Matigquote:
gammele fietsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Waarschuwing: Fietsen op een gammelle fiets kan de gezondheid ernstige schade toebrengen.
Zelfspot post![]()
Hint:quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gammele fiets![]()
hoeveel had je gezopen ???
Welke?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm post jij je foto's ook weer eens
Ohw mên...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Matig
1 tand helemaal afbroken
1 tand deels afgbroken
1 tand scheef
hechtingen in kin + bovenlip
eten is een beetje pijnlijk
Zonder tandjesquote:
Fijn......quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw mên...
Ik heb het ook gehad, en dat blijf je altijd voelen
Succesquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fijn......
* Xtreem gaat naar huis... proberen te eten![]()
Nog steeds de problemen met de versnellingsbak van je Opel, die heb je toch weken terug al laten fixen?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef PNG het volgende:
Garage Appel = ZAADgarage
Werden er zo uitgeknikkerd met nog schakelmechanisme te stellen en bak te vullen en 2 wielen derop.
neehee, toen reed ie m aan barrelsquote:Op donderdag 30 november 2006 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog steeds de problemen met de versnellingsbak van je Opel, die heb je toch weken terug al laten fixen?
Ik dacht dat ie met een werkende naar de ring was geweest (met die audi 80 crater repoquote:Op donderdag 30 november 2006 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
neehee, toen reed ie m aan barrels
een werkende fietsquote:Op donderdag 30 november 2006 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie met een werkende naar de ring was geweest (met die audi 80 crater repo)
Vannacht had het gevroren... Ik moest GVD een 10 minuten krabben...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef Fugie het volgende:
rubbers van de opel zij beetje rot dek ik, tis weer bijzonder vochtig in de auto
wordt nog leuk als het weer gaat vriezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |