Heel simpel., omdat je een afspraak met me hebt iig tot 2012 te wachten..quote:Op woensdag 29 november 2006 04:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er maar een eind aan mn leven moet komen met een goeie aftitel song erbij, net als in films :/
Ik voel me echt alsof ik overtime doe, want mijn leven is allang over..
Maar ik heb lange tijd als doel gehad 2012 te halen, maar ik weet ff niet meer of dat nu zo nodig hoeft..
Ik ben heel vaak depressief, meestal sla ik dan aan de drank om weer wat lol te hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 05:06 schreef BttD het volgende:
Is het niet tijd voor psychologische hulp?Je klinkt nogal heel erg depressief
Ik kan je helaas niet helpen. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Hier een brede lach, misschien maakt dat weer iets goed:
Welke afspraak? ik herinner me niet zo, ik weet wel dat ik met sinterklaastijd mod zou worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 05:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel simpel., omdat je een afspraak met me hebt iig tot 2012 te wachten..
mja, ik zit ook met lichamelijke problemen, medisch vlak, en dan niet een klein probleempje oid..quote:Op woensdag 29 november 2006 07:03 schreef tinoz het volgende:
owjee ... sorry dan , wil je natuurlijk niet verder in de problemen helpen , mss moet je je zelf anders hernieuwen of iets misschien dat dat helpt , wat zijn wij mensen toch ingewikkeld
Geef jezelf eens een flinke schop onder de kont, of laat dat doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat er maar een eind aan mn leven moet komen met een goeie aftitel song erbij, net als in films :/
Ik voel me echt alsof ik overtime doe, want mijn leven is allang over..
Maar ik heb lange tijd als doel gehad 2012 te halen, maar ik weet ff niet meer of dat nu zo nodig hoeft..
Tegen mij hoef je geen sorrie te zeggen hoor zolang je er maar voor zorgt dat je weer wat lol in je leven kan genereren.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Mn casemanager stelde voor te gaan werken bij de kinderboerderij maar ik zit op het moment met dat lichamelijk dat ik ECHT verwijderd wil hebben voor ik weer toekomstperspectief kan nemen, want ...mja..ik wil het er eigenlijk nieteens over hebben sorry.
Je hebt makkelijk praten, ik zal je mijn leven nieteens toewensen zodat je het zou weten want ik wens het mezelf al langer niet meer toe.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:45 schreef static het volgende:
[..]
Geef jezelf eens een flinke schop onder de kont, of laat dat doen.
Tja, met meer erge shit in het vooruitzicht kan het alleen maar erger worden, maar ik moet er doorheen om 2012 te halen, ik heb geen andere keuze dan hopen dat het niet erger word, en dat aan iets anders eindelijk wat gedaan word, en dat ik de kracht heb de rest weer te verdringen.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Tegen mij hoef je geen sorrie te zeggen hoor zolang je er maar voor zorgt dat je weer wat lol in je leven kan genereren.
je moet het niet verdingen je moet er juist mee om zien te gaan en daarvoor raad ik je aan om naar een psycholoog of psychiater te gaan. Als je dingen gaat verdringen komen ze later weer keihard terugquote:Op woensdag 29 november 2006 07:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tja, met meer erge shit in het vooruitzicht kan het alleen maar erger worden, maar ik moet er doorheen om 2012 te halen, ik heb geen andere keuze dan hopen dat het niet erger word, en dat aan iets anders eindelijk wat gedaan word, en dat ik de kracht heb de rest weer te verdringen.
Ik heb al teveel opgekropt om het eruit te laten komen, trust me...dat is geen optie.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:54 schreef erikh het volgende:
[..]
je moet het niet verdingen je moet er juist mee om zien te gaan en daarvoor raad ik je aan om naar een psycholoog of psychiater te gaan. Als je dingen gaat verdringen komen ze later weer keihard terug
Het zit allemaal in je eigen bolletje.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten, ik zal je mijn leven nieteens toewensen zodat je het zou weten want ik wens het mezelf al langer niet meer toe.
maar wat kan ik doen,....maar hopen dat volgend dokter bezoek wel wat uit voortkomt tot actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |