellen, goed?

Maar dan moeten jullie nog vroeger opstaan dan ik. Dat gaat fout.
pi_44238591
Ik heb al geprobeerd mijn wekker aan de andere kant van mijn kamer te leggen, maar met 3 bij 3 kun je eigenlijk overal bij (en vervolgens weer verder slapen), dus dat hielp niet.
Maar nu ligt hij op de hoogste plank van mijn kamer. Moet ik eerst op mijn stoel en dan op mijn bureau klimmen, om hem uit te zetten.

Het móet helpen. Hoop ik.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  vrijdag 8 december 2006 @ 01:12:18 #219
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_44239133
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:10 schreef Zyggie het volgende:
ja een afgesloten zaal zonder ramen en klokken
pi_44240105
Wat een herkenning hier! Ik heb hetzelfde probleem al zo lang als ik me kan herinneren eigenlijk, op de basisschool al. Ik heb van de dokter de tip gekregen om zo'n ouderwetse bellenwekker te kopen, want " die maken zo'n teringherrie dat je zeker weten wakker wordt" Nou, mooi niet dus..
Als het onding (waar iedereen in huis en de buren wakker van worden) vlak bij mijn hoofd staat (ong. 15 cm), zet ik em uit..in mijn slaap.. Het is geen roes, of half-slaap ofzo, ik doe het echt terwijl ik nog slaap..
Toen dacht ik, dan zet ik em verder weg, dan moet ik er wel uit...maar dan slaap ik er gewoon dwars doorheen. Deze week was het toppunt, ik had de wekker van de telefoon gezet om kwart over 8, de normale wekker 5 minuten later, en de ouderwetse wekker om half 9...ik werd om 11 uur wakker...mijn telefoon had ik uitgezet, maar die andere 2 stonden dus nog lekker herrie te produceren, al 2,5 uur lang...
Langzaam begin ik echt wanhopig te worden, want dit is gewoon zwaar k*t
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44240115
Dit topic is voor mij geschreven! .

Serieus. .
pi_44240122
ik had op een gegeven moment 3 wekkers...
  vrijdag 8 december 2006 @ 02:51:02 #223
55709 Stereotomy
pi_44240138
Het begint bij vroeg naar bed gaan hoor
pi_44240139
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het begint bij vroeg naar bed gaan hoor
i know. gisteren 4:30 ofzo. vandaag dus over een kwartier. . dat is al een behoorlijke vooruitgang.
  vrijdag 8 december 2006 @ 02:52:34 #225
55709 Stereotomy
pi_44240147
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:51 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

i know. gisteren 4:30 ofzo. vandaag dus over een kwartier. . dat is al een behoorlijke vooruitgang.
Ik juich me ook altijd te pletter als ik om 11:00 uur weet op te staan voor een college om 13:30
pi_44240350
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:47 schreef MissPink het volgende:
Wat een herkenning hier! Ik heb hetzelfde probleem al zo lang als ik me kan herinneren eigenlijk, op de basisschool al. Ik heb van de dokter de tip gekregen om zo'n ouderwetse bellenwekker te kopen, want " die maken zo'n teringherrie dat je zeker weten wakker wordt" Nou, mooi niet dus..
Als het onding (waar iedereen in huis en de buren wakker van worden) vlak bij mijn hoofd staat (ong. 15 cm), zet ik em uit..in mijn slaap.. Het is geen roes, of half-slaap ofzo, ik doe het echt terwijl ik nog slaap..
Toen dacht ik, dan zet ik em verder weg, dan moet ik er wel uit...maar dan slaap ik er gewoon dwars doorheen. Deze week was het toppunt, ik had de wekker van de telefoon gezet om kwart over 8, de normale wekker 5 minuten later, en de ouderwetse wekker om half 9...ik werd om 11 uur wakker...mijn telefoon had ik uitgezet, maar die andere 2 stonden dus nog lekker herrie te produceren, al 2,5 uur lang...
Langzaam begin ik echt wanhopig te worden, want dit is gewoon zwaar k*t
als je op het genoemende tijdstip niet eens zat te fokken maar sliep?
pi_44241315
Nou daar ben ik weer, wekker ging 7.15, zodat ik direct onder de douche MOET, bleef ligge ligge ligge... kwart voor 8 eronder, haast haast, NET op tijd op werk door voordelige stoplichten, dat wel

Handdoeken klaarleggen etc helpt dus verder ook weinig, het is gewoon ff die deken van je af doen en die enorm zere ogen als je het licht aan doet...
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:56:22 #228
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44241562
Ik heb de oplossing gevonden!!!! Wil iemand misschien mijn wekker lenen? Ze is ongeveer 1.10 meter groot, bijna 5 en succes gegarandeerd. (Vooral om 5 uur 's ochtens )
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:04:25 #229
55709 Stereotomy
pi_44246226
Ik heb college om 15:30. Het is nu 12:00. Ik ben echt goed.
pi_44246278
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb college om 15:30. Het is nu 12:00. Ik ben echt goed.
ik was om 9 uur wakker! .
pi_44246544
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Toch niet dat gammele ijzeren grijze gedrocht van IKEA?
Dat ding is alleen gemaakt om in te slapen. Alleen van omdraaien gaat 'ie al schudden.
Nee, van hout. Stijlvoller dan ijzer.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:21:04 #232
68091 borbit
pi_44246708

net wakker
klote
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:23:25 #233
55709 Stereotomy
pi_44246764
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:21 schreef borbit het volgende:

net wakker
klote
Ja, ga die maar even wassen ja
pi_44246931
Hadden jullie er ook weer zo'n moeite mee vandaag? Of liggen we allemaal nog te snoezen?
zzz
pi_44247011
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 03:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

als je op het genoemende tijdstip niet eens zat te fokken maar sliep?
Die reactie had ik al verwacht..ik zat te fokken omdat ik niet kon slapen, das namelijk een ander probleempje van me. Volgens mijn arts is laat naar bed gaan niet zo'n probleem, als je maar wel op tijd eruit gaat. Dan ben je na een tijdje vanzelf zo moe dat je wel op tijd kan slapen. Maarja, dan moet je wel wakker worden van de wekker en dat moet ik dus eerst zien op te lossen..
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44247619
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef MissPink het volgende:

[..]

Die reactie had ik al verwacht..ik zat te fokken omdat ik niet kon slapen, das namelijk een ander probleempje van me. Volgens mijn arts is laat naar bed gaan niet zo'n probleem, als je maar wel op tijd eruit gaat. Dan ben je na een tijdje vanzelf zo moe dat je wel op tijd kan slapen. Maarja, dan moet je wel wakker worden van de wekker en dat moet ik dus eerst zien op te lossen..
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:53:11 #237
68091 borbit
pi_44247737
damn ik baal er echt van
ik moest op zich nergens heen, dus ben gelukig niet weer ergens te laat gekomen
maar ik wou gewoon vroeg op staan, wil ik gewoon iedere dag volhouden.

Ik merk dat als ik vroeg me bed uit weet te komen dat ik de rest van de dag me wel moe voel. maar ook veel gemotiveerder ben.

ik baal er gewoon van dat het niet lukt
pi_44247874
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef borbit het volgende:
Ik merk dat als ik vroeg me bed uit weet te komen dat ik de rest van de dag me wel moe voel. maar ook veel gemotiveerder ben.

Klopt klopt, ik ben het liefs elke dag vrij, en slaap het liefst ook altijd uit, maar als ik zoals op vrijdag tot 15uur werk dan ben ik voor mijn gevoel nog vroeg vrij, doe ik enorm veel nuttige dingen smiddags EN savonds!
pi_44248992
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:53 schreef borbit het volgende:
damn ik baal er echt van
ik moest op zich nergens heen, dus ben gelukig niet weer ergens te laat gekomen
maar ik wou gewoon vroeg op staan, wil ik gewoon iedere dag volhouden.

je was gisteren iig tot ver na middernacht nog actief.
Zegt ook wat over jouw ritme. Misschien en idee om wat vroeger te gaan slapen ofzo.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_44250237
Het is niet zozeer dat ik niet wakker wordt maar als ik de lucht buiten het bed voel en het is te koud draai ik mezelf, gevolg: 3 uur later wakker. S'avonds als ik ga tukken en denk eraan dat ik volgende dag om 7 op moet maakt me chagerijnig.

Laten we maar op houden dat ik geen ochtendmens ben.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')