Iig iemand die in de voorhoede moet staan imoquote:Op donderdag 30 november 2006 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is gewoon een spits.
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventjequote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
En je punt is?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventje
dat doet Stam dan weer goed bij Ajaxquote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef Jasza het volgende:
Stam moet hem maar is voor ze hol trappen.
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemtquote:
En dat is een reden hem niet te halen?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemt
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat is een reden hem niet te halen?
Ik zou hem gewoon halen.HTC kan hem wel onder de uim houden denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Tuurlijk wel. Schwalbes in je nadeel zijn klote, maar als ze in je voordeel zijn dan is het all in the game.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Julian Jenner: 28-02-1984quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden.
En hij is de grootste ego die ik ken op de Nederlandse veldenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
Ja, klopt allemaal, en als hij dan de eerste 2 man fe-no-me-naal voorbij is schiet hij de bal krachteloos achter de achterlijnquote:Op donderdag 30 november 2006 04:30 schreef twi het volgende:
Ik vind juist dat Rosales explosief is. Hij is heel snel op de eerste meters, en is best behendig in de kleine ruimte.
Jij hebt echt totaal geen verstand van voetbal, je bent gewoon Argentina-geil en dus is Mauro Rosales beter dan Julian Jenner of Tom de Mul. Doe die oogkleppen eens af, pannekoek.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rosales speelt al 4 jaar op een hoog niveau, Jenner pas net
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
.
Mauro Rosales is gewoon zwaar kut, daarom staat hij ook niet meer in OP.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |