abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 04:16:54 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982036
Geef mij mijn tijdmachine, en ik ga weg,
terug..

Vroeger gingen we wel eens naar de kerk,
met de kersttijd, allemaal in net pak.
Strikje etc, en op weg kwamen er allemaal mensen tegen,
ook allemaal in net pak, alles was zo vertrouwd,
en je kwam de kerk binnen en het was een en al goud en wonder.......
Ik voel me nu zo dood..
Alles is zo leeg, en zo grijs..
de kleuren van vroeger zijn nergens, mijn ziel vermoord.

Iets zit in mij, is wie ik was, en die "ik" wil eruit
die ik wil weer leven in het wonder, in het sprookje.

Dus zo voelt pijn, zou hij het halen nog een verlies zegt een
bekende stem in mij..
nee.

Het Oude omcirkeld mij in mijn herinnering,
en dat wil ik het niet laten zijn...
Om het leven weer te proefen, de groene heuvels, de bloemen,
de geuren, van thuiskomst, de kleren van je ouders..
je buurt, je vrienden, er is niks meer waard dan dat.
De nacht, de lach, de reizen, het spijt mij rianne.
Bij het slapen nog een kus en toedekken, je ouders beneden
nog horen praten, hol, door de vloer, op schoot, maar alles is dood.
Niet alleen ik, alles...het leven is een straf geworden.

Ik drink vaak om uit mijn depressies te raken, dan heb ik wel even lol..
maar dat moet ophouden, er speelt zoveel, ook op medisch gebied, en...
ik al depressief genoeg ben..
dat ik hier nu loop te janken aan de lopende band, en niet zomaar, maar met fucking pijn in mn hele lichaam
Alsof het uit mn strot geperst word, die pijn...alles komt boven en dat kan gewoon niet,
want ik moet constant sterk blijven en alles negeren, als ik dat niet doe stort ik voorgoed in.

Ik probeer de laatste tijd zoveel dingen te negeren, en alles om me heen is zo druk,
de een met school werk vriendin en projecten, de ander met baantjes vriendin en projecten,
Ik zit met teveel en er is geen oplossing voor, van de dood van familie tot aan lichamelijke problemen..
Waag het niet mij te vertellen medicijnen te gaan slikken, ik hoef geen chemische troep in mijn lijf,
ik wil enkel terug, terug naar toen, toen iedereen nog leefde, en ik vitaal was..

Wat is het leven waard wanneer alle waarde ontnomen is...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 november 2006 @ 04:56:59 #2
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982235
Ik heb soms het gevoel dat er maar een eind aan mn leven moet komen met een goeie aftitel song erbij, net als in films :/
Ik voel me echt alsof ik overtime doe, want mijn leven is allang over..
Maar ik heb lange tijd als doel gehad 2012 te halen, maar ik weet ff niet meer of dat nu zo nodig hoeft..
pi_43982291
Waarom wil je nu niet meer verder?
  Admin woensdag 29 november 2006 @ 05:06:05 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43982312
quote:
Op woensdag 29 november 2006 04:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er maar een eind aan mn leven moet komen met een goeie aftitel song erbij, net als in films :/
Maar ik heb lange tijd als doel gehad 2012 te halen, maar ik weet ff niet meer of dat nu zo nodig hoeft..
Heel simpel., omdat je een afspraak met me hebt iig tot 2012 te wachten..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 29 november 2006 @ 05:06:27 #5
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43982315
Is het niet tijd voor psychologische hulp? Je klinkt nogal heel erg depressief

Ik kan je helaas niet helpen . Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Hier een brede lach, misschien maakt dat weer iets goed:
Internetjosti!
  woensdag 29 november 2006 @ 05:12:23 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982335
quote:
Op woensdag 29 november 2006 05:06 schreef BttD het volgende:
Is het niet tijd voor psychologische hulp? Je klinkt nogal heel erg depressief

Ik kan je helaas niet helpen . Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Hier een brede lach, misschien maakt dat weer iets goed:
Ik ben heel vaak depressief, meestal sla ik dan aan de drank om weer wat lol te hebben.
Het komt met zware slagen, alsof het een depressiemolen is, soms wat erger dan anders, zonet heb ik dus weer een zware gehad.
nu voel ik me wel weer iets beter maar ik mis nogsteeds vroeger.
de omgeving, de zekerheid, de kleur, de vitaliteit, de onderneming, mijn vader..
  woensdag 29 november 2006 @ 05:13:06 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982337
quote:
Op woensdag 29 november 2006 05:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heel simpel., omdat je een afspraak met me hebt iig tot 2012 te wachten..
Welke afspraak? ik herinner me niet zo, ik weet wel dat ik met sinterklaastijd mod zou worden.
rara wat is het..
:/

je reageerd ook nooit meer op je msn trouwens :/
  woensdag 29 november 2006 @ 05:17:08 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982343
de structuur, de rush, de simpelheid, de visie, de wil.
het doel...

ik mis... zoveel..
  woensdag 29 november 2006 @ 06:26:31 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_43982437
ben wellicht niet in mijn recht om hier op te reageren maar ik denk dat ik het toch moet doen, heb je verhaal gelezen en wil je een hart onder de riem steken dat die gevoelens waarschijnlijk overgaan als je uit de sleur van je gevoel komt en je weer leert van het leven te genieten en alles weer anders gaat zien omdat je weer optimisme terug krijgt , zelf denk ik vaak aan dingen die ik niet mee maak en mensen die ik niet meer zie maar ik focus me behalve daarop ook op de nieuwe dingen in het leven en de nieuwe mensen om mijn heen , ik dacht dat ik altijd alleen zou blijven en mensen mij vergoed verlaten hadden dat mijn oude buurt uit elkaar was gevallen en ik voorgoed uit mijn vrienden groep verstoten was .... maar wonder boven wonder maak ik nu geheel onverwachts weer nieuwe contacten en krijg ik weer wat meer zin in het leven ... om eerlijk te zijn heb ik me eenkeer depresief gevoelt in het leven en heb ik dat als heel vervelend ervaren , gelukkig was het maar van korte duur .....ik hoop voor je dat je in je zelf je ware ik terug kan vinden die diep van binnen waarschijnlijk nog leeft en dat je die de kans geeft zich weer te ontwikkelen het oude achter te laten en je weer nieuwe dingen gaat ondernemen om het leven met je ware ik te koesteren...

Ook vind ik het erg mooi hoe je je gevoel verwoorden weet niet veel van vroeger maar weet wel het gevoel van een buurt die veranderd en van gamilie banden die vertroebelen dat is erg jammer en het is vaak het gemis dat blijft steken in je gedachte als je kijkt naar plaatsen waar je goede herninneringen aan hebt , de kunst lijkt me aan de leuke dingen te denken en de kracht vinden om nieuwe herrninneringen te maken.

ik hoop van harte dat je nog veel hebt om voor te leven en je nog waarde hecht aan de mensen om je heen en je huidige relaties nog niet te ver weg gerelatieveerd hebt met die je ooit had .

ik denk nu (soms met grote moeite) als volgt : wat niet is kan nog worden wat was is niet meer maar kan weer zijn , niet met de zelvde mensen maar wel met nieuwe mensen..

weet in iedergeval dat je niet alleen bent zolang je je kan uiten en dat dat belangrijk is en je niet te veel moet focussen op de mensen die je verkeerd of anders inschatten dan je gewild had of je neit begrijpen....

hopelijk heb ik je hiermee wat stuen gegeven

het zijn maar wat letters maar toch veel sterkte

groetjes

martijn
Save Us From Fashion !
  woensdag 29 november 2006 @ 06:59:56 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982506
Bedankt tinoz, tis wel dat ik juist doordat ik mezelf probeerde op te zoeken in deze sores gekomen ben.
ik was ooit echt hyperintelligent, had totale controle over mn leven, en nu totaal niet meer juist omdat ik ervoor koos naar mijn oude ik te zoeken, en bang was deze te verliezen...

Ik snap het nu waarom, maar zit nogsteeds met het dilemma.
  woensdag 29 november 2006 @ 07:03:07 #11
151199 tinoz
Alter Reality
pi_43982512
owjee ... sorry dan , wil je natuurlijk niet verder in de problemen helpen , mss moet je je zelf anders hernieuwen of iets misschien dat dat helpt , wat zijn wij mensen toch ingewikkeld
Save Us From Fashion !
  woensdag 29 november 2006 @ 07:08:41 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982529
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:03 schreef tinoz het volgende:
owjee ... sorry dan , wil je natuurlijk niet verder in de problemen helpen , mss moet je je zelf anders hernieuwen of iets misschien dat dat helpt , wat zijn wij mensen toch ingewikkeld
mja, ik zit ook met lichamelijke problemen, medisch vlak, en dan niet een klein probleempje oid..
heb geen zin om het op het forum te posten maar dat speelt ook mee.
  woensdag 29 november 2006 @ 07:10:07 #13
151199 tinoz
Alter Reality
pi_43982536
ok dan , al met al zit het dus tegen .... over zie je je gevoel nog wel dan ?
Save Us From Fashion !
pi_43982559
Je kunt nu je eigen tradities maken en opnieuw een kerk bezoeken met de kerstnacht en gaan wandelen in het park of thuis een lekker etentje voorbereiden, misschien met een vriend. Herinneringen aan vroeger kun je koesteren en er met veel warmte aan terugdenken, maar je kunt zelf ook een goede sfeer creeeren zodat je daar een fijn gevoel van krijgt.
  woensdag 29 november 2006 @ 07:28:02 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43982600
Tering BG, ik wist dat je niet lekker in je vel zat door wat eerdere tekstjes van je in die richting maar dat het zo diep zat wist ik niet. Het lijkt erop dat je een opgesloten gevoel hebt eigenlijk. Even een misschien een tikkeltje lame idee maar wie weet; zou het voor jou geen mogelijkheid zijn om vrijwilligerswerk te gaan doen om invulling te geven aan je dagen? Het houdt je bezig en geeft je uiteindelijk ook nog eens een goed gevoel dat je mensen helpt, het lijkt mij dat je teveel nadenkt. Dat doe ik ook maar als je het niet vanuit jezelf kan verwerken kan je problemen krijgen inderdaad.

Sterkte dude.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 november 2006 @ 07:41:47 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982658
Mn casemanager stelde voor te gaan werken bij de kinderboerderij maar ik zit op het moment met dat lichamelijk dat ik ECHT verwijderd wil hebben voor ik weer toekomstperspectief kan nemen, want ...mja..ik wil het er eigenlijk nieteens over hebben sorry.
  woensdag 29 november 2006 @ 07:45:05 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43982669
quote:
Op woensdag 29 november 2006 04:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Geef jezelf eens een flinke schop onder de kont, of laat dat doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_43982670
loop je op dit moment al bij een psycholoog of psychiater? Zo nee dan lijkt het me heel verstandig voor jou om dat eens te gaan doen.

Succes in ieder geval
  woensdag 29 november 2006 @ 07:46:11 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43982673
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Mn casemanager stelde voor te gaan werken bij de kinderboerderij maar ik zit op het moment met dat lichamelijk dat ik ECHT verwijderd wil hebben voor ik weer toekomstperspectief kan nemen, want ...mja..ik wil het er eigenlijk nieteens over hebben sorry.
Tegen mij hoef je geen sorrie te zeggen hoor zolang je er maar voor zorgt dat je weer wat lol in je leven kan genereren.
Vrijheid
  woensdag 29 november 2006 @ 07:51:54 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982697
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:45 schreef static het volgende:

[..]

Geef jezelf eens een flinke schop onder de kont, of laat dat doen.
Je hebt makkelijk praten, ik zal je mijn leven nieteens toewensen zodat je het zou weten want ik wens het mezelf al langer niet meer toe.
maar wat kan ik doen,....maar hopen dat volgend dokter bezoek wel wat uit voortkomt tot actie.
  woensdag 29 november 2006 @ 07:53:06 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982706
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Tegen mij hoef je geen sorrie te zeggen hoor zolang je er maar voor zorgt dat je weer wat lol in je leven kan genereren.
Tja, met meer erge shit in het vooruitzicht kan het alleen maar erger worden, maar ik moet er doorheen om 2012 te halen, ik heb geen andere keuze dan hopen dat het niet erger word, en dat aan iets anders eindelijk wat gedaan word, en dat ik de kracht heb de rest weer te verdringen.
pi_43982715
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Tja, met meer erge shit in het vooruitzicht kan het alleen maar erger worden, maar ik moet er doorheen om 2012 te halen, ik heb geen andere keuze dan hopen dat het niet erger word, en dat aan iets anders eindelijk wat gedaan word, en dat ik de kracht heb de rest weer te verdringen.
je moet het niet verdingen je moet er juist mee om zien te gaan en daarvoor raad ik je aan om naar een psycholoog of psychiater te gaan. Als je dingen gaat verdringen komen ze later weer keihard terug
  woensdag 29 november 2006 @ 08:01:08 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982756
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:54 schreef erikh het volgende:

[..]

je moet het niet verdingen je moet er juist mee om zien te gaan en daarvoor raad ik je aan om naar een psycholoog of psychiater te gaan. Als je dingen gaat verdringen komen ze later weer keihard terug
Ik heb al teveel opgekropt om het eruit te laten komen, trust me...dat is geen optie.
pi_43982774
*hart onder de riem steekt*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 29 november 2006 @ 08:04:01 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43982775
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten, ik zal je mijn leven nieteens toewensen zodat je het zou weten want ik wens het mezelf al langer niet meer toe.
maar wat kan ik doen,....maar hopen dat volgend dokter bezoek wel wat uit voortkomt tot actie.
Het zit allemaal in je eigen bolletje.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 29 november 2006 @ 08:06:10 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982784
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:04 schreef static het volgende:

[..]

In dit geval niet, dit zijn uiterst fysieke problemen die de depressies veroorzaken.
pi_43982820
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:04 schreef static het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Blijft echter een probleem om het uit het bolletje te halen indien het hier het geval was.
Mensen zonder depressies hebben altijd makkelijk praten.

@BaajGuardian: Misschien helpt een psycholoog wel. Het voordeel is dat je je hart kan uitstorten bij iemand die jouw problemen lekker tot zichzelf houdt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:15:43 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43982875
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Blijft echter een probleem om het uit het bolletje te halen indien het hier het geval was.
Mensen zonder depressies hebben altijd makkelijk praten.

@BaajGuardian: Misschien helpt een psycholoog wel. Het voordeel is dat je je hart kan uitstorten bij iemand die jouw problemen lekker tot zichzelf houdt.
Heb dat vandaag al gedaan, niet bij een psycholoog maar iig bij iemand.
maar daarmee zijn mijn fysieke problemen de wereld niet uit, en dat zal ook nooit gaan met praten.
Het verlangen naar vroeger is maar onderdeel van mn depressies, dat ik uberhaupt in depressies terecht kom komt door iets heel anders.
pi_43982930
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb dat vandaag al gedaan, niet bij een psycholoog maar iig bij iemand.
maar daarmee zijn mijn fysieke problemen de wereld niet uit, en dat zal ook nooit gaan met praten.
Het verlangen naar vroeger is maar onderdeel van mn depressies, dat ik uberhaupt in depressies terecht kom komt door iets heel anders.
Ik weet niet precies wat je fysieke problemen zijn, maar als er geen uitzicht is op herstel of verbetering denk ik dat je een proces van zelfacceptatie moet starten...succes iig.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:27:19 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43982996
quote:
Op woensdag 29 november 2006 07:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als je het op globale bedoelt dan moet ik persoonlijk eerlijk toegeven dat ik me er op sommige momenten op verheug op wat komen gaat . Maar dat is mijn psyche die van een slecht iets een goed iets maakt om het maar te kunnen handelen misschien . Als het op persoonlijk vlak is dan zijn het dingen die je vaak ( niet altijd ) aan kan pakken omdat die dingen nog niet op zo'n grote schaal op je af komen, ze zijn te behappen, ookal lijkt het soms dat het niet zo is. er zijn heel veel mensen die zich helemaal verloren voelen in een situatie waar meerdere manieren zijn om eruit te kruipen. Of tja, het is allemaal een kwestie van perspectief eigenlijk. De meest verloederde zwerver kan gelukkig zijn met wat hij wel heeft en de rijkste rijkaard kan zichzelf in slaap janken omdat hij zo miserabel is. Klinkt afgezaagd maar mij heeft het wel een heel stuk geholpen toen ik in de put zat. Hier bedoel ik dus niet; fake it untill you make it maar dat je je perspectief op het leven ook kan aanpassen.
Vrijheid
  woensdag 29 november 2006 @ 08:30:10 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983036
Nee, na verlies van een van mijn ouders kan ik geen 2e aan, en verder ga ik het er niet over hebben, en dat is dan nog nieteens over dat lichamelijke probleem probleem van me.
pi_43983050
en wachten op december 2012 lijkt me vooral meer teleurstelling te brengen. ga dat dus maar niet als doel in je leven stellen
  woensdag 29 november 2006 @ 08:32:17 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983064
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef het_fokschaap het volgende:
en wachten op december 2012 lijkt me vooral meer teleurstelling te brengen. ga dat dus maar niet als doel in je leven stellen
Ik heb geen ander doel.
Als ik dat niet als doel neem kan ik mezelf net zo goed nu al ophangen, met het vooruitzicht wat nog komen gaat.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:34:57 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43983098
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee, na verlies van een van mijn ouders kan ik geen 2e aan, en verder ga ik het er niet over hebben, en dat is dan nog nieteens over dat lichamelijke probleem probleem van me.
Ok, check. Dat ís gewoon heel kut ja. En wat betreft 2012, ik moet eerlijk typen dat ik er vertrouwen in heb .
Vrijheid
pi_43983114
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb geen ander doel.
Als ik dat niet als doel neem kan ik mezelf net zo goed nu al ophangen, met het vooruitzicht wat nog komen gaat.
hoe dan ook, in 2012 gaat er niets bijzonders gebeuren. het zal een jaar worden als alle anderen.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:36:39 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983115
Ik hoop het echt.
anders ben ik in 2013 dood iig.
pi_43983145
maar wat verwacht je nu van dit topic ? oplossingen of meevoelen met je zodat je je gesterkt voelt in je depri-situatie ?
pi_43983184
Probeer je niet teveel te wentelen in zelfmedelijden, je schiet er niks mee op. Is je leven niet wat je er van verwacht had? Join the fucking club.

Geluk komt in kleine brokjes; herinneringen, een goed gesprek, een nieuwe auto, een mooie wandeling, etc. Er zal nooit een moment aanbreken dat je alles voor elkaar hebt en je gelukkig blijft.

Als je al bewust bent van het bovenstaande en alles al geprobeerd hebt moet je misschien concluderen dat het niet aan je visie op het leven ligt maar aan een chemische gevoeligheid (of defect) in je brein. In dat geval is een medicijn misschien niet zo'n slecht idee. Als je aids krijgt neem je toch ook pillen?

Succes ermee. Probeer het allemaal niet zo somber te zien, iedereen heeft ellende. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Besef dat er in arme landen ook genoeg 'vrolijke' mensen rondlopen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_43983238
Komaan man kop op! Ga straks is een wandeling doen, zoek een goede vriend of vriendin op. Doe iets leuks. Lees een boek. Probeer je gedachten op iets anders te zetten. En al het beste (nee niet ironish bedoeld ik meen het echt) KOP OMHOOG!
  woensdag 29 november 2006 @ 08:49:03 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983259
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:39 schreef het_fokschaap het volgende:
maar wat verwacht je nu van dit topic ? oplossingen of meevoelen met je zodat je je gesterkt voelt in je depri-situatie ?
Het van me af te schrijven.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:50:29 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_43983280
Probeer je op de kleine leuke dingen in het leven te focussen TS. Sterkte
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_43983325
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het van me af te schrijven.
ik hoop dat het je helpt. succes !
  woensdag 29 november 2006 @ 08:54:41 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983328
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:50 schreef livEliveD het volgende:
Probeer je op de kleine leuke dingen in het leven te focussen TS. Sterkte
hey livelived, tja dat probeer ik ook, maar dat word behoorlijk tegengewerkt tegenwoordig.. ik moet toch maar weer eens naar de huisarts... maar ik ben bang voor de hele rompslomp van vorige keer..
(de trigger van mn depressies zit op fysiek, de depressie zelf is het verlangen naar vroeger en de angst nog een ouder te verliezen wat mij compleet zou laten instorten)
pi_43983332
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb al teveel opgekropt om het eruit te laten komen, trust me...dat is geen optie.
serieus, het klinkt misschien zwaar enzo bij een psycholoog lopen. Maar praat er eens over met bv. je huisarts als dat kan. Een psycholoog is niks meer dan een coach die je helpt je dingen op een rijtje te zetten. Zij kunnen bovendien goed beoordelen hoe ze je moeten helpen, zo ook over dat opkroppen... Laat het hem/haar beoordelen of het voor jou al 'te laat' is, en ik weet zeker dat het antwoord positief is!

succes & sterkte!
  woensdag 29 november 2006 @ 08:55:58 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43983344
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:54 schreef Dickjeh het volgende:

[..]

serieus, het klinkt misschien zwaar enzo bij een psycholoog lopen. Maar praat er eens over met bv. je huisarts als dat kan. Een psycholoog is niks meer dan een coach die je helpt je dingen op een rijtje te zetten. Zij kunnen bovendien goed beoordelen hoe ze je moeten helpen, zo ook over dat opkroppen... Laat het hem/haar beoordelen of het voor jou al 'te laat' is, en ik weet zeker dat het antwoord positief is!

succes & sterkte!
Ik heb genoeg bij het ggz gezeten dus dat is niet meer nodig, word ik absoluut niet beter van.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:00:52 #46
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_43983400
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:54 schreef BaajGuardian het volgende:
hey livelived, tja dat probeer ik ook, maar dat word behoorlijk tegengewerkt tegenwoordig.. ik moet toch maar weer eens naar de huisarts... maar ik ben bang voor de hele rompslomp van vorige keer..
(de trigger van mn depressies zit op fysiek, de depressie zelf is het verlangen naar vroeger en de angst nog een ouder te verliezen wat mij compleet zou laten instorten)
De rompslomp kan inderdaad erg kut zijn. Maaaar, doorgaans is er wel licht aan het einde van de tunnel. En och, zolang je niet opgegeten wordt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_43983418
vroeger was alles beter

dat komt omdat je de slechte dingen goeddeels weggedacht hebt

enzo

niet zeiken biatch
pi_43983425
quote:
Op woensdag 29 november 2006 05:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben heel vaak depressief, meestal sla ik dan aan de drank om weer wat lol te hebben.
Het komt met zware slagen, alsof het een depressiemolen is, soms wat erger dan anders, zonet heb ik dus weer een zware gehad.
nu voel ik me wel weer iets beter maar ik mis nogsteeds vroeger.
de omgeving, de zekerheid, de kleur, de vitaliteit, de onderneming, mijn vader..
De hang naar een onbezorgde jeugd.
De tijd waarin je leven nog geen problemen kende, behalve natuurlijk als je knikkers gestolen waren.
Meer hoefde je je geen zorgen om te maken. Je had nog niet te maken met financiele problemen, je had nog niet te maken met allerlei regeltjes, wetgevingen ed.
Je ging naar school, je komt thuis , maakt huiswerk en kon daarna lekekr buiten spelen. De wereld leek toe nog mooi, volwassen mensen leken toen nog hoogst intelligent, je keek tegen ze op. Die mensen die nooit ruzie met elkaar maakten. De mensen die elkaar nooit sloegen omdat hun knikkers gestolen waren.

Nu ben je ouder, heb je te maken met volwassen die elkaar massaal uitmoorden. De intelligente mensen van welleer zijn nu verworden tot machtsgeilende randdebielen. De wereld die zo mooi leek vroeger wordt beetje bij beetje steeds meer gesloopt. De milieuvervuiling komt je nu pas echt ter ore. Je beseft nu pas dat je ouders al die jaren financieel krom hebben moeten liggen voor je om jouw studie te kunnen betalen.

Wat een klap, de wereld is niet zo perfect als je zelf denkt! De enige intelligente wezens op deze verrotte aardkloot.... dat zijn de kinderen.

Ik herken het wel ben zelf ook wel eens depressief geweest (en moet soms vechten om het niet weer te worden)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_43983509
@Metro2005: Herkenbaar en mooi stukje tekst.
pi_43983642
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De hang naar een onbezorgde jeugd.
De tijd waarin je leven nog geen problemen kende, behalve natuurlijk als je knikkers gestolen waren.
Meer hoefde je je geen zorgen om te maken. Je had nog niet te maken met financiele problemen, je had nog niet te maken met allerlei regeltjes, wetgevingen ed.
Je ging naar school, je komt thuis , maakt huiswerk en kon daarna lekekr buiten spelen. De wereld leek toe nog mooi, volwassen mensen leken toen nog hoogst intelligent, je keek tegen ze op. Die mensen die nooit ruzie met elkaar maakten. De mensen die elkaar nooit sloegen omdat hun knikkers gestolen waren.

Nu ben je ouder, heb je te maken met volwassen die elkaar massaal uitmoorden. De intelligente mensen van welleer zijn nu verworden tot machtsgeilende randdebielen. De wereld die zo mooi leek vroeger wordt beetje bij beetje steeds meer gesloopt. De milieuvervuiling komt je nu pas echt ter ore. Je beseft nu pas dat je ouders al die jaren financieel krom hebben moeten liggen voor je om jouw studie te kunnen betalen.

Wat een klap, de wereld is niet zo perfect als je zelf denkt! De enige intelligente wezens op deze verrotte aardkloot.... dat zijn de kinderen.

Ik herken het wel ben zelf ook wel eens depressief geweest (en moet soms vechten om het niet weer te worden)
je leven kende in je jeugd genoeg problemen. In je jeugd krijs je de hele boel bij elkaar om het minste of geringste. Enige probleem is dat je wanneer je ouder wordt al deze zaken vergeten bent en denkt dat het nu allemaal zo verschrikkelijk is om de verkeerde redenen. Het komt waarschijnlijk weer voort uit de verkeerde verwachtingen. Verwachtingen zijn funest.

Carpe diem is nog steeds de meest wijze uitspraak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')