Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonenquote:
Ja, net alsof de mammie van Huug elke avond in de kroeg hangt eh.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonendr was welgeteld nog 1 kroeg open gisteravond om half 10
![]()
Dude, je hebt tot augustus altijd in Doetinchem gewoond, pleasequote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ik zou daar voor geen goud willen wonendr was welgeteld nog 1 kroeg open gisteravond om half 10
![]()
Doetinchem is qua uitgaan prima, een hele zwik cafe's en 3 clubs in t centrum en binnen 20min rijden 2 grote (2000 en 5000 man) clubs.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, je hebt tot augustus altijd in Doetinchem gewoond, please
In Den Helder zit je binnen 20 minuten in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doetinchem is qua uitgaan prima, een hele zwik cafe's en 3 clubs in t centrum en binnen 20min rijden 2 grote (2000 en 5000 man) clubs.
Toch niet ene Tom M.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je? Ik ken 2 mensen uit Doetinchem. En die patsen ook altijd heel erg
.
En het grappige is. Het zijn Alfa-fappers.![]()
![]()
. En ik lieg niet!
quote:Hoi ik ben wegens mijn werk bijna nooit thuis......alleen het weekeinde.
dus te huur van af maandags 0700uur tot vrijdag 1900uur.
vandaar dat ik mijn appartement aanbied.
het appartement is een 1 slaapkamer, grote badkamer met bad/douche en toilet, wasmaschiene en droger in een apparte ruimte.
openkeuken met alles er op en eraan.
het appartement is compleet luxe ingericht en op de slaapkamer een heel groot bed, met een grote kleren kast.
ik ben dus alleen het weekeinde thuis....
dus het is alleen voor door de weeksvanaf maandag 0700uur tot vrijdag avond na 1900uur.
de vraagprijs is : 375euro
Sexy he?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Xtreem het volgende:
Waarschuwing: Fietsen op een gammelle fiets kan de gezondheid ernstige schade toebrengen.
Zelfspot post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |