Iig iemand die in de voorhoede moet staan imoquote:Op donderdag 30 november 2006 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is gewoon een spits.
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventjequote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
En je punt is?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventje
dat doet Stam dan weer goed bij Ajaxquote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef Jasza het volgende:
Stam moet hem maar is voor ze hol trappen.
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemtquote:
En dat is een reden hem niet te halen?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemt
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat is een reden hem niet te halen?
Ik zou hem gewoon halen.HTC kan hem wel onder de uim houden denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Tuurlijk wel. Schwalbes in je nadeel zijn klote, maar als ze in je voordeel zijn dan is het all in the game.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Julian Jenner: 28-02-1984quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden.
En hij is de grootste ego die ik ken op de Nederlandse veldenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
Ja, klopt allemaal, en als hij dan de eerste 2 man fe-no-me-naal voorbij is schiet hij de bal krachteloos achter de achterlijnquote:Op donderdag 30 november 2006 04:30 schreef twi het volgende:
Ik vind juist dat Rosales explosief is. Hij is heel snel op de eerste meters, en is best behendig in de kleine ruimte.
Jij hebt echt totaal geen verstand van voetbal, je bent gewoon Argentina-geil en dus is Mauro Rosales beter dan Julian Jenner of Tom de Mul. Doe die oogkleppen eens af, pannekoek.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rosales speelt al 4 jaar op een hoog niveau, Jenner pas net
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
.
Mauro Rosales is gewoon zwaar kut, daarom staat hij ook niet meer in OP.![]()
Stadionverbodquote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooral dat stadionverbod voor Perez is nog het meest lachwekkend.
Vanavond relatief laat naar Amsterdam, wel direct naar het home als ik daar nog aan toe kom. Tentamens
Mooizo, want met het oog op een 4-4-2 met Mauro Rosales naast KJH, is het wellicht verstandig mij vooraf goed vol te gieten, zodat ik het allemaal niet helemaal meekrijg.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef the_hunter het volgende:
Home is alleen voor de wedstrijd open, Montana. Tijdens en na de wedstrijd is het home gesloten.
quote:
quote:FIFA dreigt Perez
Van onze Telesportredactie
ZEIST, donderdag
Minimaal vijf wedstrijden schorsing, een boete van bijna 12.000 euro en een wereldwijd stadionverbod gedurende de schorsing. Deze straf hangt Ajacied Kenneth Perez boven het hoofd voor zijn opmerking ’kankerneger’ aan het adres van assistent-scheidsrechter Nicky Siebert.
De Deense aanvaller liet zich gaan tijdens de competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Twente op 19 november.
Sinds afgelopen zomer voert de wereldvoetbalbond FIFA een antidiscriminatiecampagne.
Wordt Perez door de KNVB schuldig bevonden aan discriminerend gedrag, dan is de voetbalbond reglementair gehouden om minimaal de door de FIFA vastgestelde straf uit te spreken. Het staat de nationale bonden vrij zwaardere sancties op te leggen bij discriminerend gedrag. Normaliter bepalen de nationale voetbalbonden de strafmaat bij wangedrag in de nationale competitie. In juni gingen de nationale federaties echter akkoord met de door de FIFA vastgestelde minimumstraf voor ernstig wangedrag, waaronder discriminatie.
Inmiddels heeft de aanklager van de KNVB alle rapporten binnengekregen en zal hij na bestudering ervan op korte termijn besluiten Perez wel of niet in staat van beschuldiging te stellen.
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met de Mul Gabri Sneijder en Manucharian op het middenveld en Perez en huntelaar voorin (Perez om huntelaar heen), kunnen beide vleugelmiddenvelders opkomen en Urby als Links back (bij gebrek aan Stam)
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - Vermaelen - Emanuelson
De Mul - Gabri - Sneijder - Manucharian (of roger)
Huntelaar - Perez
het is een verkapte 433 jaquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!
Dat zal het inderdaad worden. Ik verwacht een uitstekende Roger, Sneijder en Huntelaar...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!
Overigens is Urby Emanuelson geschorst, dus Thomas Vermaelen linksback, George Ogararu rechtsback, Johnny Heitinga en Zdenek Grygera centraal?
zo aanvallend zal je Ajax voorlopig echt niet zien hoor.... Zeker niet in europa. Waar een thuiswedstrijd tegen de nummer 12 van spanje toch een makkie zou moeten zijn. Helaas is de realiteit anders........ Heeft Ajax dat onoverwinnelijke eigenlijk ooit wel is gehad in de Arena?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut ja, Urby... hmm... Misschien zou ik dan Ogaragu - Heitinga - grygera - Vermaelen spelen, maar liever Heitinga - Grygera - Vermaelen en Maduro iets ervoor...
ligt aan de grasmatquote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
zo aanvallend zal je Ajax voorlopig echt niet zien hoor.... Zeker niet in europa. Waar een thuiswedstrijd tegen de nummer 12 van spanje toch een makkie zou moeten zijn. Helaas is de realiteit anders........ Heeft Ajax dat onoverwinnelijke eigenlijk ooit wel is gehad in de Arena?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens is Urby Emanuelson geschorst, dus Thomas Vermaelen linksback, George Ogararu rechtsback, Johnny Heitinga en Zdenek Grygera centraal?
Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goalquote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja. In de CL jaren geleden.
9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goal![]()
stond destijds de europacup en cl altijd op 128. Niet om dat ik me nou een ontzettende f-sider voel ofzo, maar daar was toen altijd een supersfeer. Die 3-2 viel nog voor rust dacht ik.... Geloof dat iedereen, iedereen in de armen viel. Had toen seizoenskaart in 423. Nou dat was wel wat anders.... vandaar dat ik bij beker, ed... altijd naar 128 gingquote:Op donderdag 30 november 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.
Bochum was trouwens 4-2. Met ik meen twee goals van Laudrup
Dit argument werkt ook andersom :als je consequent bent dan vind je ook dat PSV duikelaar Farfan niet had moeten kopen....quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax - feyenoord 2004 de 1-0.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Rosales nog nooit zo'n doelpunt als Jenner zien maken. Hij komt nooit voor de goal en heeft een slechte eindpass.
Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speeltquote:Op donderdag 30 november 2006 10:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tegen 010 was een lekkere goal ja.Maar ik vind rosales absoluut niet explosief, het lijkt misschien zon omdat hij keihard langs zn man probeert te sprinten.
5 wedstrijden is echt veel, maar het is wel een statement die gemaakt moet worden door de fifa.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef F1Bas het volgende:
5 wedstrijden? Mijn God, waar gaat het heen met de wereld.
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speelt.
Hard rennen, en dan niets produceren, keer op keer. Natuurlijk valt het wel eens per ongeluk goed, maar das dan echt toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |