abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:37:26 #201
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52577105
SHIT dat meen je niet?
Heb ik verdomme een nieuwe aflevering gemist?
Dat hadden ze ook wel ff wat beter kunnen aankondigen!
pi_52580503
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:37 schreef AnnaStesia het volgende:
SHIT dat meen je niet?
Heb ik verdomme een nieuwe aflevering gemist?
Dat hadden ze ook wel ff wat beter kunnen aankondigen!
Tsja t blijft rtl he..
pi_52920393
03-09 om 20:30 uur, RTL 4

Gevallen idolen (seizoen 7, aflevering 17) ** NIEUW **
De aanvoerster van een cheerleadersteam en haar basketballende vriendje worden vermist. Grissom en Nick vinden bloedsporen vinden op het sportveld.

Het bewijsmateriaal leidt naar hun vriendengroep en een fotografieleraar, die een obsessieve interesse had in de vermiste jongen.
pi_53183772
jah rtl en zijn aankondigingen. Gewoon elke week in de tv gids kijken en hopen dat het klopt of teletekst...
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 21:34:16 #206
42184 crew  DaMart
pi_53627382
Toffe aflevering vandaag. Denken ze de moordenaar te hebben, blijkt er weer een andere doodsoorzaak te zijn .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:00:11 #207
188665 Wurdsje
High Times
pi_53630304
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:34 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering vandaag. Denken ze de moordenaar te hebben, blijkt er weer een andere doodsoorzaak te zijn .
ja idd ik vond em ook wel goed.. ik vond em in het begin matigjes maar hij werd erg goed naar het einde toe...
pi_53633565
quote:
Jorja Fox stopt met CSI

Jorja Fox stopt na zeven jaar met CSI: Crime Scene Investigation. De actrice, die de forensisch onderzoeker Sara Sidle speelt, houdt het in november voor gezien. Dat heeft entertainmentzender E! bekendgemaakt. Fox speelde vanaf het begin mee in de misdaadserie, die zeven jaar geleden het eerste seizoen beleefde.

Volgens E! is het plotselinge vertrek van de 39-jarige Fox het resultaat van stukgelopen contractbesprekingen met tv-zender CBS. De actrice zou een salarisverhoging hebben geëist. In 2004 werd ze al eens ontslagen, toen ze meer geld eiste. Na een publiekelijke verontschuldiging werd ze weer aangenomen.

Fox is nog tot en met de zevende aflevering van het huidige seizoen te zien. Het is onduidelijk of haar personage het loodje legt of op andere wijze uit de verhaallijn verdwijnt. Fox was eveneens te zien in de populaire televisieseries ER en The West Wing.
pi_53641038
^^ PITTIG NIEUWS KICK ^^
pi_53745521
Je bedoelt een lekkere spoiler? .
pi_53824232
OMG! Maakte Grissom nou een minatuurhuisje?!
pi_54092980
Whooo!

SEASON FINALE!!
pi_54096917
Weet iemand of RTL doorgaat met het begin van seizoen 8?
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_54097187
Vast niet Dus tot maart wachten op het vervolg.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_54097234
in welke aflevering werd voor het eerst duidelijk dat er nu echt iets was tussen Grissom en Sara?
dat ze iets voor elkaar voelden is al een tijdje bekend, maar wanneer hebben ze het elkaar 'bekend' ? dat heb ik nl gemist...

en ja, dat nieuwsbericht lijkt wel een beetje een spoiler nu
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54097254
Of ze zenden allemaal herhalingen uit, waarna iedereen afhaakt, doen vervolgens 1 of 2 afleveringen van Seizoen 8, die iedereen dan mist..

RTL
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_54099135
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:37 schreef ruudbackus het volgende:
Weet iemand of RTL doorgaat met het begin van seizoen 8?
is nog onbekend..
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef milagro het volgende:
in welke aflevering werd voor het eerst duidelijk dat er nu echt iets was tussen Grissom en Sara?
dat ze iets voor elkaar voelden is al een tijdje bekend, maar wanneer hebben ze het elkaar 'bekend' ? dat heb ik nl gemist...

en ja, dat nieuwsbericht lijkt wel een beetje een spoiler nu
Nja goed.. ik vond van niet..
pi_54099178
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef milagro het volgende:
in welke aflevering werd voor het eerst duidelijk dat er nu echt iets was tussen Grissom en Sara?
dat ze iets voor elkaar voelden is al een tijdje bekend, maar wanneer hebben ze het elkaar 'bekend' ? dat heb ik nl gemist...

en ja, dat nieuwsbericht lijkt wel een beetje een spoiler nu
einde van seizoen.. 6 was het dacht ik.. zag je ze samen op bed..
pi_54120029
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

einde van seizoen.. 6 was het dacht ik.. zag je ze samen op bed..
ah, ik zal eens zoeken, thanks
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54121858
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ah, ik zal eens zoeken, thanks
of was het het einde tijdens die special built to kill? (eerste twee seizoenen van seizoen 7) Kan me herinneren dat het de laatste aflevering geweest is die ik gezien heb en dat is die geweest..
pi_54122203
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

einde van seizoen.. 6 was het dacht ik.. zag je ze samen op bed..

*edit*.. ik heb het dus fout.. einde van seizoen 6 meen ik

[ Bericht 10% gewijzigd door Spacemonkeh op 23-10-2007 22:57:45 ]
pi_54128984
quote:
Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04

LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP

Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.

Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
pi_54129268
Velen zijn hun huizen en persoonlijke bezittingen kwijt, er is zelfs al 1 dode en dan gaan ze zich druk maken om series.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_54129605
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:16 schreef BobbyB het volgende:
Velen zijn hun huizen en persoonlijke bezittingen kwijt, er is zelfs al 1 dode en dan gaan ze zich druk maken om series.
time is money, hè, het zal ook wel flink wat extra kosten met zich mee brengen.
en dat melden is gewoon (entertainment)nieuws, dus niets mis mee, jij maakt je drukker zo te zien
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54129715
quote:
Goedemorgen,

Over CSI Las Vegas, sezoen 8, is momenteel nog niets bekend.


Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksvoorlichting
pi_54131675
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dan moeten we het voorlopig dus doen zonder nieuwe CSI afleveringen, zowel Miami als LV voorlopig dus alleen maar herhalingen.
Ik ga goed dit topic in de gaten houden om te zien wanneer de nieuwe afleveringen weer beginnen.
pi_54131813
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
Lekker kut is dat.. Laat ze dan eerst die eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden of zo en daarna herhalingen.. Logisch dat ze bij RTL problemen hebben met de kijkcijfers als ze dit soort dingen flikken...
pi_54132358
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef milagro het volgende:

[..]

time is money, hè, het zal ook wel flink wat extra kosten met zich mee brengen.
en dat melden is gewoon (entertainment)nieuws, dus niets mis mee, jij maakt je drukker zo te zien
Ik maak me er niet druk om, ik vind het een beetje ongepast om te melden dat ook het vermaak van mensen er onder moet leiden. Ik snap ook wel dat het om miljoenen gaat, maar goed, als je huis net afgebrand is, of jij een familielid of kennis bent van die persoon die overleden kan je zoiets echt niet hebben lijk mij.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_54228157
Wij hebben de laatste 5 minuten gemist. Is er toen nog wat spectaculairs gebeurd?
pi_54231460
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Lekker kut is dat.. Laat ze dan eerst die eerste aflevering van seizoen 8 uitzenden of zo en daarna herhalingen.. Logisch dat ze bij RTL problemen hebben met de kijkcijfers als ze dit soort dingen flikken...
RTL is juist hartstikke snel met afleveringen. Bij Prison Break en Shark lopen ze vaak maar 1 of 2 weken achter op Amerika.
pi_54247803
er bestaat ook nog downloaden
pi_54248088
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef Roen22 het volgende:
er bestaat ook nog downloaden
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:57:05 #233
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_54251695
Ben ik de enige die zat te wachten op het vervolg van Sarah onder die auto (volgens de maquette?) Volgens mij stond er vorige week To be continued...
pi_54252533
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef Coelho het volgende:
Ben ik de enige die zat te wachten op het vervolg van Sarah onder die auto (volgens de maquette?) Volgens mij stond er vorige week To be continued...
Welkom in de wondere wereld van de RTL!

Lees maar terug en zie dat ik navraag gedaan heb en dat seizoen 8 tot nader order niet begint in NL..
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:45:26 #235
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_54252818
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de RTL!

Lees maar terug en zie dat ik navraag gedaan heb en dat seizoen 8 tot nader order niet begint in NL..
Dat las ik, maar ik had niet door dat dit de cliffhanger naar een nieuw seizoen was. Ik dacht dat ze de maquettemoorden wel op zouden lossen dit seizoen. 't is tenslotte pas oktober...
pi_54254918
Hartstikke fijn RTL!!! kom ik thuis van werk,snel gedouched,op de bank naar vervolg kijken..........en wat zie ik? een herhaling #@#@!@!@
Heel fijn
pi_54257927
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat las ik, maar ik had niet door dat dit de cliffhanger naar een nieuw seizoen was. Ik dacht dat ze de maquettemoorden wel op zouden lossen dit seizoen. 't is tenslotte pas oktober...
Het was wel zo.. Ik kan je aanraden om dit topic in de gaten te houden aangezien ik er meestal ook wel bij zet welke aflevering het is.. Volgens mij had ik het bij de afgelopen aflevering ook bij gezet dat het de Season Finale was..

Magoed
pi_54257942
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:10 schreef rooie60 het volgende:
Hartstikke fijn RTL!!! kom ik thuis van werk,snel gedouched,op de bank naar vervolg kijken..........en wat zie ik? een herhaling #@#@!@!@
Heel fijn
Voor jou geldt het zelfde Hou dit topic in de gaten.. ik mail regelmatig met de publieksvoorlichting van RTL
pi_54259338
Zal ik zeker doen.
pi_54388718
verwacht het volgende seizoen maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!

dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.

zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
pi_54392762
Benieuwd of wij uberhaupt wel aan seizoen 8 gaan beginnen hier..
pi_54393506
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
verwacht het volgende seizoen maar geen 24 afleveringen. hoop aar op een stuk of 10 aangezien de hele tv industrie momenteel plat ligt in de USA en naar verwachting zal geen enkele tv serie een volledig seizoen hebben!

dit is niet vanwege de branden maar vanwege dat vele overkoepelende organisaties een enorme staking hebben van waarschijnlijk minimaal 2 maanden en zoals het er nu voor staat waarschijnlijk tot juni 2008.

zie elke amrikaanse nieuwswebsite bij entertainment! Het schijnt echt heftig te zijn!
das wel kut.. dan moet ik het maar met de DVD's doen... het scheelt dan gelukkig dat ik zowel CSI: Miami als CSI: New York niet zo goed heb kunnen volgen in het begin, door voetbaltraining op dinsdag en donderdag... De meeste afleveringen van seizoen 1 en 2 heb ik daardoor niet kunnen zien..
pi_54395123
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

das wel kut.. dan moet ik het maar met de DVD's doen... het scheelt dan gelukkig dat ik zowel CSI: Miami als CSI: New York niet zo goed heb kunnen volgen in het begin, door voetbaltraining op dinsdag en donderdag... De meeste afleveringen van seizoen 1 en 2 heb ik daardoor niet kunnen zien..
mjah. lekkere dvd's met paar afleveringen van een seizoen omdat er niet meer komt. zodra de afleveringen in amerika ophouden zal ik het wel melden. ook wanneer ze mss weer beginnen als ze dat doen. hopelijk duurd die staking niet lang maar als ik zo de amerikaanse nieuwssites lees
pi_54395280
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

mjah. lekkere dvd's met paar afleveringen van een seizoen omdat er niet meer komt. zodra de afleveringen in amerika ophouden zal ik het wel melden. ook wanneer ze mss weer beginnen als ze dat doen. hopelijk duurd die staking niet lang maar als ik zo de amerikaanse nieuwssites lees
Mja hopelijk duurt het idd niet al te lang.. anders is er echt niks meer op tv.. en tis al zo dramatisch tegenwoordig.. Begin et bijna zonde van et geld van mn nieuwe tv te vinden
pi_54395454
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Mja hopelijk duurt het idd niet al te lang.. anders is er echt niks meer op tv.. en tis al zo dramatisch tegenwoordig.. Begin et bijna zonde van et geld van mn nieuwe tv te vinden
ik hoop ook dat het niet te lang duurd ik wil gewoon me serietje kunnen kijken. en niet maar een half seizoen hebben en dan van tjah jammer. pff...
pi_54395486
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:28 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik hoop ook dat het niet te lang duurd ik wil gewoon me serietje kunnen kijken. en niet maar een half seizoen hebben en dan van tjah jammer. pff...
ja ook dat nog.. en hoe moeten ze dat ook gaan uitbrengen op dvd.. slechts 5 afleveringen lijkt zo dom..
pi_54395597
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ja ook dat nog.. en hoe moeten ze dat ook gaan uitbrengen op dvd.. slechts 5 afleveringen lijkt zo dom..
doen verhalen rond op wat csi sites dat niet officieel is dat er al ongeveer 4 aleveringen zijn geschoten (november sweeps) en daarnaast nog 4 afleveringen klaar liggen.. al geschreven zijn en er zijn er al 5 uitgezonden. Maar sommige acteurs en crew leden doen ook mee in de staking dus het is en blijft de vraag of ze blijven door schieten van afleveringen!
pi_54395781
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

doen verhalen rond op wat csi sites dat niet officieel is dat er al ongeveer 4 aleveringen zijn geschoten (november sweeps) en daarnaast nog 4 afleveringen klaar liggen.. al geschreven zijn en er zijn er al 5 uitgezonden. Maar sommige acteurs en crew leden doen ook mee in de staking dus het is en blijft de vraag of ze blijven door schieten van afleveringen!
laten we het hopen..
pi_54399010
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef Roen22 het volgende:
er bestaat ook nog downloaden
Dat is inderdaad het beste wat je kan doen. Vertrouwen in RTL heb ik al lang opgezegd, plus je kan lekker zelf bepalen wanneer je kijkt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_54500944
Staking onzin: er zijn 11/12 totaal van de 22 geplande afleveringen al geschoten/klaar om te filmen...
bron: http://www.latimes.com/bu(...)?coll=la-home-center

hopelijk houd die staking snel op! Maar ziet er niet naar uit!
pi_54885809
quote:
RTL Publieksservice

Wanneer komt het vervolg van CSI?
Op 22 oktober hebben wij het laatste deel van seizoen 7 uitgezonden. Bij deze aflevering stond 'To be continued' in beeld. Het vervolg hiervan is aflevering 1 van seizoen 8. Deze is bij ons te zien vanaf maandag 3 december, 20:30 uur op RTL 4.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 10:59:47 #252
128220 Peter6000
pi_54914934
Mooi, maandag om 2030 een gloednieuwe aflevering.

Handig, zo`n tvp.
pi_54915227
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, maandag om 2030 een gloednieuwe aflevering. [afbeelding]

Handig, zo`n tvp. [afbeelding]
Zeker weten ! Dus nogmaals


>> MAANDAG 3 DECEMBER <<

>> RTL 4 20.30 UUR <<

>> NIEUWE AFLEVERING CSI:LAS VEGAS <<


[ Bericht 52% gewijzigd door CSI_MIAMI op 29-11-2007 11:20:03 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 11:24:46 #254
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_54915456
pi_54915497
Zo.. meteen ook even de TT laten aanpassen
pi_54916908
stiekum had ik gehoopt dat die uitzendingen begonnen pas nadat de tweede box van seizoen 7 op dvd uit kwam want die moet ik nog zien. Ben anders bang dat ik vanalles gemist heb.. Dan zijn de losse afleveringen nog steeds wel leuk maar mis ik de rode draad door het geheel.
helaas, toch maar eerst afwachten op de missende afleveringen van deel 7 dan gaan we maar de dvd boxen volgen (alleen duurt het zo lang voor de volgende weer uit komt..)
pi_54919019
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef hilliebillie het volgende:
stiekum had ik gehoopt dat die uitzendingen begonnen pas nadat de tweede box van seizoen 7 op dvd uit kwam want die moet ik nog zien. Ben anders bang dat ik vanalles gemist heb.. Dan zijn de losse afleveringen nog steeds wel leuk maar mis ik de rode draad door het geheel.
helaas, toch maar eerst afwachten op de missende afleveringen van deel 7 dan gaan we maar de dvd boxen volgen (alleen duurt het zo lang voor de volgende weer uit komt..)
Kan je dan NIET aanraden om deze te kijken.. het is namelijk een vervolg op wat er in seizoen 7 gebeurd is..
pi_54963053
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Kan je dan NIET aanraden om deze te kijken.. het is namelijk een vervolg op wat er in seizoen 7 gebeurd is..
dat was ook mijn idee inderdaad en heb van seizoen 7 alleen de eerste 3 dvd's gezien en zit met smacht te wachten op de volgende drie maar dat duurt nog best lang.. en zo loop ik elke keer weer achter he.. maja dan maar met dvd's kan ook
  Redactie Frontpage zondag 2 december 2007 @ 01:46:14 #259
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54982769
Drank en goed opletten gaat niet samen. Ik hang iig voor de buis maandag!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55028082
falende dvd recorder..
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:42:38 #261
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_55030230
Het was een superaflevereing,erg spannend!
pi_55163305
10-12 om 20:30 uur, RTL 4

A la carte (seizoen 8, aflevering 2) ***NIEUW***
Het CSI-team buigt zich over twee ongebruikelijke zaken. De eerste betreft de dood van een kartcoureur die zijn hobby beoefende op de snelweg in plaats van op het circuit.

De tweede zaak behelst de moord die is gepleegd in een hip en nieuw restaurant waar de culinaire hoogstandjes in het donker worden genuttigd.
pi_55339260
17-12 om 20:30 uur, RTL 4

Loop naar de hel (seizoen 8, aflevering 3) ***NIEUW***
Wanneer de complete familie van een meisje wordt uitgemoord, richten de onderzoekers hun pijlen op haar. Het meisje zou namelijk bezeten zijn door de duivel.
pi_55382593
Mijn man heeft vergeten maandag avond CSI op te nemen!!!! ik volg het nieuwe seizoen! omdat ik savonds werk,waar kan ik deze aflevering nogmaals zien? RTL herhaald geen buitenlandse afl.
aub waar kan ik het nog zien??
pi_55384652
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef rooie60 het volgende:
Mijn man heeft vergeten maandag avond CSI op te nemen!!!! ik volg het nieuwe seizoen! omdat ik savonds werk,waar kan ik deze aflevering nogmaals zien? RTL herhaald geen buitenlandse afl.
aub waar kan ik het nog zien?? [afbeelding]
Zal je via andere wegen moeten bekijken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55411488
Zo ver was ik zelf ook al,maar van waar?
pi_55413216
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef rooie60 het volgende:
Zo ver was ik zelf ook al,maar van waar?
We mogen dit niet bespreken in het forum, PM mij even
pi_55859023
vanavond was het weer een hh volgens mij ?
gaat lekker zo....
  maandag 7 januari 2008 @ 21:46:17 #269
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_55859299
ik had deze nog niet eerder gezien.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 7 januari 2008 @ 21:53:01 #270
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_55859478
bij de trailer zag ik een stewardess, dacht gelijk zoiets is al eerder gebeurd.
1e shot: Grissom met baard.... jawel, we gaan weer herhalen......
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:10:31 #271
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_55865343
BELACHELIJK!!!!
Boos mailtje sturen naar RTL heeft geen nut vrees ik?
pi_55899230
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:53 schreef Koen66 het volgende:
bij de trailer zag ik een stewardess, dacht gelijk zoiets is al eerder gebeurd.
1e shot: Grissom met baard.... jawel, we gaan weer herhalen......
mja heel kut.. ik dacht namelijk dat er nieuwe afleveringen kwamen.. gaan ze ineens herhalen
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2008 @ 22:19:13 #273
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55909913
Vreemde zaak van RTL! Dus nu is CSI Miami de enige CSI met nieuwe afleveringen? Flikkers, ik kijk voortaan wel op usenet.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55923815
Ik ben zo blij met RTL !!!

Vanaf 3/12 nieuwe afleveringen.. toen uit het niets opeens weer herhalingen..
pi_56021327
Vanavond seizoen 5, aflevering 18.. Spark of Life..
pi_56205738
Vanavond seizoen 5, aflevering 19.. 4x4..
pi_56530487
vanavond Season 5, Episode 21: Committed
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 21:45:15 #278
128220 Peter6000
pi_56871041
Maandag 25 februari "De zaak van de als vrouw verklede man".

Misschien een nieuwe aflevering, er staat (1) achter in het Veronica Magazine, en vorig jaar kwamen er rond deze tijd ook weer wat nieuwe afleveringen.
pi_56873517
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Maandag 25 februari "De zaak van de als vrouw verklede man".

Misschien een nieuwe aflevering, er staat (1) achter in het Veronica Magazine, en vorig jaar kwamen er rond deze tijd ook weer wat nieuwe afleveringen.
Laten we het hopen..
pi_56877349
Aflevering 3 van seizoen 8 is de laatste die is uitgezonden door RTL. De aflevering van komende maandag zou dan deze moeten zijn:

Season 8, Episode 4: The Case of the Cross-Dressing Carp
Original Air Date: 18 October 2007
The hanging death of a possible hermaphroditic male is connected to a tainted water supply, while the day crew investigates 40-year-old skeletal remains found at the site of a recently-imploded casino.
pi_56896858
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB

Lijkt me wel duidelijk zo he
pi_56902440
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB
MAANDAG NIEUWE AFLEVERINGEN -- 25 FEB

Lijkt me wel duidelijk zo he
mwah
pi_57192494
Leuke aflevering.. Was dit trouwens de aankondiging van het einde van Sarah !
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:50:09 #284
188665 Wurdsje
High Times
pi_57192558
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering.. Was dit trouwens de aankondiging van het einde van Sarah !
Lijkt er wel op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57193474
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering.. Was dit trouwens de aankondiging van het einde van Sarah !
Denk het haast wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een erg leuk aflevering inderdaad.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_57194994
@ BobbyB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57195655
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
@ BobbyB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, had ik dat ff verkeerd begrepen maar volgens mij heb ik ook een aflevering gemist ergens.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_57218878
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Thanks, had ik dat ff verkeerd begrepen maar volgens mij heb ik ook een aflevering gemist ergens.
No prob
  maandag 10 maart 2008 @ 21:19:32 #289
188665 Wurdsje
High Times
pi_57292126
Wat een irritante FBI gast..
pi_57293026
en het leuke is het vervolg is te bekijken bij missing without a trace volgens de tv gids
seizoen 6 episode 6 als iemand hem gevonden heeft wil ik het graag weten
pi_57296434
Wat lees ik nu??? is er donderdag een csi Las vegas geweest,ik werk dan en neem het alleen maandags op???vanavond dus en die heb ik nog niet gezien.
Is Sarah er nu uit dan!!!

En zeker nergens meer terug te zien?????#$@#$#@!!!
pi_57299344
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:56 schreef rooie60 het volgende:
Wat lees ik nu??? is er donderdag een csi Las vegas geweest,ik werk dan en neem het alleen maandags op???vanavond dus en die heb ik nog niet gezien.
Is Sarah er nu uit dan!!!

En zeker nergens meer terug te zien?????#$@#$#@!!!
Op donderdag zijn het herhalingen, op maandag nieuwe afleveringen.
pi_57300764
Ow pfffff.... dank je
pi_57302396
hahaha.. wat een drama rooie60 .. Heufje heeft inderdaad gelijk..

Gisteren was trouwens aflevering 6 uit seizoen 8..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57435791
Vanavond!

Season 8, Episode 7: Goodbye and Good Luck
Original Air Date: 15 November 2007
The murder of a co-ed leads to the investigation of a brother and sister who were involved in another murder case from Sara's past, and the case drives Sara over the edge.
pi_57440234
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis vast oud nieuws maar waarom is ze ermee gestopt ?
pi_57442616
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:37 schreef janimie het volgende:

[..]

tis vast oud nieuws maar waarom is ze ermee gestopt ?
Geld? Geen zin om Grissom vaker te zoenen?
led nie op de spelvaudten!
pi_57443081
ok
pi_57444673
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:37 schreef janimie het volgende:

[..]

tis vast oud nieuws maar waarom is ze ermee gestopt ?
Ze is er met de productiemaatschappij niet uigekomen betreffende haar salaris.. daarnaast waren er andere disciplinaire zaken waardoor Jorja Fox al een tijdje niet goed lag bij de producers.. Hierop is in gezamenlijk overleg besloten om haar uit de serie te schrijven..
pi_57606585
Wat een domme aflevering gisteren zeg.. Maar wel..


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')